Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren zo'n stick van NO-Xplode geprobeerd voor mijn workout (lege maag), merkte er niets van.
Alleen Unleash!-V2 en Energize! resten mij nog, van de bekende boosters dan. Maar ik vrees het ergste![]()

Is bewust in blend weergegeven. ANders heeft volgende maand iedereen het alweer gekopieerdIngredienten van die energize zien er veelbelovend uit. Hoeveel van die 1,3dimethyl.. zit er precies in per cap?

Vreemd, normaal gesproken doen ze dat toch wel hoor. Zeker bij grote dozen.Pakketje weer supersnel ontvangen (zondagavond besteld en dinsdag geleverd).
Wel moeten ze opletten bij het inpakken dat ze grote dozen goed intapen.
Er werd enkel met de naad mee getaped, zou beter zijn moesten ze kruislings tapen. Ik kon één flap van de doos gewoon opendoenalles zat er wel nog in
![]()
Ja, hij staat zelfs al op de site

Ik zou gewoon de EAS blijven nemen.Is er een reden dat ik BCAA-poeder (of een variant) voor het trainen en / of nuchter hardlopen zou moeten nemen ipv de EAS die ik nou neem? Snap het verschil niet zo goed...
Komt goedZo ik heb nu eindelijk (ging eerst niet met betallen) de Energize! besteld,
nu moet Rene het zo snel mogelijk zenden
Alvast bedankt
Ben benieuwd hoe die werkt ...

Je zou inderdaad kunnen zeggen dat BCAA vooral anti katabool is, en de overige essentiele amino's anabool. In EAS zitten ze beide, dus is het zowel anti katabool als anabool.Denk dat het weinig zin heeft om EAS te nemen als je in de cut bent, aangezien EAS meer bedoeld is voor anabolisme. Dan zou je beter BCAA's kunnen nemen, die alleen maar anti-katabool zijn. Je zou dan per definitie 'meer anti-katabool' bezig zijn dan met EAS.
We hebben ook samples van All Day Protein, en de deze week ook de Energize! Morgen komen er als het goed is ook samples van Whey Delicious AppeltaartYo Rene,
Wilde je even melden dat je actie van februari (gratis samples) effect heeft gehad. Al 3 bestellingen sindsdien! Goed gedaan dus!
Tip: zon actie zou mij (en andere) ook overstag kunnen halen voor andere producten die je aanbiedt. Al weet ik niet de commerciele meerwaarde van je vorige actie.
Mvg,
Joey

Hmm, komt het mailtje niet bij de spam? anders probeer eens opnieuw te registreren met hetzelfde emailadres.Rene, de functie wachtwoord vergeten werkt nietnu maar zonder account besteld.
Man die whey delicious (bosvruchten) is gewoon te heerlyk!
Beleid van DBB, heb ik iets gemist?Jeetje het is inderdaad NU al verzonden
bedankt Rene..
hellaas kan ik niet melden hoe de werking is , ja over een maand ofzo,
ben een beetje klaar met het beleid van DBB![]()
De 2 beste bewaar je voor het laatst. Nog alle hoop dusGisteren zo'n stick van NO-Xplode geprobeerd voor mijn workout (lege maag), merkte er niets van.
Alleen Unleash!-V2 en Energize! resten mij nog, van de bekende boosters dan. Maar ik vrees het ergste![]()

Inderdaad... Wat ben je aan het zeiken, skld, met je pre workout samples.![]()
Inderdaad... Wat ben je aan het zeiken, skld, met je pre workout samples.![]()

Je zou inderdaad kunnen zeggen dat BCAA vooral anti katabool is, en de overige essentiele amino's anabool. In EAS zitten ze beide, dus is het zowel anti katabool als anabool.
@ mods : Hoort dit soort posts van skld niet in de trollmand ?

Damn, gaat snel die verzending bij jullie! Hulde daarvoor, hopen dat 't ook nog een beetje netjes verpakt en dergelijke is.
@ mods : Hoort dit soort posts van skld niet in de trollmand ?
Ik zou in de cut BCAA's nemen, die zijn toch wat meer anti-catabool.Dan heb je per gelijke portie EAS dus eigenlijk meer aan dezelfde hoeveelheid BCAA's, althans in de cut. Je bent in de cut vooral bezig met anti-catabool zijn, niet met anabool zijn.
Of is anabool zijn gelijk aan anti-catabool zijn, maar niet andersom? (Dus EAS zelfde functie als BCAA, andersom niet door de missende amino's)
Just wondering.
Ultralife is de oude NOX van Yates. De nieuwe van Yates schijnt wel iets anders te zijn. Maar van beide zijn de reacties goed. Dus maakt vrij weinig uit welke je neemt.rene, zit er nou eigelijk verschil in de formule van Noxpump van ultra life en de DY die jullie verkopen..
als ik zo zie is het 100% het zelfde..
Damn, gaat snel die verzending bij jullie! Hulde daarvoor, hopen dat 't ook nog een beetje netjes verpakt en dergelijke is.

Tweede paasdag wordt er inderdaad niet gewerkt, dus ook geen post/pakketten bezorgd.En toch maar een bestelling eruit gegooid. Eens kijken wat de BCAA's kunnen betekenen en of de eiwitrepen wat zijn -werd wel erg nieuwsgierig na Dwarf's verhaaltjes
... Hm, in verband met Goede Vrijdag en Pasen bestaat de kans dat ik mijn bestelling pas dinsdag krijg of niet?
Als je daar niet tegen kunt zou ik even een flinke front load aan test nemen en/of alle Rocky's/Rambo's (opnieuw) kijken. Daarna kun je terugkomen en kijken of je perceptie van mijn posts veranderd is van een klein zeurend meisje naar een doorsnee man![]()

Rene,
Hier wil ik toch even op terug komen. Energize is een van de producten die ik graag eens zou willen uitproberen. Je zegt dat hier deze week samples van te verkrijgen zijn. Hoe zijn deze dan te verkrijgen?
Mvg,
Joey