AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.201
Ah zo dus.

En hoe zit het met EAS in combinatie met de BCAA Recovery Formula? Is dat overkill?

Dat kan zeker, je kan ze mixen of je kan ervoor kiezen voor de training BCAA recovery te nemen en na de training EAS.

Dat laatste doen best veel mensen.

Een opmerking voor het postbedrijf (dus niet voor XXL)
Zaterdag vind mijn broer een doorsijpelde doos bij ons huisafval naast het huis en vraagt zich af wat het is, mijn doos geleverde supps dus. DPD heeft die gewoon opzij achter een inham (waar wij dus nooit komen) in de regen gezet zonder melding te geven (briefje in de bus ofzo). Algoed waren de spullen ongeschonden.

• #16.203
Zaterdag vind mijn broer een doorsijpelde doos bij ons huisafval naast het huis en vraagt zich af wat het is, mijn doos geleverde supps dus. DPD heeft die gewoon opzij achter een inham (waar wij dus nooit komen) in de regen gezet zonder melding te geven (briefje in de bus ofzo). Algoed waren de spullen ongeschonden.

ok dat is slordig zeg.. pm even je bestelnummer dan stuur ik een klacht naar DPD

DPD is inderdaad slordig men hun pakjes. ook al een paar keer een ronde doos gekregen ipv een vierkant of rechthoekige :D

Achja, ze zijn dan ook wel weer erg snel..
Of is bv tnt eve snel?

ik lees vaak da je 5 tot 10 gram bcaa's moet innemen... maar bij die van xxl staat dat 4 genoeg is...

en voor iemand van 100 kg?

thx

Einde van de week kunnen we die weer maken, we vouwen en vullen die doosjes zelf. Maar ik mis 2 smaken sample's om het doosje compleet te maken die komen dinsdag of woensdag.

Prima, dan wacht ik daar even op. Heb vanmorgen op de gok toch maar 1 kg Vanille smaak besteld....:D

Wat zijn de nieuwe aanbiedingen vanaf woensdag? :P

Anders wil ik me een pot whey delicious, dextrojuice en no xplode bestellen.. maar als die woensdag in de aanbieding gaat kan ik beter ff wachten he (A)

René, deed je het vroeger niet met TNT ?

Maat van me heeft ook problemen met DPD... Zijn bestelling zou van de week normaal moeten bezorgd worden, wat zogezegd ook gedaan is. Volgens DPD is het pakketje afgetekend, maar me maat heeft helemaal niets ontvangen.

XXL Nutrition service wetende, weet ik dat dit snel wordt opgelost.

Bestelnr ; 51720

De nieuwe proteïne repen (kaneel/choco) vind ik super.
Echt lekker als snack tussendoor.

De All Day Protein vanille ben ik ook tevreden over. Wordt niet te dik en smaak is nice!

Maat van me heeft ook problemen met DPD... Zijn bestelling zou van de week normaal moeten bezorgd worden, wat zogezegd ook gedaan is. Volgens DPD is het pakketje afgetekend, maar me maat heeft helemaal niets ontvangen.

Bestelnr ; 51720
Had het zelfde probleem.Bij mij hadden ze het in de tuin gezet zonder een briefje in mijn bus te steken dus kan zijn dat het in zijn tuin staat

Ik vind het altijd wel leuk met DPD, het is een soort van Paas eieren zoeken, maar dan met potten whey.:birthday:

• #16.215
Wat zijn de nieuwe aanbiedingen vanaf woensdag? :P

Anders wil ik me een pot whey delicious, dextrojuice en no xplode bestellen.. maar als die woensdag in de aanbieding gaat kan ik beter ff wachten he (A)

Die komen geen van allen in de aanbieding deze week. Volgens mij weten we nog niets een wat er in de aanbieding gaat deze week. Ik ben wel tevreden over de weekaanbiedingen dat blijven we doen.

...en dat zal hier op maandag al neergezet worden?
:rolleyes:

:D het inderdaad niet de intentie om vooraf aanbiedingen af te kondigen. Wel wil ik eens per maand XXL laten terugkomen in een weekaanbieding en dan steeds wisselende producten.

Bestelnr ; 51720

ok ze zijn daar al mee bezig hier? Zelf als we hier vanuit NL naar België verzenden met TNT dan geeft TNT de levering uit handen aan DPD. dus dan veranderd er nog niets. DPD is ook de enige aanbieder die een beetje voordelig kan bezorgen in België.

De nieuwe proteïne repen (kaneel/choco) vind ik super. Echt lekker als snack tussendoor.

De All Day Protein vanille ben ik ook tevreden over. Wordt niet te dik en smaak is nice!

Ok top! de berichten over de reepjes zijn echt goed en ook over de All Day Protein. beiden zijn een succes :D

Die komen geen van allen in de aanbieding deze week. Volgens mij weten we nog niets een wat er in de aanbieding gaat deze week. Ik ben wel tevreden over de weekaanbiedingen dat blijven we doen.

Ok thx :) dat moest ik alleen ff weten :) Dan ga ik nu een bestelling plaatsen :)

Yeahhh besteld net :) bestelnummer is: 52435

Ik verwacht wel wat samples he? (A) hehe... hoop dat hij nog vandaag mee kan (tis immers voor 15.00 uur!! ;))

• #16.219
en dat blijft ook op woensdag?

en mijn vraag over bcaa's? :(

BCAA's wordt aangeraden minimaal 5 gram te nemen voor een goede werking. Wij adviseren dat ook voor de caps en voor de powder versie 10gram omdat die dosis toch wat meer geeft dan een 5 gram dosering.

Yeahhh besteld net :) bestelnummer is: 52435

Ik verwacht wel wat samples he? (A) hehe... hoop dat hij nog vandaag mee kan (tis immers voor 15.00 uur!! ;))

Ja die gaat nog mee! en de folders zijn ook binnen vandaag, we geven elke klant er 2 en hopen dat ze een beetje van hand tot hand gaan en niet allemaal in de vuilnisbak belanden :D

René, heb je weleens wat gebruikt met Ginkgo Biloba? Iemand die ik ken zweert erbij maar ik ben vrij sceptisch, lijkt me een beetje van dat new-age hippie-spul. Kom ook niet veel uitsluitend bewijs tegen als ik rondgoogle.

Terug
Naar boven