AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Nou Rene, vandaag m'n eerste goede training gehad van de week na die poep trainingen met NO-xplode, ging goed, want ik had m'n sample Unleash! gebruikt :D Trainde er wel lekker op, denk niet dat het toeval is, dus ik schrijf het toe aan de Unleash ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.182
Nou Rene, vandaag m'n eerste goede training gehad van de week na die poep trainingen met NO-xplode, ging goed, want ik had m'n sample Unleash! gebruikt :D Trainde er wel lekker op, denk niet dat het toeval is, dus ik schrijf het toe aan de Unleash ;)

Ok mooi! ik blijf het herhalen, met pre workouts is het een kweste van proberen om uit te zoeken welke goed voor jou werkt.

UNLEASH V2 geeft je een lekkere training zonder dat je er echt in de gaten hebt, je voelt je lekker en denkt na de training, zo dat ging lekker vandaag.

Laatst bewerkt:
ik wil je best antwoorden maar doe het niet :D . even zelf lezen en dan vragen stellen. Duiderlijker als het op de site staat kan volgens mij niet ;)

Had het inmiddels al gevonden uiteraard. ;)

Misschien een vraagje die wat moeilijker is, ik neem nu voor de training creapump en na de training dextro juice met crea pump.

Heb ook de EAS, maar mooi wachten totdat mijn creatine maandje voorbij is en dan overgaan op EAS? Of kan dit ook in combinatie?

Misschien een vraagje die wat moeilijker is, ik neem nu voor de training creapump en na de training dextro juice met crea pump.

Heb ook de EAS, maar mooi wachten totdat mijn creatine maandje voorbij is en dan overgaan op EAS? Of kan dit ook in combinatie?
EAS er gewoon bij doen.

• #16.185

Dan kan er prima bij elkaar allemaal, lekkere combi!

Mooi, ben benieuwd!

pre dus creapump en EAS, tijdens de training kleine dosering EAS met dextrojuice, post creapump, EAS, dextrojuice.

Steed meer is in opkomst om aminozuren te nemen tijdens de training ipv ervoor en erna. Neem dan 20 gram EAS evt gecombineerd met Waxy Maize of DextroJuice in water en drink dit tijdens je training.

Vandaar tijdens de training, of ben je daar niet zo van?

• #16.187
Mooi, ben benieuwd!

pre dus creapump en EAS, tijdens de training kleine dosering EAS met dextrojuice, post creapump, EAS, dextrojuice.

Vandaar tijdens de training, of ben je daar niet zo van?

Ik zou EAS nemen voor en na, of tijdens. Dat is een keuze.

Hallo (meneer) Rene,

Wil graag een sample pack bestellen van Whey Delicious. Alleen is deze niet meer verkrijgbaar.

Wanneer krijg je/ krijgt u ze weer binnen?

XXL Fat burner Stack + Lipo6 + goed eten + 2x per week spinning = goed afvallen? ;)

Vandaag mijn bestelling binnengekregen (4x whey delicious en Sizeon). Supersnelle levering weer zoals gewoonlijk en dit keer met een gratis handdoek erbij (jeeej) en een whey delicious sample.
Wat een schatjes zijn jullie toch! :knipoog:

Die Night whey blijft toch lastig om die zonder klonters te krijgen. Ik pleur er veel water bij en schud me een malle maar er zitten altijd wel wat dikke klonters :P. Verder is het zeker wel minder geworden als eerst, kwaliteit is dus zeker wel verbeterd.

NightProtein roeren met een lepel in een kommetje: ik heb geen klonters meer gehad sinds de verbeterde versie ;)

hey rene,

is het miss een idee om een lactase supp in je assortiment te nemen?
Ikzelf heb een tekort aan lactase in me lichaam om veel melk en zuivelproducten te verteren.
Denk dat vast wel meer mensen zijn die dat probleem ook hebben.
Ik slik momenteel lactase tabs van aov maar die vind ik persoonlijk erg duur. (60 tabs, 350 mg, 20 euro)

ik ga er maandag naar kijken. ;)

super :thumbs:
weet je al wat? :D

Laatst bewerkt:
  • #16.197
Hallo (meneer) Rene,

Wil graag een sample pack bestellen van Whey Delicious. Alleen is deze niet meer verkrijgbaar.

Wanneer krijg je/ krijgt u ze weer binnen?

Einde van de week kunnen we die weer maken, we vouwen en vullen die doosjes zelf. Maar ik mis 2 smaken sample's om het doosje compleet te maken die komen dinsdag of woensdag.

XXL Fat burner Stack + Lipo6 + goed eten + 2x per week spinning = goed afvallen? ;)

tjaa met goed eten en spinning alleen moet je al afvallen en de supps zullen zeker ook meehelpen. dus ik zeg ja!

Vandaag mijn bestelling binnengekregen (4x whey delicious en Sizeon). Supersnelle levering weer zoals gewoonlijk en dit keer met een gratis handdoek erbij (jeeej) en een whey delicious sample.
Wat een schatjes zijn jullie toch! :knipoog:

:thumbs: :p

Die Night whey blijft toch lastig om die zonder klonters te krijgen. Ik pleur er veel water bij en schud me een malle maar er zitten altijd wel wat dikke klonters :P. Verder is het zeker wel minder geworden als eerst, kwaliteit is dus zeker wel verbeterd.

ik heb zelf nooit last maar je maakt zeker met water? en doe je wel eerst de vloeistof in de shaker en dan de NP er bovenop?

ik ga er maandag naar kijken. ;)

Terug
Naar boven