MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ja klopt.. we zijn aan het opvoeren.. ON, Alri, VPX, NOW FOODS, Anabolic Xtreme, Scivation, Muscletech en Gaspari. en veel van de Universal Animal lijn... Alles komt de komende dagen zo op de site. goodies zijn er al :D

Aight!!!
Zeer goed, want met die douane controle ben ik het een beetje beu om van de US te bestellen!

Grtz

Doe je dan ook de dvd's van muscle tech? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.643
Doe je dan ook de dvd's van muscle tech? :D

nee die hebben we niet ;-).. morgen zal alles wel op de site staan zo einde van de middag. we hebben zo i zo maar een selectie uit het assortiment van die merken.. Maar ook van de merken die we hebben komt er meer ;)

Even terug te komen een vraag eerder gesteld...

Ik ben reeds 4 maanden bezig met afslanken. Ben van 108kg en 28%vet naar 94kg met 18% vet gegaan. Van wat ik begrijp wordt vet verlies erg moeilijk zodra je de 15 en lager bereikt. En ik wil gewoon wat sneller vet% verbranden bovenop me huidige voeding- en sportschema.

Welke Fatburner supplementen zouden een goede aanrader zijn? En liefst niet al te veel energie geeft. Van Drive werd ik al kortademig tijdens de trainingen. Op moment drink ik gewoon groene thee 3x per dag bij een maaltijd dus dat hoeft niet qua supplement. Stackers en L-carnitine vind ik ook niks.

Lipothrophin AM en PM ziet er wel uit alsof het een test waard is na nieuwjaar. Of zit er iets nuttigers in het spul wat maandag op de site er bij komt?

• #1.645
Even terug te komen een vraag eerder gesteld...

Ik ben reeds 4 maanden bezig met afslanken. Ben van 108kg en 28%vet naar 94kg met 18% vet gegaan. Van wat ik begrijp wordt vet verlies erg moeilijk zodra je de 15 en lager bereikt. En ik wil gewoon wat sneller vet% verbranden bovenop me huidige voeding- en sportschema.

Welke Fatburner supplementen zouden een goede aanrader zijn? En liefst niet al te veel energie geeft. Van Drive werd ik al kortademig tijdens de trainingen. Op moment drink ik gewoon groene thee 3x per dag bij een maaltijd dus dat hoeft niet qua supplement. Stackers en L-carnitine vind ik ook niks.

Lipothrophin AM en PM ziet er wel uit alsof het een test waard is na nieuwjaar. Of zit er iets nuttigers in het spul wat maandag op de site er bij komt?

Als nieuwe fatburners hebben we Lipo6 en Hydrocuthardcore zijn dat behoorlijk pittige fatburners.. ik zou in jouw geval die Lipotherm am en pm eens proberen dan.. denk dat de eerder genoemde teveel hyper gevoel gaan geven.

• #1.646
zoo pfff.. wat een werk allemaal dat opvoeren zeg.. pauze! > :meal: :D

die productomschrijvingen zijn weer mooi hoor:)....zo'n superpomp 250 wat is dat? een creatine , fatburner of wat? krijg gelijk zin om wat te bestellen :D

als die net zo kickt als nytrix van EFX dan laat ik m voorbij gaan :D

• #1.651
goed bezig Rene

reneee, hoelang is protein 80vanaf als je 't thuis hebt houdbaar? :P

zoals wat, haha :P

okee dan bestel k van de week wel iets ;)

Goeie aanvullingen op jullie assortiment en de prijzen zijn ook super!

Gaan jullie de Venom Tri-Lean System van ALRI nog aanbieden? Wou het in de usa gaan bestellen maar als jullie het binnenkort aanbieden w8 ik nog effe!

Terug
Naar boven