Ik had toch nog een vraagje over de pre-workouts die ik heb geprobeerd.
Allemaal hadden ze wel creatine; NO Xplode NT, Unleash! V2, Massacra 2 en Black Powder Stick, hoewel ik wel wat merkte van die laatste. En ik snap dat de werking van creatine niet valt te meten aan de hand van een sampletje vlak voor de training. Maar je had vast wel gelezen dat ik super resultaten had met NOX Pump Xtreme, echt veel meer kracht en uithoudings vermogen.
Waardoor komt dit? Is dat een 'typische' werking van creatine? Want die andere boosters hadden allemaal een ander soort creatine en ze deden niks, maar NOX was de enige met Kre-Alkalyn en dat werkte super. Komt dat door die Kre-Alkalyn of gewoon een of ander oppeppend middeltje?
Misschien idiote vraag maar ik probeer gewoon te achterhalen hoe je kan ontdekken of de creatine heeft geholpen of niet. In al die andere boosters zat soms tot wel 7gr aan creatine blends maar er gebeurde niks, geen euforisch gevoel, op Unleash na geen betere concentratie, niet 'wakkerder' en al helemaal geen kracht toename. Alleen NOX had dit allemaal wel.
En ben er 99.99% zeker van dat NOS Ether mijn PWO supplement gaat worden, en daar zit ook Kre-Alkalyn in. En ik wil graag in min of meerdere mate met zekerheid vaststellen dat deze creatine gaat werken door te achterhalen of die Kre-Alkalyn in NOX verantwoordelijk was voor die super training.
En waarom zou Kre-Alkalyn wel aanslaan en al die andere soorten niet? Overigens waren ze allemaal met water gemengd (mocht dat er iets mee te maken hebben wat pH betreft, maarja, voor anderen werkt het ook met water dus

).
En al heeft die Kre-Alkalyn er geen zak mee te maken, hoe weet ik dan alsnog of het een beetje werkt