- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag mijn betselling ontvangen. BCAA'S en glutamine peptides. Ik was zo vrij om een gratis bidon te vragen en ja hoor er zat een bidon bij mn bestelling. Bedankt daarvoor Rene!

trainingsbroeken gaan verkopen met het xxl logo en de slogo erop.
logo en slogo
leuk gevonden en het rijmt! 
Rene, ik heb een vraagje, mijn whey protein instant is bijna op en nu wil ik graag weer bestellen alleen nu is mijn vraag, moet ik weer voor de whey protein instant gaan of voor de Isolaat? dit is namenlijk voor direct na de training,
alvast bedankt.
Bestelling weer netjes op tijd, enige minpuntje: bij de buren 2 deuren verderop bezorgd zonder dit met een briefje te laten weten...
bestelnummer is: 52566
Ik weet niet of het nou door DPD of TNT is bezorgd (bevestigingsmail zegt DPD, pakket-verstuurd-mail zegt TNT).
Ben benieuwd naar die NightProtein banaan en je repen...

Kan niet wachten op de energize! Is het nu 100% zeker dat de energize er morgen is? Dan bestel ik het morgen hopelijk vrijdag in huis![]()

Bestellingen die niet worden betaald worden automatisch verwijderd na verloop van tijd. Meestal kijken de inpakkers wel naar de opmerking, dus ga er vanuit dat het goed komt!Net bestelling geplaatst..
iets fout gegaan tijdens betalen..
daarom heb ik 2 orders staan 52775 en 52776...
daarvan is 52775 niet betaald... deze kan worden gecanceld..
hopelijk word er naar mijn opmerking gekregen, en krijg ik een unleash sample..
alvast bedankt!
Die komt als het goed is morgen binnen.Kwilde vandaag mijn eerste bestelling gaan plaatsen
maar de Whey Delicious aardbei is uitverkochtWanneer is deze er weer?
Gr Ruud
Voor de opname maakt het denk ik niet zo heel veel uit of je het neemt met water of melk.Mag je EAS eigenlijk met melk mengen (voor de gemakkelijkheid), maakt dat wat uit qua werking?
Net terug bestelling geplaatst![]()
Maandag eindelijk deftig aan cut beginnen dan
Universal, Animal Cuts 42 packs, aantal:1
XXL Nutrition, Delicious Protein Bars 12 repen (Cocos & Honing), aantal:1
Sequoia Fitness, Defender Body Fat Caliper 1 stuk, aantal:1

renee de xtend 1 dosering is dat 1 scoop of 2 scoop?
overigens bevat xtend veel meer leucine , isoleucine en valine dan eas en dat xtend ook goedkoper is
Alleen niet in de ideale verhouding in tegenstelling to EAS. Daarnaast bevat EAS L-Lysine, L-Methionine, L-Phenylalanine, L-Threonine, L-Histidine, Citrulline Malaat en vitamine B6 wat xtend niet bevat![]()
morgen

Zijn we wel mee bezig geweest, maar echt mooie broeken konden we niet vinden. Binnenkort maar weer eens even wat tijd aan besteden.Vraagje aan XXL betreft de kleding.
Ik heb nu ook zo'n mooi vest van xxl, zou het niet leuk zijn als jullie ook trainingsbroeken gaan verkopen met het xxl logo en de slogo erop. Misschien dat jullie er al mee bezig zijn geweest![]()
?@thomastog
Je zal geen mail ontvangen, maar je bestelling is wel geplaatst. De SMTP server van Rene heb er waarschijnlijk geen zin in![]()

Zijn we wel mee bezig geweest, maar echt mooie broeken konden we niet vinden. Binnenkort maar weer eens even wat tijd aan besteden.

Naja, een exception die gethrowed wordt in de mailer class duidt meestal op een k*t SMTP server.
Edit: Wordt dus tijd voor xxlhosting.nl![]()

Had je niet gewoon kunnen zeggen dat die NightProtein Banaan gruwelijk lekker is?![]()

ja, daar was ik al bang voor.ik kan niet echt iets vinden, Welke supplementen zie je die geschikt zouden kunnen zijn. NOW foods heeft volgens mij niets.
)

Héé dit wou ik net posten! ik heb gisteren ook NP (toevallig ook banaan) geprobeerd en wow wat lekker! Zeker als je hem wat dikker maakt en het als een soort vla eet
Ik ga natuurlijk ook nog de andere smaakjes uitproberen, maar banaan was alvast een succes!![]()