Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.141
Hmm, aan die reacties te zien moet ik ook maar XXL repen bestellen :D heb een beetje nare ervaringen met eiwitrepen (mammoth bars en nog een paar van een ander merk) maar ik zal eens kijken :)

de reactie op de repen zijn tot nu toe alleen maar positief vind ze zelf ook lekker. Zelf de meiden die bij ons werken vinden ze lekker, en die zeuren toch wat sneller over een slechte smaak ;)

Rene ik ben benieuwd naar die nieuwe energie boosters van het xxl merk... is het een aanrader? en wat is het beter dan de caffeine pillen van xxl??

ja echt top spul, veel meer energie dan cafeine en ook euforisch gevoel

Dus in principe zijn ze nutteloos als je altijd eigenlijk al lekker traint?

Als je altijd fit op de training bent en vollop energie merk je lang niet zoveel van een pre workout dan iemand die uitgeblust na een lange dag werken. Ook voor zeer gemotiveerde sporters werkt het minder goed. Juist voor die sporters die een wat mindere motivatie hebben zorgt het voor een goed gevoel wat je gemotiveerder maakt.

Ik heb gesnoept van supercharger, de oude no-xplode, de nieuwe, nano vapor, en de oude versie van crack, heb van allen niks gevoeld. Heb ook 'n unleash sample geprobeerd, maar toen ging ik trainen in een sportschool waar ze geeneens losse barbells hadden :o, dus die geef ik volgende week een kans :). Ben alleen nog wel benieuwd naar NOX!

PS Rene, komen er heel misschien van die 5 kilo zakken van isolaat :D?

Vandaag NO Xplode NT geprobeerd. Lostte wel goed op, smaakte niet verkeerd. Denk dat ik wel wat drukker werd en wat meer gefocussed. Op het drukker zijn na te vergelijken met Unleash! V2, hoewel ik ook wel wat meer pomp had dit keer.

Morgen NOX proberen. Toch een beetje klote dat ik nogsteeds niet een echt goed gevoel heb gehad bij inmiddels 3 verschillende boosters. Ben blij dat ik niet even in een keer zo'n pak van 40~50 Euro had gekocht:eek:

Nog ideeen welke boosters het echt bija gegarandeerd doen met wat anabolische effecten (creatine, gewoon iets wat ook redelijk mee werkt icm met een PWO voor massa en kracht toename).

Tot zover heb ik twee tips binnen gekregen; NOS Ether en NO Shotgun V3. Ik zit persoonlijk echt aan een stack van NO Shotgun V3 en NO Synthesize te denken, maar dat zijn meteen weer van die complete potten, als dat ook niet werkt... FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.

En nog iets, die grip pads, helpen die ook om je onderarmen te ontlasten bij bv deadlifts? Want ik moet meestal al stoppen omdat mijn onderarmen compleet verzuren/vermoeid raken omdat ik ze zo steveig moet vasthouden omdat ze anders zo mijn handen open trekken (ie, mijn vingers verliezen grip waardoor mijn vuist losser wordt zeg maar):(

EDIT: Toeval of niet, gister voor het eerst zo'n multivit pil genomen en mijn verkoudheid was al een stuk minder vanmorgen haha.

Laatst bewerkt:
En nog iets, die grip pads, helpen die ook om je onderarmen te ontlasten bij bv deadlifts? Want ik moet meestal al stoppen omdat mijn onderarmen compleet verzuren/vermoeid raken omdat ik ze zo steveig moet vasthouden omdat ze anders zo mijn handen open trekken (ie, mijn vingers verliezen grip waardoor mijn vuist losser wordt zeg maar):(

Ken(de) dat gevoel, heb ik opgelost door liftingstraps te kopen.Kan je gewoon doorgaan als je vingers of onderarmen het laten afweten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Lifting-Straps-P522

• #16.148
Ik heb gesnoept van supercharger, de oude no-xplode, de nieuwe, nano vapor, en de oude versie van crack, heb van allen niks gevoeld. Heb ook 'n unleash sample geprobeerd, maar toen ging ik trainen in een sportschool waar ze geeneens losse barbells hadden :o, dus die geef ik volgende week een kans :). Ben alleen nog wel benieuwd naar NOX!

PS Rene, komen er heel misschien van die 5 kilo zakken van isolaat :D?

Nee die ruwe grondstofprijs van isolaat is zodaning dat er niet echt een voordeel is te halen als we overgaan naar bulk.

ik mag geen pics posten volgens de privacy regels :D

Weer een heerlijke verreiking van mijn misogynistisch leventje :D

ik moest hem even googlen hoor :D ik ben juist een liefhebber :D

Vandaag NO Xplode NT geprobeerd. Lostte wel goed op, smaakte niet verkeerd. Denk dat ik wel wat drukker werd en wat meer gefocussed. Op het drukker zijn na te vergelijken met Unleash! V2, hoewel ik ook wel wat meer pomp had dit keer.

Morgen NOX proberen. Toch een beetje klote dat ik nogsteeds niet een echt goed gevoel heb gehad bij inmiddels 3 verschillende boosters. Ben blij dat ik niet even in een keer zo'n pak van 40~50 Euro had gekocht:eek:

Nog ideeen welke boosters het echt bija gegarandeerd doen met wat anabolische effecten (creatine, gewoon iets wat ook redelijk mee werkt icm met een PWO voor massa en kracht toename).

Tot zover heb ik twee tips binnen gekregen; NOS Ether en NO Shotgun V3. Ik zit persoonlijk echt aan een stack van NO Shotgun V3 en NO Synthesize te denken, maar dat zijn meteen weer van die complete potten, als dat ook niet werkt... FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.

EDIT: Toeval of niet, gister voor het eerst zo'n multivit pil genomen en mijn verkoudheid was al een stuk minder vanmorgen haha.

even kijken waar ik begin met antwoorden :D

1> NOX is top als pre workout
2> goede crea blend > Mega grow, sizeon en nos ether
3> nee pak dan liftingstraps die zijn daarvoor gemaakt.
4> ik denk toeval ;)

Nou Rene, heb vandaag dus getraind met 2 zakjes NO-xplode NT op, aangezien ik van 1 1/2 niks voelde, was helaas geen succes. Begon na m'n eerste oefening al meer te zweten dan gewoonlijk en voelde me tijdens oefeningen steeds 'n beetje licht in m'n hoofd. Bij m'n laatste setje deadliften moest ik staken, want het werd zwart voor m'n ogen, zat ook te trillen etc. alsof ik de hele dag niks had gegeten. Ben toen maar weer naar huis gegaan, voel me echt brak erdoor :o
Tip van flip: Voel je met 1 1/2 zakje no-xplode niks? Ga er dan geen 2 proberen :D

PS Enig idee welk ingrediënt dit misschien veroorzaakt?

Nou Rene, heb vandaag dus getraind met 2 zakjes NO-xplode NT op, aangezien ik van 1 1/2 niks voelde, was helaas geen succes. Begon na m'n eerste oefening al meer te zweten dan gewoonlijk en voelde me tijdens oefeningen steeds 'n beetje licht in m'n hoofd. Bij m'n laatste setje deadliften moest ik staken, want het werd zwart voor m'n ogen, zat ook te trillen etc. alsof ik de hele dag niks had gegeten. Ben toen maar weer naar huis gegaan, voel me echt brak erdoor :o
Tip van flip: Voel je met 1 1/2 zakje no-xplode niks? Ga er dan geen 2 proberen :D

Cafeine,heb dan net dezelfde symptonen als ik er teveel van neem.Hoe zwaarder ik dan begin te gaan hoe slechter ik me begin te voelen.Draai ik soms helemaal weg en begin ik hartkloppingen te krijgen.Heb dan ook zo'n raar gevoel in men hoofd, net alsof ik gezopen heb en zie dan alles wazig

Laatst bewerkt:
  • #16.152

Cafeine,heb dan net dezelfde symptonen als ik er teveel van neem.Hoe zwaarder ik dan begin te gaan hoe slechter ik me begin te voelen.Draai ik soms helemaal weg en begin ik hartkloppingen te krijgen

zou kunnen... maar NT is dus niets voor jou. Niet meer nemen.

Cafeine,heb dan net dezelfde symptonen als ik er teveel van neem.Hoe zwaarder ik dan begin te gaan hoe slechter ik me begin te voelen.Draai ik soms helemaal weg en begin ik hartkloppingen te krijgen.Heb dan ook zo'n raar gevoel in men hoofd, net alsof ik gezopen heb en zie dan alles wazig

Dat van je edit klinkt wel hoe ik me zo'n beetje voelde. Vind het alleen raar dat ik met 3-4 red bulletjes in 'n uur er niks van merk, en dan met no-xplode wel? Naja, in ieder geval ga ik het echt niet meer nemen, niks voor mij inderdaad :D

Maar is NOX dan wel iets voor mij Rene? :) Of lijkt dat qua samenstelling er veel op?

even kijken waar ik begin met antwoorden :D

1> NOX is top als pre workout
Zeg ik al drie dagen, ga hem morgen dan echt eens proberen, werd afgeleid door leuke verpakkingen van Olimp en BSN:p

2> goede crea blend > Mega grow, sizeon en nos ether
NO Shotgun V3 en NO Synthesize niet zo over te spreken dus? Althans, ik neem aan dat die drie producten afzonderlijk bedoeld worden of met elkaar?

3> nee pak dan liftingstraps die zijn daarvoor gemaakt.
Ik had puur gekeken naar XXL goodies, daar stonden ze niet. Toen ik na wouters post nog eens keek viel me 'trainings hulpmiddelen' op, dus kwam er een beetje laat achter. Maar zal ze zeker halen want het is **** ass irritant dat je als een gek staat te shruggen omdat het of je setje afmaken wordt of een deuk in de vloer van je ouders:o

Hoewel, wat maakt mij dat uit, over 7 weken mijn eigen huisje, mooi krachtstation halen voor in de slaapkamer van net aan 10 vierkante meter:rocker:

Zo verkoop je natuurlijk nooit producten:p

Dat van je edit klinkt wel hoe ik me zo'n beetje voelde. Vind het alleen raar dat ik met 3-4 red bulletjes in 'n uur er niks van merk, en dan met no-xplode wel? Naja, in ieder geval ga ik het echt niet meer nemen, niks voor mij inderdaad :D

Er bestaan veel varianten van cafeine.Neem nu bijvoorbeeld guarana,is ook een variant maar is 2,5x sterker dan de cafeine uit koffie.

• #16.157

Maar is NOX dan wel iets voor mij Rene? :) Of lijkt dat qua samenstelling er veel op?

NOX is gebaseerd op andere ingredienten, denk dat je daar wel wat van voelt.

Zeg ik al drie dagen, ga hem morgen dan echt eens proberen, werd afgeleid door leuke verpakkingen van Olimp en BSN:p

NO Shotgun V3 en NO Synthesize niet zo over te spreken dus? Althans, ik neem aan dat die drie producten afzonderlijk bedoeld worden of met elkaar?

shotgun vind ik wel goed die andere ken ik niet zo goed, combineer dan shotgun met sizeon, megagrow of NOS ether dan heb je een knaller

Ik had puur gekeken naar XXL goodies, daar stonden ze niet. Toen ik na wouters post nog eens keek viel me 'trainings hulpmiddelen' op, dus kwam er een beetje laat achter. Maar zal ze zeker halen want het is **** ass irritant dat je als een gek staat te shruggen omdat het of je setje afmaken wordt of een deuk in de vloer van je ouders:o

Hoewel, wat maakt mij dat uit, over 7 weken mijn eigen huisje, mooi krachtstation halen voor in de slaapkamer van net aan 10 vierkante meter:rocker:

Zo verkoop je natuurlijk nooit producten:p

ach ja... klinkt misschien idioot maar het is me ook daar niet echt om te doen, vind het fijn als mensen tevreden zijn over onze supplementen, advies en service. Zo werkt ik het liefste, aansmeren is niet mijn sT.

@rene
dat is een goede zaak dat aansmeren je doel niet is..
zou hou je in mijn ogen ook de meeste klanten.. en krijg je de beste mond tot mond reclame.. ik zeg goed besig!! ;)

• #16.159
@rene
dat is een goede zaak dat aansmeren je doel niet is..
zou hou je in mijn ogen ook de meeste klanten.. en krijg je de beste mond tot mond reclame.. ik zeg goed besig!! ;)

het is sowieso niet mijn sT en aan de andere kant prikken mensen daar ook zo doorheen en krijgen een soort nasmaak daarvan.

Hier in Eindhoven had je een winkel die gast smeerde mensen van alles aan in de winkel, en die kwamen vervolgens nooit meer terug :D

De Anabolic Halo(Blue Raspberry)valt dan toch nog goed mee van smaak,dus die pot cla is dus echt wel een goede extra.Mag je altijd doen:D

Volgende maand ga ik die NOX toch ook proberen.

Terug
Naar boven