- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die van Performance komt niet meer terug. Daar was vrijwel geen vraag naar. Die van Best Body lopen best goed. Dus ik denk toch dat de meeste mensen die van Performance te duur vonden.

Misschien kan je die maaltijd die je nu voor het trainen neemt na het trainen nemen. De laatste maaltijd die ik voor het trainen neem is zo'n 2 uur voor het trainen.Maar is 20 minutes voor het eten dan wel genoeg om het opnemen al te starten of wordt het omdat ik zo kort daarna eet weer vertraagd?
Moet wel zeggen dat ik de keren dat ik het na het eten gepakt hem mezelf niet helemaal tot het randje volgepropt heb.
Wat zou je het beste vinden eerst drinken en 20 mins daarna meteen eten en dan ongeveer 45/60 mins na het drinken sporten of eerst wat eten (Niet helemaal vol dan) en daarna drinken en 45/60 mins daarna sporten?
Jo Rene! gister bestelling gedaan en vandaag weer netjes het pakketje ontvangen! bedankt voor de samples!![]()
Goede postworkoutik wou je dit even laten weten;
heb net na me workout 300ml water genomen, 40gr dextro,2 scheppen EAS, 1 schep nitrocrea V2, goed schudden en het was al opgelost.
er waren wel nog kleine deeltjes over, maar lijkt net de amino's die boven op de EAS drijven dus het was makkelijk te doen nu.
![]()
Daar mag je wel vanuit gaan2 whey delicious van ieder 2500 gram, xxl multivit en twee handdoeken besteldhoop dat ik deze dit weekend binnen heb!

uuhh geen idee hoe dat kanHet valt me op dat EAS Lemon smaak veel beter oploste dan de Punch smaak. Niet dat deze laatste slecht oplost, maar je hebt zeg maar van die witte korrels op de bodem. En dat was bij Lemon veel minder. Is hier een reden voor? Het is geen ramp, gewoon even goed roeren en naar binnen gooien, maar was benieuwd hoe dat zo kon.

Die van Performance liep zo slecht dat ik hem sowieso niet meer terug wilde. Jij was de enige die het kochtJammer, duur is ook maar relatief.
Als ik zie dat ik veel minder nodig heb dan die andere is het dus niet eens waar.
Dus nu hebben we geen andere keus meer dan degene die ik niet lekker vond?![]()
Toen ik de prijzen van Best Body zag toch nog een keer geprobeerd. En nu loopt het raar genoeg wel.Het grote probleem is dat ik op stage niet veel tijd heb om goed te kunnen eten, en ben 16.45/17.00 thuis, maar ik zal proberen of ik wat geregeld kan krijgen.Misschien kan je die maaltijd die je nu voor het trainen neemt na het trainen nemen. De laatste maaltijd die ik voor het trainen neem is zo'n 2 uur voor het trainen.
Geeft niet, heb inmiddels al een andere leverancier gevonden.Die van Performance liep zo slecht dat ik hem sowieso niet meer terug wilde. Jij was de enige die het kocht![]()

Ik begreep dat jullie ook sample van all day protein hadden? (sorrie lieve lieve René, ben het vergeten te vermelden bij de bestelling)
![]()

Idd!rene, wat raad je aan voor de gewrichten? jullie glucosamine?

Idd!
---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------
Appeltaart en speculaas zijn echt heerlijke smaken!
Nieuwe favoriet van me: speculaas!
thx en kan ik er dan ook nog omega 3 bijnemen of is dat té?
ben geen rene maar omega 3 kun je met vrijwel alles nemen (qua supplementen dan, als je bloedverdunners neemt of hemoglobinepatiënt bent zou ik er even over nadenken)
Appeltaart en speculaas zijn echt heerlijke smaken!
Nieuwe favoriet van me: speculaas!

Haha, speculaas en appeltaar.. het moet niet gekker worden! what's next? trekdrop? boerenkool?![]()