Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Volgende keer ga ik ook de banaan proberen, ik heb nu de vanille en die vind ik persoonlijk niet zo lekker, ik maak ook al mijn shakes met water misschien heeft dit er ook mee te maken.

Greetz
Volgorde van goede smaken NightProtein:
1. Aardbei
2. Banaan
3. Choco
4. Vanille (minst lekker)

Maar dat is mijn bescheiden mening ;)

ja, daar was ik al bang voor.

Now heeft Plant Enzyme
http://www.seacoastvitamins.com/product_info.php?products_id=3790
alleen zit er in dat product meer enzymen dan lactase.
en daar betaal je dus ook voor. (niet mijn ding dus :p)

maaaaar....
Ik kwam dit tegen:
[Link niet meer beschikbaar]
Van het merk natures way, en dat heb jij ook als het goed is ;)

Maar de vraag is, stel jij neemt het in het assortiment, hoeveel gaat het dan kosten?
Ben benieuwd wat het prijs verschil dan is vergelijken met AOV ;)

Ik gebruik "Lactose OK" en ben er heel tevreden over
http://www.newpharma.be/apotheek/revogan/50828/lactose-ok-caps-75x353mg-5744.html

Greetz

Van: XXL Nutrition (info@xxlnutrition.nl)
Verzonden: vrijdag 19 maart 2010 15:00:38

Ben benieuwd of het morgen aankomt, haha.

2 potten Energize! besteld, ben benieuwd. :)

Ach meneer, ik heb al vaker in dit topic verkondigd dat vanille niet briljant lekker is. Hopelijk bevalt de smaak u beter dan mij. :cool:

Volgens mij heb ik alleen nog maar vanille gehad van NP, wilde gisteren banaan bestellen maar zag dat er mensen waren die die niet lekker vonden dus toch maar weer vanille besteld.

tot hoe laat bezorgt tnt eigenlijk, had gister voor 3 uur besteld maar nog niks binnen normaal om 12 uur altijd al binnen en ik moet zo weg fuuuuuuuuuuuuuu

Weet iemand hier antwoord op te geven?

Als je unleash aanmaakt met water, helemaal laat oplossen etc en dan in een dicht flesje doet, kan je dit dan meenemen?

Ik las namelijk weleens dat het gaat borrelen etc met kans op ontploffen, maar is dat ook als je het al van te voren helemaal laat oplossen?

Weet iemand hier antwoord op te geven?

Als je unleash aanmaakt met water, helemaal laat oplossen etc en dan in een dicht flesje doet, kan je dit dan meenemen?

Ik las namelijk weleens dat het gaat borrelen etc met kans op ontploffen, maar is dat ook als je het al van te voren helemaal laat oplossen?

Volgens mij is het niet ideaal en ook niet goed.
Beter doe je het in een flesje en doe je er later pas water bij.

Ik wil het namelijk meenemen en dan in 1x op kunnen drinken :(

Laatst bewerkt:
Ach meneer, ik heb al vaker in dit topic verkondigd dat vanille niet briljant lekker is. Hopelijk bevalt de smaak u beter dan mij. :cool:

Volgens mij heb ik alleen nog maar vanille gehad van NP, wilde gisteren banaan bestellen maar zag dat er mensen waren die die niet lekker vonden dus toch maar weer vanille besteld.
ik vond vanille ook niet erg lekker maar ik drink het altijd met water, ik heb nu aardbei en die smaak is 'wel aardig' :p. jullie drinken het met melk? dan lijkt me vanille nog best lekker

Gisteren een bestelling (Je bestelnummer is: 52833) geplaatst om 12u... dus ruim voor de tijdslimiet van 15u om het de volgende dag te ontvangen.
Ik heb m'n bevestigingsmail pas gekregen om 18u...
Betekent dit nu dat ik m'n bestelling pas maandag zal ontvangen?
Vind het vrij raar, als ik om 14u30 bestel wat dus vrij nipt is, dan heb ik het wel de volgende dag.
Bestel ik het om 12u dan blijkbaar niet.
Het is nu 17u30 dus wrs zal DPD niet meer afkomen.

Gisteren een bestelling (Je bestelnummer is: 52833) geplaatst om 12u... dus ruim voor de tijdslimiet van 15u om het de volgende dag te ontvangen.
Vind het vrij raar, als ik om 14u30 bestel wat dus vrij nipt is, dan heb ik het wel de volgende dag.

Als je zeker wou zijn dat het vandaag in België aankomt had ik eerder besteld,
komt er op Zaterdag geen pakketdienst bij jullie?

hangt volledig af van dpd, vroeger kwamen ze 2x per dag langs, nu doe ze de ronde 1x, volgens mij is er een herstructurering in het bedrijf. maar dan blijft de service nog snel en betaalbaar!
och ja en op een top product wachten van xxl, dan is dat toch niet zo erg ff langer zonder, het wachten loont :p

hangt volledig af van dpd, vroeger kwamen ze 2x per dag langs, nu doe ze de ronde 1x, volgens mij is er een herstructurering in het bedrijf. maar dan blijft de service nog snel en betaalbaar!
och ja en op een top product wachten van xxl, dan is dat toch niet zo erg ff langer zonder, het wachten loont :p
dat is waar :p maar ik verheug me er al ganse dag op haha :D
maar moet m'n post trouwens aanpassen.
kwartiertje nadat ik dat geschreven had, zag ik het busje van DPD toekomen :D
Dus tot nu toe is XXL Nutrition nog NOOIT een dag te laat geweest.
Super gewoon :cool:

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Als je zeker wou zijn dat het vandaag in België aankomt had ik eerder besteld,
komt er op Zaterdag geen pakketdienst bij jullie?
Neen op zaterdag niet :)
maar het is al in orde, om 17u45 zag ik het busje van DPD toekomen :p

Ben zeer benieuwd naar de eerste recensies van energize! morgen. Laat me weten :D

Zojuist een nieuwe order geplaatst. Supps voor na de vakantie (NOS Ether en NOX Pump Xtreme), 24 delicious repen voor op vakantie (lololol, maar toch, ik zit gebonden aan een hotel met geen winkels in de buurt, moet prima lukken zo) en de rest ben ik alweer vergeten:rolleyes:

Goedendag XXL nutrition.

Deze week heb ik voor het eerst een bestelling gemaakt bij XXL. Op de website beloven jullie gratis verzendkosten bij een bestelling boven de 50euro, dit is bij mijn bestelling niet gebeurd. Ook de beloofde samples heb ik niet gekregen, nu is dit geen ramp maar wilde het toch even laten weten.

M.v.g Yvonne

Terug
Naar boven