AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heb nu unleash v2, op het begin voelde ik het echt maar nu bijna niet meer, voorheen at ik eerst mijn avond eten en pakte het daarna en 45 mins na het drinken naar de sportschool.

Nu ben ik rond 16.45 thuis, drink het rond 17.00, eet om 17.20 en ga naar de sportschool om 17.45/18.00.
Ik eet dus vrij snel na ik het gedronken heb, kan het zijn dat het hierdoor veel vertraagd wordt?
Met eerst eten en dan shake had ik meer gevoel en was ik ook wat actiever.

wat is het verschil tuss Low Carb Vital Drink en VitMin Light plus, behalve de prijs en pompje???

wat is het verschil tuss Low Carb Vital Drink en VitMin Light plus, behalve de prijs en pompje???

Denk dat er niet veel verschil in zit hoor, maar performance is nu eenmaal niet goedkoop naar mijn mening!Ik heb beide smaken van vitmin light en vind ze erg goed smaken!Pompje gebruik ik meestal niet, ik weeg de siroop die ik erin doe(zo'n 15gr/500ml water).

Hoi rene ,

Ik doe 2 maal per week een half uurtje cardio op nuchtere maag;

Ik neem kwartiertje voor ik ga lopen 10 gr EAS van jullie merk om zodoende spierafbraak te voorkomen, wat is je mening daar omtrent?

Is de recovery formule beter (ivm met spierafbraak voorkomen) of maakt het niet veel verschil met de EAS?

groeten:)

Enig idee of jullie plannen hebben om Vitargo puur (zonder smaak) op te nemen in jullie assortiment? :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.646
Op de verpakking van de recovery formula staat, 1 maatschep voor de training, en 2 erna, is dit echt het beste? :D

Of is bijv. 2 ervoor en 1 erna beter? Of 1 1/2 ervoor en 1 1/2 erna? :p
Dat is volgens ons het beste :)
Waarom zit er eigenlijk geen Glutamine in Vendetta :P
Geen idee. Waarom wel?
Bestaan er toevallig ook samples van "Energize"?Ik ga deze niet meebestellen uit vrees dat ze te sterk gaan zijn voor mij, maar als er een sample van bestaat wil ik die wel eens proberen.Ik ga de "cafeine booster xxl" meebestellen maar die zal ook wel weer te straf zijn
We hebben samples van Energize, geef het even aan in de opmerking van je bestelling.
Heb nu unleash v2, op het begin voelde ik het echt maar nu bijna niet meer, voorheen at ik eerst mijn avond eten en pakte het daarna en 45 mins na het drinken naar de sportschool.

Nu ben ik rond 16.45 thuis, drink het rond 17.00, eet om 17.20 en ga naar de sportschool om 17.45/18.00.
Ik eet dus vrij snel na ik het gedronken heb, kan het zijn dat het hierdoor veel vertraagd wordt?
Met eerst eten en dan shake had ik meer gevoel en was ik ook wat actiever.
Je moet het inderdaad op een redelijk nuchtere maag nemen voor de beste werking. En natuurlijk even de tijd geven om op te kunnen nemen.
Enige verschil is inderdaad de prijs. Vandaar dat we nu voortaan deze hebben.
Hoi rene ,

Ik doe 2 maal per week een half uurtje cardio op nuchtere maag;

Ik neem kwartiertje voor ik ga lopen 10 gr EAS van jullie merk om zodoende spierafbraak te voorkomen, wat is je mening daar omtrent?

Is de recovery formule beter (ivm met spierafbraak voorkomen) of maakt het niet veel verschil met de EAS?

groeten:)
In theorie zal Recovery formula wat beter zijn tegen spierafbraak. In de praktijd zal het niet zo'n heel groot verschil uitmaken denk ik. Als je EAS al i huis hebt zal ik dat gewoon gebruiken.
Enig idee of jullie plannen hebben om Vitargo puur (zonder smaak) op te nemen in jullie assortiment? :)

Die plannen hebben we niet :D

We hebben 2 soorten vitargo, dat zijn beide niet echt hardlopers hier. Waxy Maize en Dextro Juice Pro wordt echt veel meer verkocht. Daarbij komt ook nog eens dat dat soort producten zonder smaak het sowieso minder doen.

In de folder staat op de pagina met Robin Brantz: "een heerlijke boost, foces en meer kracht en pomp." Lijkt me een typfout?
In ieder geval bedankt voor de unleash samples, ben benieuwd! Had per ongeluk de delicious protein bars in cocos en honing smaak besteld, terwijl ik de andere wilde. Maar deze zal ook wel lekker zijn.

Ik heb een vraag mbt. Nitrocrea V2 uit jullie assortiment.
Vandaag is de 3e dag dat ik 2 doseringen ga nemen, maar ik vroeg me af, waarmee kan ik het het beste mee oplossen, want het los ''echt'' niet op, ik kan opzich veel verdragen qua smaken maar als er korrels in zitten (beter gezegt brokstukken) moet ik er licht van kokhalzen omdat het in me mond/keel blijft hangen.

met de NOS-E had ik hier geen problemen mee, deze maakte ik klaar met ''punica'', nu heb ik de nitrocrea v2 met water,punica en appelsap al geprobeert maar het lost gewoon niet goed op.
zou ik hem evt. in een shake beker moeten shaken, of gewoon meer vloeistof in me glas doen, ik doe nu een grote slok in een glas.

Gr KEUN

Laatst bewerkt:
ik doe zelf 1 dosering NitrocreaV2 met 1 maatschep dextro juice pro xxl en 2 scheppen whey met 500 ml in een shake beker en ff shake en drink het weg

er zitten dan nog maar een paar korreltjes in en die spoel ik met water ff weg.

ik doe zelf 1 dosering NitrocreaV2 met 1 maatschep dextro juice pro xxl en 2 scheppen whey met 500 ml in een shake beker en ff shake en drink het weg

er zitten dan nog maar een paar korreltjes in en die spoel ik met water ff weg.
500ml water neem ik aan? maar beinvloed de proteine van whey dan niet de opname van de creatine, dat stond bij de Nos-E wel namenlijk vermeld.
ik ben namenlijk gewent, even roeren met een lepeltje een slok en het is weg, maar dat lukt met nitrocrea v2 niet door de korrels die overblijven.

uhm weet ik niet zeker sommige zeggen dat het wel beinvloed en de andere zeggen weer van niet! ja met water 400ml kan ook. Ik drink het ook wel is met alleen 2 scheppen dextro juice maar gewoon in de shake beker doen en dan schudde ff 5 min laten staan (kan het beetje weken:P) en dan nog ff schudden en het is drinkklaar!

In het ergste geval: hap spul in je mond en met vloeistof wegspoelen?

Als ik mijn ervaring ook even kwijt mag...;)
De Vitmin Light Plus vind ik een veel betere smaak hebben, je proeft echt verschil.
Verder heb je van Vitmin Light Plus minder nodig hoewel je het andersom zou denken als je de dosering ziet van Low Carb Vital Drink, mijn ervaring is dus anders als gesuggereerd wordt.
De betere smaak is mij die extra euro's wel waard alleen zie ik nu dat Vitmin Light Plus op uitverkocht staat, dan wacht ik wel even tot het weer leverbaar is want ik vind het echt een verschil met Low Carb Vital Drink.
Dat het dus allemaal uit dezelfde fabriek komt klopt volgens mij niet helemaal gezien bovengenoemde verschillen...

• #16.654
In de folder staat op de pagina met Robin Brantz: "een heerlijke boost, foces en meer kracht en pomp." Lijkt me een typfout?
In ieder geval bedankt voor de unleash samples, ben benieuwd! Had per ongeluk de delicious protein bars in cocos en honing smaak besteld, terwijl ik de andere wilde. Maar deze zal ook wel lekker zijn.
Is inderdaad een spelfoutje :o
Ik heb een vraag mbt. Nitrocrea V2 uit jullie assortiment.
Vandaag is de 3e dag dat ik 2 doseringen ga nemen, maar ik vroeg me af, waarmee kan ik het het beste mee oplossen, want het los ''echt'' niet op, ik kan opzich veel verdragen qua smaken maar als er korrels in zitten (beter gezegt brokstukken) moet ik er licht van kokhalzen omdat het in me mond/keel blijft hangen.

met de NOS-E had ik hier geen problemen mee, deze maakte ik klaar met ''punica'', nu heb ik de nitrocrea v2 met water,punica en appelsap al geprobeert maar het lost gewoon niet goed op.
zou ik hem evt. in een shake beker moeten shaken, of gewoon meer vloeistof in me glas doen, ik doe nu een grote slok in een glas.

Gr KEUN
Je kan het inderdaad het beste mengen in een shakebeker. Als je het niet lekker vind kan je het beste zo min mogelijk water erbij doen.

500ml water neem ik aan? maar beinvloed de proteine van whey dan niet de opname van de creatine, dat stond bij de Nos-E wel namenlijk vermeld.
ik ben namenlijk gewent, even roeren met een lepeltje een slok en het is weg, maar dat lukt met nitrocrea v2 niet door de korrels die overblijven.
Zijn de meningen over verdeeld. Creatine kan je het beste met dextro juice nemen. Even later neem je dan je whey.
Als ik mijn ervaring ook even kwijt mag...;)
De Vitmin Light Plus vind ik een veel betere smaak hebben, je proeft echt verschil.
Verder heb je van Vitmin Light Plus minder nodig hoewel je het andersom zou denken als je de dosering ziet van Low Carb Vital Drink, mijn ervaring is dus anders als gesuggereerd wordt.
De betere smaak is mij die extra euro's wel waard alleen zie ik nu dat Vitmin Light Plus op uitverkocht staat, dan wacht ik wel even tot het weer leverbaar is want ik vind het echt een verschil met Low Carb Vital Drink.
Dat het dus allemaal uit dezelfde fabriek komt klopt volgens mij niet helemaal gezien bovengenoemde verschillen...

Die van Performance komt niet meer terug. Daar was vrijwel geen vraag naar. Die van Best Body lopen best goed. Dus ik denk toch dat de meeste mensen die van Performance te duur vonden.

Dat moet feces zijn.

:D

Hallo, net een bestelling gedaan mijn bestelnummer is: 55343.

Waarschijnlijk is de opmerking: "Bij voorkeur een sample ENERGIZE" niet doorgekomen, als ik dat via dit forum alsnog gedaan kan krijgen zou dat super zijn !!

Bedankt.

• #16.657
Hallo, net een bestelling gedaan mijn bestelnummer is: 55343.

Waarschijnlijk is de opmerking: "Bij voorkeur een sample ENERGIZE" niet doorgekomen, als ik dat via dit forum alsnog gedaan kan krijgen zou dat super zijn !!

Bedankt.

De opmerking vind je inderdaad niet terug in de bevestigingsmail. Maar het staat er wel gewoon bij hier. Ik zal dat eens laten aanpassen.

Je moet het inderdaad op een redelijk nuchtere maag nemen voor de beste werking. En natuurlijk even de tijd geven om op te kunnen nemen.
Maar is 20 minutes voor het eten dan wel genoeg om het opnemen al te starten of wordt het omdat ik zo kort daarna eet weer vertraagd?

Moet wel zeggen dat ik de keren dat ik het na het eten gepakt hem mezelf niet helemaal tot het randje volgepropt heb.

Wat zou je het beste vinden eerst drinken en 20 mins daarna meteen eten en dan ongeveer 45/60 mins na het drinken sporten of eerst wat eten (Niet helemaal vol dan) en daarna drinken en 45/60 mins daarna sporten?

Jo Rene! gister bestelling gedaan en vandaag weer netjes het pakketje ontvangen! bedankt voor de samples! :D

ik wou je dit even laten weten;
heb net na me workout 300ml water genomen, 40gr dextro,2 scheppen EAS, 1 schep nitrocrea V2, goed schudden en het was al opgelost.
er waren wel nog kleine deeltjes over, maar lijkt net de amino's die boven op de EAS drijven dus het was makkelijk te doen nu.
:thumbup:

Terug
Naar boven