MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

waar is renee?? met zijn energize :P

Vraagje aan XXL betreft de kleding.
Ik heb nu ook zo'n mooi vest van xxl, zou het niet leuk zijn als jullie ook trainingsbroeken gaan verkopen met het xxl logo en de slogo erop. Misschien dat jullie er al mee bezig zijn geweest :)

XXL toppers!

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/classes/c_products.php on line 60
Geen items aanwezig.
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/classes/c_products.php on line 91
Weekaanbieding!

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/classes/c_products.php on line 146
Er staan geen producten in deze categorie.

Op je site Rene... Waarschijnlijk een foutje in de query die num_rows() aanroept.

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.286
Rene, ik heb een vraagje, mijn whey protein instant is bijna op en nu wil ik graag weer bestellen alleen nu is mijn vraag, moet ik weer voor de whey protein instant gaan of voor de Isolaat? dit is namenlijk voor direct na de training,
alvast bedankt.

Maakt elkaar niet zo heel veel uit. Isolaat bevat wat meer eiwit en minder kh/vet. Instant is wat lekkerder en wat goedkoper. Als je serieus aan het cutten bent ga dan voor isolaat.

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

Bestelling weer netjes op tijd, enige minpuntje: bij de buren 2 deuren verderop bezorgd zonder dit met een briefje te laten weten...
bestelnummer is: 52566
Ik weet niet of het nou door DPD of TNT is bezorgd (bevestigingsmail zegt DPD, pakket-verstuurd-mail zegt TNT).

Ben benieuwd naar die NightProtein banaan en je repen...

Geen idee door wie het bezorgd is. Klagen heb ik al heel vaak gedaan, lijkt alleen niet veel te helpen :rolleyes:

Laat even weten wat je van de repen vind.

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

Kan niet wachten op de energize! Is het nu 100% zeker dat de energize er morgen is? Dan bestel ik het morgen hopelijk vrijdag in huis :D

Ja het is er 100% zeker morgen :D

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Net bestelling geplaatst..
iets fout gegaan tijdens betalen..
daarom heb ik 2 orders staan 52775 en 52776...
daarvan is 52775 niet betaald... deze kan worden gecanceld..

hopelijk word er naar mijn opmerking gekregen, en krijg ik een unleash sample..

alvast bedankt!
Bestellingen die niet worden betaald worden automatisch verwijderd na verloop van tijd. Meestal kijken de inpakkers wel naar de opmerking, dus ga er vanuit dat het goed komt!

Kwilde vandaag mijn eerste bestelling gaan plaatsen :P

maar de Whey Delicious aardbei is uitverkocht :( Wanneer is deze er weer?

Gr Ruud
Die komt als het goed is morgen binnen.

Mag je EAS eigenlijk met melk mengen (voor de gemakkelijkheid), maakt dat wat uit qua werking?
Voor de opname maakt het denk ik niet zo heel veel uit of je het neemt met water of melk.

Hoezo verdwijnen de Protein Blocks? :(

Ze verdwijnen niet. Heb er nog wat liggen die tot 5-2010 houdbaar zijn. Vandaar dat ze even in de uitverkoop zijn.

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

Net terug bestelling geplaatst :p
Maandag eindelijk deftig aan cut beginnen dan :D

Universal, Animal Cuts 42 packs, aantal:1
XXL Nutrition, Delicious Protein Bars 12 repen (Cocos & Honing), aantal:1
Sequoia Fitness, Defender Body Fat Caliper 1 stuk, aantal:1

Over een tijdje dan ook maar eens de nieuwe energize! proberen :D

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

renee de xtend 1 dosering is dat 1 scoop of 2 scoop?

overigens bevat xtend veel meer leucine , isoleucine en valine dan eas en dat xtend ook goedkoper is

Alleen niet in de ideale verhouding in tegenstelling to EAS. Daarnaast bevat EAS L-Lysine, L-Methionine, L-Phenylalanine, L-Threonine, L-Histidine, Citrulline Malaat en vitamine B6 wat xtend niet bevat ;)
:thumbs:

waar is renee?? met zijn energize :P
morgen :D
Vraagje aan XXL betreft de kleding.
Ik heb nu ook zo'n mooi vest van xxl, zou het niet leuk zijn als jullie ook trainingsbroeken gaan verkopen met het xxl logo en de slogo erop. Misschien dat jullie er al mee bezig zijn geweest :)
Zijn we wel mee bezig geweest, maar echt mooie broeken konden we niet vinden. Binnenkort maar weer eens even wat tijd aan besteden.

Rene, zijn ze aan het werk aan de website ik krijg het volgende:

"XXL toppers!
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/classes/c_products.php on line 60
Geen items aanwezig.
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/classes/c_products.php on line 91
Weekaanbieding!

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/classes/c_products.php on line 146
Er staan geen producten in deze categorie.

Greetz

Fatal error: Uncaught exception 'phpmailerException' with message 'SMTP Error: Data not accepted.' in /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/classes/phpmailer/class.phpmailer.php:757 Stack trace: #0 /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/classes/phpmailer/class.phpmailer.php(576): PHPMailer->SmtpSend('Date: Thu, 18 M...', '--b1_65594ee89e...') #1 /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/includes/functions.php(195): PHPMailer->Send() #2 /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/_ideal/StatReq.php(90): send_order_mail() #3 /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/index.php(250): include('/srv/xxlnut01/w...') #4 {main} thrown in /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/classes/phpmailer/class.phpmailer.php on line 757

Krijg dit als ik iets wil bestellen????

@thomastog
Je zal geen mail ontvangen, maar je bestelling is wel geplaatst. De SMTP server van Rene heb er waarschijnlijk geen zin in :rolleyes:

Naja, een exception die gethrowed wordt in de mailer class duidt meestal op een k*t SMTP server.

Edit: Wordt dus tijd voor xxlhosting.nl :cool:

Laatst bewerkt:
Okay Rene dan zal ik ze morgen bestellen:D

Zijn we wel mee bezig geweest, maar echt mooie broeken konden we niet vinden. Binnenkort maar weer eens even wat tijd aan besteden.

Verkoop van die old school broeken. :D

:bow:

048.jpg

10.jpg

image009.jpg

• #16.294
Naja, een exception die gethrowed wordt in de mailer class duidt meestal op een k*t SMTP server.

Edit: Wordt dus tijd voor xxlhosting.nl :cool:

Was inderdaad een probleempje met de hosting. Inderdaad maar eens naar die xxlhosting kijken :)

Bestellingen zijn overigens wel gewoon binnen gekomen.

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

Verkoop van die old school broeken. :D

:bow:

Er moet natuurlijk wel een beetje vraag naar zijn :D

Had je niet gewoon kunnen zeggen dat die NightProtein Banaan gruwelijk lekker is? :D

Heb gisteren delicious reep kokos/honing op en was lekker! Wel mierzoet trouwens...

Had je niet gewoon kunnen zeggen dat die NightProtein Banaan gruwelijk lekker is? :D

Héé dit wou ik net posten! ik heb gisteren ook NP (toevallig ook banaan) geprobeerd en wow wat lekker! Zeker als je hem wat dikker maakt en het als een soort vla eet :heart:

Ik ga natuurlijk ook nog de andere smaakjes uitproberen, maar banaan was alvast een succes! ;)

• #16.297
[Link niet meer beschikbaar]

ik kan niet echt iets vinden, Welke supplementen zie je die geschikt zouden kunnen zijn. NOW foods heeft volgens mij niets.
ja, daar was ik al bang voor.

Now heeft Plant Enzyme
http://www.seacoastvitamins.com/product_info.php?products_id=3790
alleen zit er in dat product meer enzymen dan lactase.
en daar betaal je dus ook voor. (niet mijn ding dus :p)

maaaaar....
Ik kwam dit tegen:
[Link niet meer beschikbaar]
Van het merk natures way, en dat heb jij ook als het goed is ;)

Maar de vraag is, stel jij neemt het in het assortiment, hoeveel gaat het dan kosten?
Ben benieuwd wat het prijs verschil dan is vergelijken met AOV ;)

Okay rene, ik heb maar meteen 2 potjes besteld en een reep xxl :p ff kijken oft werkt anders neem ik gewoon wat extra van die pille dan werkt het vast wel ofnie dan?

Héé dit wou ik net posten! ik heb gisteren ook NP (toevallig ook banaan) geprobeerd en wow wat lekker! Zeker als je hem wat dikker maakt en het als een soort vla eet :heart:

Ik ga natuurlijk ook nog de andere smaakjes uitproberen, maar banaan was alvast een succes! ;)

Volgende keer ga ik ook de banaan proberen, ik heb nu de vanille en die vind ik persoonlijk niet zo lekker, ik maak ook al mijn shakes met water misschien heeft dit er ook mee te maken.

Greetz

Terug
Naar boven