AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Denk het niet, Unleash is ook een Pre workout (booster) maar denk dat je dat wel weet....

of bedoel je dat het bij jou niet werkte?
want dat is vaak persoonlijk!

Ja natuurlijk, Unleash geeft alleen geen rush, vandaar dat ik het een beetje vreemd vind.

Ja natuurlijk, Unleash geeft alleen geen rush, vandaar dat ik het een beetje vreemd vind.

dat is dus het probleem met pre workout boosters..
de ene is niet te stoppen op supplement a, en de ander merkt er niks van.
van unleash kreeg ik erge kramp in mijn buik ???
maar op nox pump xtreme ga ik goed...

bestel anders van nox pump 1 zakje, kan ook als het goed is!
kan je het proberen..

ik vind nox pump een aanrader, niet de goedkoopste maar ga er lekker op!

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

unleash gaf wel een iets betere pump trouwens

vrijdagavond besteld, vandaag al binnen! Super! (bestelling voor België)

Thanks!

Pakketje was bij de buren afgeleverd.:D Tnx voor alweer een snelle service.
Kan ik trouwens de creatine mono en glutamine tegelijk nemen?

Energize! is goed gekeurd.
Wel grappig dat ik er steeds anders op reageer tot nu toe.(ligt denk ik aan me bui :o)
In de morgen merk ik niet zoveel maar de laatste capsule een uur voor het trainen gaf me een happy en wakker gevoel.;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.528
Sommige krijgen er een rush van, sommige merken niets van NOX. Het kan schijnbaar allemaal ;)
Hoeveel gram is ongeveer 1 sample Unleash! V2?
precies 30gr :)
vrijdagavond besteld, vandaag al binnen! Super! (bestelling voor België)

Thanks!
Nice :thumbs:

Pakketje was bij de buren afgeleverd.:D Tnx voor alweer een snelle service.
Kan ik trouwens de creatine mono en glutamine tegelijk nemen?

Energize! is goed gekeurd.
Wel grappig dat ik er steeds anders op reageer tot nu toe.(ligt denk ik aan me bui :o)
In de morgen merk ik niet zoveel maar de laatste capsule een uur voor het trainen gaf me een happy en wakker gevoel.;)

Glutamine en creatine kan je inderdaad gewoon samen nemen. Zorg ook dat je glutamine voor het slapen gaan neemt. Fijn dat Energize is goedgekeurd :cool:

Ingredienten van die energize zien er veelbelovend uit. Hoeveel van die 1,3dimethyl.. zit er precies in per cap?

Pakketje weer supersnel ontvangen (zondagavond besteld en dinsdag geleverd :)).

Wel moeten ze opletten bij het inpakken dat ze grote dozen goed intapen.
Er werd enkel met de naad mee getaped, zou beter zijn moesten ze kruislings tapen. Ik kon één flap van de doos gewoon opendoen :mad: alles zat er wel nog in :)

Al iets bekend over de nieuwe weekaanbieding?

Is er een reden dat ik BCAA-poeder (of een variant) voor het trainen en / of nuchter hardlopen zou moeten nemen ipv de EAS die ik nou neem? Snap het verschil niet zo goed...

Zo ik heb nu eindelijk (ging eerst niet met betallen) de Energize! besteld,
nu moet Rene het zo snel mogelijk zenden :D

Alvast bedankt :kiss:

Ben benieuwd hoe die werkt ...

Laatst bewerkt:
Is er een reden dat ik BCAA-poeder (of een variant) voor het trainen en / of nuchter hardlopen zou moeten nemen ipv de EAS die ik nou neem? Snap het verschil niet zo goed...

Denk dat het weinig zin heeft om EAS te nemen als je in de cut bent, aangezien EAS meer bedoeld is voor anabolisme. Dan zou je beter BCAA's kunnen nemen, die alleen maar anti-katabool zijn. Je zou dan per definitie 'meer anti-katabool' bezig zijn dan met EAS.

Yo Rene,

Wilde je even melden dat je actie van februari (gratis samples) effect heeft gehad. Al 3 bestellingen sindsdien! Goed gedaan dus!

Tip: zon actie zou mij (en andere) ook overstag kunnen halen voor andere producten die je aanbiedt. Al weet ik niet de commerciele meerwaarde van je vorige actie.

Mvg,

Joey

Laatst bewerkt:
Denk dat het weinig zin heeft om EAS te nemen als je in de cut bent, aangezien EAS meer bedoeld is voor anabolisme. Dan zou je beter BCAA's kunnen nemen, die alleen maar anti-katabool zijn. Je zou dan per definitie 'meer anti-katabool' bezig zijn dan met EAS.

EAS is toch zowel anti-katabool als anabool?
???

Nou ja, vraag is iig niet voor niks ;)

zo zwart-wit zit het nou ook weer niet in elkaar lijkt me he... EAS zal prima beschermen tegen spierafbraak, maar wellicht is de pure BCAA powder van XXL daar nog effectiever in (en goedkoper)

Rene, de functie wachtwoord vergeten werkt niet ;) nu maar zonder account besteld.

Man die whey delicious (bosvruchten) is gewoon te heerlyk!

Jeetje het is inderdaad NU al verzonden :eek::D
bedankt Rene..

hellaas kan ik niet melden hoe de werking is , ja over een maand ofzo,
ben een beetje klaar met het beleid van DBB :mad:

Terug
Naar boven