MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bulk Whey 5 Kg Vanille in zak

Ik heb afgelopen dinsdag een bestelling geplaatst voor 5 Kg Bulk Whey. Gisteren (woensdag) keurig netjes de bestelling ontvangen. Zat ook nog een monsterzakje Whey Delicious aardbeiensmaak bij. Keurig netjes door XXL afgehandeld dus!

Ik heb de zak met Bulk Whey gelijk overgedaan in een grote emmer en een 1 Kg emmer die ik nog van een vorige bestelling had en die ik had schoongemaakt. Die groote emmer kan ik ook luchtdicht afsluiten en dat vind ik wat handiger dan een zak. Ook ik kon in eerste instantie het schepje niet vinden maar na enig gegraaf in de grote emmer toch gevonden.

Ik heb direkt de proef op de som genomen en de Bulk Whey uitgeprobeerd. Als je twee scoops neemt en die goed vol doet heb je inderdaad 40 gram whey (nagewogen op de digitale weegschaal) ik heb dit in de shakebeker gedaan met 300 Ml halfvolle melk en even goed geschud. Hierna heb ik het even laten staan zodat de ergste bellen eruit waren.

En daarna de proeftest! ik vind het een prima shake! hij is niet te zoet en de vanille smaak is niet te overheersend. Sommige mensen houden niet van de Whey smaak maar ik vind dat juist lekker. Hij is wat dikker dan de Whey isolate die ik al eens eerder besteld heb. Dat kan ook kloppen want er zit wat guargom in en dat is een verdikkingsmiddel. De shake is echter niet te dik en goed te drinken. Kortom een prima product voor een hele mooie prijs!

Ik heb voor de bestelling nog zitten wikken en wegen of ik de bulk whey of de pure isolate zou nemen. De afwegingen waren:

- goede prijs
- snelle eiwitsoort (ik ben 46 en dan is en snelle eiwit beter)
- hoeft niet de allerduurste islote te zijn want ik ben geen bodybuilder die echt het maximum eruit moet halen en die dus de duurste kwaliteit isolate nodig heeft. Ik gebruik het bij het dieeten om hoog in mijn eiwitten te zitten en het onderdukt de honger heel goed. En ik herstel sneller na de drie trainigen per week die ik nu doe en waarin ik mijzelf goed op mijn Kl...ten geef en ik heb dus altijd spierpijn en moet goed herstellen.

Dus heb ik gekozen voor whey concentrate en die bulk whey is lekker goedkoop en veel.

En ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ook nog lekkerder vind dan de duurdere islolate dus dat is mooi meegenomen.

De enige twijfel die ik had is dat de bulk whey meer lactose bevat dan de whey isolate van XXL. Het is dus even afwachten hoe mijn darmen op de bulk whey reageren. Wat mij toch deed besluiten voor de bulk whey te kiezen was dat ik voorheen altijd Matrix 5.0 gebruikte en daar altijd veel darmklachten van kreeg. Toen ik ging kijken of in Matrix 5.0 veel lactose zit viel het mij op dat Matrix niet meer lactose bevat dan de Wehy isotate van XXL. Dus wellicht is het niet de lactose waar ik last van heb maar van iets ander in Matrix. Het kan zij dat ik niet goed reageer op het feit dat Matrix een eiwitmengsel is waar ook ei eiwit (eieren en scheten, een bekende combinatie!) in zit en ander eiwit soorten (dat zorgt voor een time released affect).

Met dit in het achterhoofd heb ik dus nu toch de bulk whey eens geprobeerd ondanks dat het iets meer lactose bevat. Het is wel een zuiver melk eiwit en aangezien ik normaal ook nooit last heb van zuivel.....

Ik heb ook het monstertje Whey dilicious aardbeien geprobeerd. En die is inderdaad erug lekker MAA ik vind hem te zoet. En ook aarbeien vind ik snel vervelen dus...Maar het is wel een kwalitatief goed product met een hele lekker smaak. Maar daar gebruik ik het niet voor dus vooralsnog ben ik uiterst tevreden met de Bulk whey!

Groeten GdV42

Laatst bewerkt:
Hoi Rene,

Leuk dat je nu eens (voor mij) de goede supps in de aanbieding gooit, zo even wat Vendetta inslaan.

Wat ik minder leuk vind was het onderzoek over CLA wat ik net ingenomen had voor ik het dit topic opende:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ynthetische-transvetzuren-237895/#post4711163

Wat is jou kijk hierop?
Op xxlnutrition staat dat die CLA van kwaliteit is.
Mochten de "geruchten" over CLA waar zijn beweer jij dus dat op jouw site de kwaliteit wel goed is en dus WEL gezond?

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.263
We hebben de nieuwe NOX Pump van Yates binnen als enige in Nederland!

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------

Hoi Rene,

Leuk dat je nu eens (voor mij) de goede supps in de aanbieding gooit, zo even wat Vendetta inslaan.

Wat ik minder leuk vind was het onderzoek over CLA wat ik net ingenomen had voor ik het dit topic opende:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ynthetische-transvetzuren-237895/#post4711163

Wat is jou kijk hierop?
Op xxlnutrition staat dat die CLA van kwaliteit is.
Mochten de "geruchten" over CLA waar zijn beweer jij dus dat op jouw site de kwaliteit wel goed is en dus WEL gezond?

Ik heb onze producent gevraagd en die kwam met een onderzoek over bepaalde isomeren die slecht zouden zijn. In onze CLA zitten die isomeren niet.

Vandaag mijn betselling ontvangen. BCAA'S en glutamine peptides. Ik was zo vrij om een gratis bidon te vragen en ja hoor er zat een bidon bij mn bestelling. Bedankt daarvoor Rene!

Rene, ik heb een vraagje, mijn whey protein instant is bijna op en nu wil ik graag weer bestellen alleen nu is mijn vraag, moet ik weer voor de whey protein instant gaan of voor de Isolaat? dit is namenlijk voor direct na de training,
alvast bedankt.

Bestelling weer netjes op tijd, enige minpuntje: bij de buren 2 deuren verderop bezorgd zonder dit met een briefje te laten weten...
bestelnummer is: 52566
Ik weet niet of het nou door DPD of TNT is bezorgd (bevestigingsmail zegt DPD, pakket-verstuurd-mail zegt TNT).

Ben benieuwd naar die NightProtein banaan en je repen...

Kan niet wachten op de energize! Is het nu 100% zeker dat de energize er morgen is? Dan bestel ik het morgen hopelijk vrijdag in huis :D

Net bestelling geplaatst..
iets fout gegaan tijdens betalen..
daarom heb ik 2 orders staan 52775 en 52776...
daarvan is 52775 niet betaald... deze kan worden gecanceld..

hopelijk word er naar mijn opmerking gekregen, en krijg ik een unleash sample..

alvast bedankt!

Kwilde vandaag mijn eerste bestelling gaan plaatsen :P

maar de Whey Delicious aardbei is uitverkocht :( Wanneer is deze er weer?

Gr Ruud

Mag je EAS eigenlijk met melk mengen (voor de gemakkelijkheid), maakt dat wat uit qua werking?

Hoezo verdwijnen de Protein Blocks? :(

Net terug bestelling geplaatst :p
Maandag eindelijk deftig aan cut beginnen dan :D

Universal, Animal Cuts 42 packs, aantal:1
XXL Nutrition, Delicious Protein Bars 12 repen (Cocos & Honing), aantal:1
Sequoia Fitness, Defender Body Fat Caliper 1 stuk, aantal:1

renee de xtend 1 dosering is dat 1 scoop of 2 scoop?

overigens bevat xtend veel meer leucine , isoleucine en valine dan eas en dat xtend ook goedkoper is

overigens bevat xtend veel meer leucine , isoleucine en valine dan eas en dat xtend ook goedkoper is

Alleen niet in de ideale verhouding in tegenstelling to EAS. Daarnaast bevat EAS L-Lysine, L-Methionine, L-Phenylalanine, L-Threonine, L-Histidine, Citrulline Malaat en vitamine B6 wat xtend niet bevat ;)

Terug
Naar boven