AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

is die nox pump extreme ook lekker als je net begind in je bulk weer???als extratje hoor er erg goeie verhalen over

een extra pomp te geven aan je spieren

Vraagje aan Rene van XXL.
Wat maakt de CCG of WG van xxl zoveel beter dan Mammoth want die werkt goed bij mij, maar alst beter kan is een vervanging altijd een optie :P

Hoi Rene,

ik moet binnenkort weer nieuwe whey hebben en vroeg me af of het mogelijk is om tegen betaling 2 sample's van Unleash te krijgen. Ik wil het graag eens proberen en zien of het me bevalt.

Hoor het graag,

Gr

Wat maakt de CCG of WG van xxl zoveel beter dan Mammoth want die werkt goed bij mij, maar alst beter kan is een vervanging altijd een optie :P
daar vind je op het forum genoeg antwoorden over lijkt me mammoth word hier zowat het meest bespreken onder de gainers denk ik en veel goeds lees ik er niet over in de CCG of WG zullen zeker en vast al een pak minder suikers zitten want daar zit mammoth vol van ;)

pakketje vandaag binnen, 1 cap energize genomen tijdens het avondeten (ga het gebruiken als fatburner) en uurtje later gaan trainen, voelde niet die rush die je krijgt zoals bij unleash, maar men hartslag ging wel flink tekeer en heb liggen zweten als een paard.

de protein bars zijn ook njam njam, handig voor op het werk

Ik mis endorush van BSN in de webshop.. Schijnt een erg goed pre workout product te zijn:D

Krijgt elke bestelling een sample pakje Energize! erbij?
Zo niet, wil je dan bij bestelling 54213 eentje erbij doen? <3

hoi rené ik heb een vraagje ik heb over laatst superpump250 en sizeon besteld nu heb ik hier thuis nog vanalles staan zoals vitargo carboloader , nitrix en nog een whey ook kan ik deze alle 5 met mekaar combineren of niet?

juist thuis van werk. Dus hoop dat ze nu komen die mannen van D.. ben van belgie dus duurt normaal altijd wat langer

De noxpump ontvangen :) en sample whey delicious
Man dat dingkje voor je handtekening werkt echt niet goed haha moet altijd 3x hertekenen ..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #16.515
In Mammoth zitten vrij veel suikers, vandaar dat je beter Complex Carb Gainer kan nemen.
Hoi Rene,

ik moet binnenkort weer nieuwe whey hebben en vroeg me af of het mogelijk is om tegen betaling 2 sample's van Unleash te krijgen. Ik wil het graag eens proberen en zien of het me bevalt.

Hoor het graag,

Gr
Betalen is niet nodig. Zet het even in de opmerking van je bestelling, dan komt het goed.

pakketje vandaag binnen, 1 cap energize genomen tijdens het avondeten (ga het gebruiken als fatburner) en uurtje later gaan trainen, voelde niet die rush die je krijgt zoals bij unleash, maar men hartslag ging wel flink tekeer en heb liggen zweten als een paard.

Als je een energie rush wil kan je er inderdaad beter 2 of 3 nemen. Puur als fatburner beter 1 per keer.

Ik mis endorush van BSN in de webshop.. Schijnt een erg goed pre workout product te zijn:D
Ik ga er eens naar kijken.

Krijgt elke bestelling een sample pakje Energize! erbij?
Zo niet, wil je dan bij bestelling 54213 eentje erbij doen? <3
Samples Energize moeten nog gemaakt worden. Gaat denk ik morgen worden.
hoi rené ik heb een vraagje ik heb over laatst superpump250 en sizeon besteld nu heb ik hier thuis nog vanalles staan zoals vitargo carboloader , nitrix en nog een whey ook kan ik deze alle 5 met mekaar combineren of niet?
Zijn allemaal verschillende producten die je prima met elkaar kan combineren. Superpump voor de training, size on en vitargo direct na de training. Half uurtje later whey, whey ook in de ochtend en nitrix verdelen over de dag.

juist thuis van werk. Dus hoop dat ze nu komen die mannen van D.. ben van belgie dus duurt normaal altijd wat langer
Ik hoop het ook voor jou :D
De noxpump ontvangen :) en sample whey delicious
Man dat dingkje voor je handtekening werkt echt niet goed haha moet altijd 3x hertekenen ..
Laat even weten wat je van de Whey Delicious vind. Ben altijd benieuwd daar naar.

Klaat je morgen iets weten rené ;)
Vandaag rustdagje!

Geweldig Rene,

ga gelijk mn bestelling doen!

Het een pot Whey isolaat besteld, nr 54278.
Heb het bij de opmerkingen vermeld! Thanks nogmaals.

Laatst bewerkt:

Een rush bij Unleash??
Ben je niet in de war met iets anders????

Hoeveel gram is ongeveer 1 sample Unleash! V2?

Terug
Naar boven