Spuitelf11
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 506
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Staat er op dacht ik, 30 gram.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Denk het niet, Unleash is ook een Pre workout (booster) maar denk dat je dat wel weet....
of bedoel je dat het bij jou niet werkte?
want dat is vaak persoonlijk!
Ja natuurlijk, Unleash geeft alleen geen rush, vandaar dat ik het een beetje vreemd vind.

Tnx voor alweer een snelle service.
) 
Ja natuurlijk, Unleash geeft alleen geen rush, vandaar dat ik het een beetje vreemd vind.

Sommige krijgen er een rush van, sommige merken niets van NOX. Het kan schijnbaar allemaalJa natuurlijk, Unleash geeft alleen geen rush, vandaar dat ik het een beetje vreemd vind.

precies 30gr

Nicevrijdagavond besteld, vandaag al binnen! Super! (bestelling voor België)
Thanks!
Pakketje was bij de buren afgeleverd.Tnx voor alweer een snelle service.
Kan ik trouwens de creatine mono en glutamine tegelijk nemen?
Energize! is goed gekeurd.
Wel grappig dat ik er steeds anders op reageer tot nu toe.(ligt denk ik aan me bui)
In de morgen merk ik niet zoveel maar de laatste capsule een uur voor het trainen gaf me een happy en wakker gevoel.![]()

).
alles zat er wel nog in 
Is er een reden dat ik BCAA-poeder (of een variant) voor het trainen en / of nuchter hardlopen zou moeten nemen ipv de EAS die ik nou neem? Snap het verschil niet zo goed...
Denk dat het weinig zin heeft om EAS te nemen als je in de cut bent, aangezien EAS meer bedoeld is voor anabolisme. Dan zou je beter BCAA's kunnen nemen, die alleen maar anti-katabool zijn. Je zou dan per definitie 'meer anti-katabool' bezig zijn dan met EAS.

zo zwart-wit zit het nou ook weer niet in elkaar lijkt me he... EAS zal prima beschermen tegen spierafbraak, maar wellicht is de pure BCAA powder van XXL daar nog effectiever in (en goedkoper)Denk dat het weinig zin heeft om EAS te nemen als je in de cut bent, aangezien EAS meer bedoeld is voor anabolisme. Dan zou je beter BCAA's kunnen nemen, die alleen maar anti-katabool zijn. Je zou dan per definitie 'meer anti-katabool' bezig zijn dan met EAS.