XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

het is sowieso niet mijn sT en aan de andere kant prikken mensen daar ook zo doorheen en krijgen een soort nasmaak daarvan.

Hier in Eindhoven had je een winkel die gast smeerde mensen van alles aan in de winkel, en die kwamen vervolgens nooit meer terug :D
Is ook een goeie sT :thumbup: Ook dat de reviews op de site niet worden gemodereerd :) Dat zie je bij sommige sites nog wel is "uw review moet eerst goedgekeurd worden"

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.162
De Anabolic Halo(Blue Raspberry)valt dan toch nog goed mee van smaak,dus die pot cla is dus echt wel een goede extra.Mag je altijd doen:D

Volgende maand ga ik die NOX toch ook proberen.

ja, die is wel te doen die smaak.

Is ook een goeie sT :thumbup: Ook dat de reviews op de site niet worden gemodereerd :) Dat zie je bij sommige sites nog wel is "uw review moet eerst goedgekeurd worden"

We halen alleen ooit onzin weg of gescheld (komt zelden voor), en tegenwoordig wissen we ook de vragen die gesteld worden in een review.

Systeem heeft ook geen nut als je de slechte reviews weg haalt. Ik zou eigenlijk een systeem willen van 10 punten en dat mensen ook wat kritischer zijn. Zo krijg je wat meer differentiatie, maar eens kijken voor de toekomst. Alleen ben je dan je historie kwijt wat weer zonde is.

Dus is dat iets wat je pas moet doen als je van plan bent de hele site een makeover te geven.. wat imo niet nodig is!

Of misschien dat je het huidige aantal punten wat gegeven is dan kunt verdubbelen? Dan maakt het in principe niet uit toch

ja, die is wel te doen die smaak.

We halen alleen ooit onzin weg of gescheld (komt zelden voor), en tegenwoordig wissen we ook de vragen die gesteld worden in een review.

Systeem heeft ook geen nut als je de slechte reviews weg haalt. Ik zou eigenlijk een systeem willen van 10 punten en dat mensen ook wat kritischer zijn. Zo krijg je wat meer differentiatie, maar eens kijken voor de toekomst. Alleen ben je dan je historie kwijt wat weer zonde is.

Hoeft niet perse, nieuwe tabel aanmaken in je DB en daar de waardes naar kopieren en het cijfer (aantal sterren) *2. Heb je ook gewoon 'n cijfer van 1 t/m 10.\

Edit: Daster was me net voor zie ik.

Ik had puur gekeken naar XXL goodies, daar stonden ze niet. Toen ik na wouters post nog eens keek viel me 'trainings hulpmiddelen' op, dus kwam er een beetje laat achter. Maar zal ze zeker halen want het is **** ass irritant dat je als een gek staat te shruggen omdat het of je setje afmaken wordt of een deuk in de vloer van je ouders:o

Hoewel, wat maakt mij dat uit, over 7 weken mijn eigen huisje, mooi krachtstation halen voor in de slaapkamer van net aan 10 vierkante meter:rocker:

Zo verkoop je natuurlijk nooit producten:p

Goed zo, je doet db shrugs.
Daar krijg je ook een betere grip mee dus blijf dat vooral doen!
Ik gebruik vaak magnesiumpoeder zodat ze niet uit mijn handen glijden maar je krijgt er zeer zeker betere grip door.
Sorry Rene:(

• #16.167
Dus is dat iets wat je pas moet doen als je van plan bent de hele site een makeover te geven.. wat imo niet nodig is!

De site is al constant aan veranderingen onderhevig, niet altijd zichtbaar maar er gebeurt wel degelijk wat. De komende maanden zijn er ook weer zeker een groot aantal wijzigingen die je ook uit de buitenkant gaat zien. Zoals bijvoorbeeld een BLOG met nieuws over supplementen,XXL en de atleten gaan daar elke een BLOG bijhouden waarop gereageerd kan worden. Maar nog veel meer leuke dingen.

Of misschien dat je het huidige aantal punten wat gegeven is dan kunt verdubbelen? Dan maakt het in principe niet uit toch

Ja dat zou kunnen, eens kijken voor later dit jaar.

Ik gebruik vaak magnesiumpoeder zodat ze niet uit mijn handen glijden maar je krijgt er zeer zeker betere grip door.

Ik denk dat veel gyms niet zo blij zijn als je met de poeder aan de gang gaat :D

Nou Rene ik kan niet wachten tot ik het kan bestellen!! kan ik het niet vast reserveren? :P dat als het binnen komt dat het dan meteen mijn kant op komt??

het is sowieso niet mijn sT en aan de andere kant prikken mensen daar ook zo doorheen en krijgen een soort nasmaak daarvan.

Hier in Eindhoven had je een winkel die gast smeerde mensen van alles aan in de winkel, en die kwamen vervolgens nooit meer terug :D

hehehehe volgens mij ken ik die winkel .....
was wel gezellig daar altijd

• #16.170
Even compimenten maken aan XXL, geweldig geregeld. Tijdens mijn vorige bestelling was er wat fout gegaan en daardoor kwamen er kosten op mijn naam maar is allemaal goedgemaakt.

Gewedig!

Die Sample Unleash, is dat eenmalig gebruik? En moet ik dan die Creapump ook nog erbij nemen?

shotgun vind ik wel goed die andere ken ik niet zo goed, combineer dan shotgun met sizeon, megagrow of NOS ether dan heb je een knaller
Goed, dan kijk ik het wel eventjes aan wat ik doe. Kan natuurlijk altijd gewoon proberen.

ja... klinkt misschien idioot maar het is me ook daar niet echt om te doen, vind het fijn als mensen tevreden zijn over onze supplementen, advies en service. Zo werkt ik het liefste, aansmeren is niet mijn sT.

Niet idioot, juist goed;)

Nee, ik doe barbell shrugs. Met DB shrugs had ik nooit last maar vond het altijd zo onhandig.

Hee xxl ik heb een vraag net mijn pakketje binnen gehad(vanmiddag).
Maar nou die capsules van cafiene booster als paracetemol bv gewoon in nemen met water?
Of open schuiven en in het water doen?
mvg

Hee xxl ik heb een vraag net mijn pakketje binnen gehad(vanmiddag).
Maar nou die capsules van cafiene booster als paracetemol bv gewoon in nemen met water?
Of open schuiven en in het water doen?
mvg

In z'n geheel innemen met water. Open maken word je echt niet blij van ;-)
(ranzig!)

Holy ****ing shit.

Sorry voor mijn taalgebruik, maar net een training met NOX Pump Xtreme achter de rug:eek:

Half uur van te voren op een nuchtere maag (net zoals de vorige 'samples' overigens). 20 minuten na inname zat ik nog wat achter mijn PC te kloten en opeens had ik gewoon echt de behoefte om te trainen en werd driftig dat ik mijn broek niet kon vinden:p Had overigens niet echt een energy rush zoals met caffeine.

Nouja, toen maar begonnen. Ik heb alleen maar PR's gedraaid, niet hoeven gapen en aan het einde nog vol energie!

Oefening - andere boosters - NOX Pump
BP - 10/10/8 - 10/10/10
BOR - 10/9/8 - 10/10/9
MP - 10/7/6 - 10/9/8
Rear Delt Row* - 10/10/10 - 10/10/10
Barbell Curl - 7/5/6 - 8/6/7
Skull Crusher - 10/9/8 - 10/10/9

*Ben nog niet echt bezig deze te maxen, zou er eventueel 2~3KG's bij kunnen doen.

Anyway, echt top! Smaak was overigens wel ruk, maar is het zeker waard!

PS Damn, kan amper normaal typen, heb vaker op backspace moeten drukken dan spaties:o

Vandaag pakje aangekregen. Ik was echt enorm verbaasd omdat ik pas woensdag heb gestort, super snelle levering!!!!

Ook bedankt voor de extra pot CCG!!!!!!!!!!

Zal morgen of overmorgen een review plaatsen over de All Day Protein, maar niet nu want daar ben ik momenteel te subjectief voor :p

Kan iemand mij vertellen of de Unleash V2 sample of die voor de training meot worden gebruikt en erna? want heb er maar een betekent dit dat het voor 2maal gebruik is?

Hey rene,

is het miss een idee om een lactase supp in je assortiment te nemen?
Ikzelf heb een tekort aan lactase in me lichaam om veel melk en zuivelproducten te verteren.
Denk dat vast wel meer mensen zijn die dat probleem ook hebben.
Ik slik momenteel lactase tabs van AOV maar die vind ik persoonlijk erg duur. (60 tabs, 350 mg, 20 euro)

Laatst bewerkt:
  • #16.180
Kan iemand mij vertellen of de Unleash V2 sample of die voor de training meot worden gebruikt en erna? want heb er maar een betekent dit dat het voor 2maal gebruik is?

ik wil je best antwoorden maar doe het niet :D . even zelf lezen en dan vragen stellen. Duiderlijker als het op de site staat kan volgens mij niet ;)

Terug
Naar boven