XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Gisteren zo'n stick van NO-Xplode geprobeerd voor mijn workout (lege maag), merkte er niets van.

Alleen Unleash!-V2 en Energize! resten mij nog, van de bekende boosters dan. Maar ik vrees het ergste :(

Gisteren zo'n stick van NO-Xplode geprobeerd voor mijn workout (lege maag), merkte er niets van.

Alleen Unleash!-V2 en Energize! resten mij nog, van de bekende boosters dan. Maar ik vrees het ergste :(

poor you , nu zal je jezelf moeten motiveren :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.543
Ingredienten van die energize zien er veelbelovend uit. Hoeveel van die 1,3dimethyl.. zit er precies in per cap?
Is bewust in blend weergegeven. ANders heeft volgende maand iedereen het alweer gekopieerd ;)

Pakketje weer supersnel ontvangen (zondagavond besteld en dinsdag geleverd :)).

Wel moeten ze opletten bij het inpakken dat ze grote dozen goed intapen.
Er werd enkel met de naad mee getaped, zou beter zijn moesten ze kruislings tapen. Ik kon één flap van de doos gewoon opendoen :mad: alles zat er wel nog in :)
Vreemd, normaal gesproken doen ze dat toch wel hoor. Zeker bij grote dozen.

Al iets bekend over de nieuwe weekaanbieding?
Ja, hij staat zelfs al op de site :D

Is er een reden dat ik BCAA-poeder (of een variant) voor het trainen en / of nuchter hardlopen zou moeten nemen ipv de EAS die ik nou neem? Snap het verschil niet zo goed...
Ik zou gewoon de EAS blijven nemen.
Zo ik heb nu eindelijk (ging eerst niet met betallen) de Energize! besteld,
nu moet Rene het zo snel mogelijk zenden :D

Alvast bedankt :kiss:

Ben benieuwd hoe die werkt ...
Komt goed :D

Denk dat het weinig zin heeft om EAS te nemen als je in de cut bent, aangezien EAS meer bedoeld is voor anabolisme. Dan zou je beter BCAA's kunnen nemen, die alleen maar anti-katabool zijn. Je zou dan per definitie 'meer anti-katabool' bezig zijn dan met EAS.
Je zou inderdaad kunnen zeggen dat BCAA vooral anti katabool is, en de overige essentiele amino's anabool. In EAS zitten ze beide, dus is het zowel anti katabool als anabool.
Yo Rene,

Wilde je even melden dat je actie van februari (gratis samples) effect heeft gehad. Al 3 bestellingen sindsdien! Goed gedaan dus!

Tip: zon actie zou mij (en andere) ook overstag kunnen halen voor andere producten die je aanbiedt. Al weet ik niet de commerciele meerwaarde van je vorige actie.

Mvg,

Joey
We hebben ook samples van All Day Protein, en de deze week ook de Energize! Morgen komen er als het goed is ook samples van Whey Delicious Appeltaart :D
Rene, de functie wachtwoord vergeten werkt niet ;) nu maar zonder account besteld.
Hmm, komt het mailtje niet bij de spam? anders probeer eens opnieuw te registreren met hetzelfde emailadres.

Man die whey delicious (bosvruchten) is gewoon te heerlyk!
:thumbs:
Jeetje het is inderdaad NU al verzonden :eek::D
bedankt Rene..

hellaas kan ik niet melden hoe de werking is , ja over een maand ofzo,
ben een beetje klaar met het beleid van DBB :mad:
Beleid van DBB, heb ik iets gemist?

De 2 beste bewaar je voor het laatst. Nog alle hoop dus :D

Nee ook niet in de spambox ;)

Inderdaad... Wat ben je aan het zeiken, skld, met je pre workout samples. :rolleyes:

Dit is zeer belangrijk voor mij, ik heb mijn moeder op haar sterfbed beloofd dat ik een pre-workout zou vinden die zou werken (voor mij). Geen grapjes over maken dus.

@ mods : Hoort dit soort posts van skld niet in de trollmand ?

Laatst bewerkt:
Je zou inderdaad kunnen zeggen dat BCAA vooral anti katabool is, en de overige essentiele amino's anabool. In EAS zitten ze beide, dus is het zowel anti katabool als anabool.

Dan heb je per gelijke portie EAS dus eigenlijk meer aan dezelfde hoeveelheid BCAA's, althans in de cut. Je bent in de cut vooral bezig met anti-catabool zijn, niet met anabool zijn.

Of is anabool zijn gelijk aan anti-catabool zijn, maar niet andersom? (Dus EAS zelfde functie als BCAA, andersom niet door de missende amino's)

Just wondering.

@ mods : Hoort dit soort posts van skld niet in de trollmand ?

Als je daar niet tegen kunt zou ik even een flinke front load aan test nemen en/of alle Rocky's/Rambo's (opnieuw) kijken. Daarna kun je terugkomen en kijken of je perceptie van mijn posts veranderd is van een klein zeurend meisje naar een doorsnee man :rolleyes:

Laatst bewerkt:
rene, zit er nou eigelijk verschil in de formule van Noxpump van ultra life en de DY die jullie verkopen..
als ik zo zie is het 100% het zelfde..

Damn, gaat snel die verzending bij jullie! Hulde daarvoor, hopen dat 't ook nog een beetje netjes verpakt en dergelijke is.

En toch maar een bestelling eruit gegooid. Eens kijken wat de BCAA's kunnen betekenen en of de eiwitrepen wat zijn -werd wel erg nieuwsgierig na Dwarf's verhaaltjes :)

... Hm, in verband met Goede Vrijdag en Pasen bestaat de kans dat ik mijn bestelling pas dinsdag krijg of niet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.556
Dan heb je per gelijke portie EAS dus eigenlijk meer aan dezelfde hoeveelheid BCAA's, althans in de cut. Je bent in de cut vooral bezig met anti-catabool zijn, niet met anabool zijn.

Of is anabool zijn gelijk aan anti-catabool zijn, maar niet andersom? (Dus EAS zelfde functie als BCAA, andersom niet door de missende amino's)

Just wondering.
Ik zou in de cut BCAA's nemen, die zijn toch wat meer anti-catabool.
rene, zit er nou eigelijk verschil in de formule van Noxpump van ultra life en de DY die jullie verkopen..
als ik zo zie is het 100% het zelfde..
Ultralife is de oude NOX van Yates. De nieuwe van Yates schijnt wel iets anders te zijn. Maar van beide zijn de reacties goed. Dus maakt vrij weinig uit welke je neemt.
Damn, gaat snel die verzending bij jullie! Hulde daarvoor, hopen dat 't ook nog een beetje netjes verpakt en dergelijke is.

Meestal verpakken we het goed ;)
En toch maar een bestelling eruit gegooid. Eens kijken wat de BCAA's kunnen betekenen en of de eiwitrepen wat zijn -werd wel erg nieuwsgierig na Dwarf's verhaaltjes :)

... Hm, in verband met Goede Vrijdag en Pasen bestaat de kans dat ik mijn bestelling pas dinsdag krijg of niet?
Tweede paasdag wordt er inderdaad niet gewerkt, dus ook geen post/pakketten bezorgd.

Als je daar niet tegen kunt zou ik even een flinke front load aan test nemen en/of alle Rocky's/Rambo's (opnieuw) kijken. Daarna kun je terugkomen en kijken of je perceptie van mijn posts veranderd is van een klein zeurend meisje naar een doorsnee man :rolleyes:

Wie zegt er dat ik er niet tegen kan ? Het valt gewoon echt op dat je soms aandacht zoekt . Nuja , ik ga er niet verder op ingaan . Dit topic gaat over XXL nutrition .

@ René , zijn er nog producten op komst waar je ons iets over wil vertellen ? gwn effe nieuwschierig waar je nog zo mee bezigbent :D;)

Citaat:
Origineel gepost door Cios Fitness
Yo Rene,

Wilde je even melden dat je actie van februari (gratis samples) effect heeft gehad. Al 3 bestellingen sindsdien! Goed gedaan dus!

Tip: zon actie zou mij (en andere) ook overstag kunnen halen voor andere producten die je aanbiedt. Al weet ik niet de commerciele meerwaarde van je vorige actie.

Mvg,

Joey

We hebben ook samples van All Day Protein, en de deze week ook de Energize! Morgen komen er als het goed is ook samples van Whey Delicious Appeltaart

Rene,

Hier wil ik toch even op terug komen. Energize is een van de producten die ik graag eens zou willen uitproberen. Je zegt dat hier deze week samples van te verkrijgen zijn. Hoe zijn deze dan te verkrijgen?

Mvg,
Joey

Laatst bewerkt:
Rene,

Hier wil ik toch even op terug komen. Energize is een van de producten die ik graag eens zou willen uitproberen. Je zegt dat hier deze week samples van te verkrijgen zijn. Hoe zijn deze dan te verkrijgen?

Mvg,
Joey

Wat zou je zeggen van 'gratis bij een bestelling'?

Wat zou je zeggen van 'gratis bij een bestelling'?

Ik doelde eigenlijk op de actie met de gratis te verkrijgen whey samples in feb. Echter is het mij onbekend of Rene nu bedoeld dat de samples in een zelfde soort actie te verkrijgen zijn of enkel via bestellingen die deze week worden gemaakt.

Er is tevens enkel een 'proef' pakket van whey delicious, mss idee om andere varianten van proefpakketten op te stellen. Ik vind het persoonlijk nogal gewaagd om voor 40 euro een bestelling te doen(student), waarvan je noch de smaak noch de werking weet.

Terug
Naar boven