XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

2 whey delicious van ieder 2500 gram, xxl multivit en twee handdoeken besteld :D hoop dat ik deze dit weekend binnen heb!

Het valt me op dat EAS Lemon smaak veel beter oploste dan de Punch smaak. Niet dat deze laatste slecht oplost, maar je hebt zeg maar van die witte korrels op de bodem. En dat was bij Lemon veel minder. Is hier een reden voor? Het is geen ramp, gewoon even goed roeren en naar binnen gooien, maar was benieuwd hoe dat zo kon.

Die van Performance komt niet meer terug. Daar was vrijwel geen vraag naar. Die van Best Body lopen best goed. Dus ik denk toch dat de meeste mensen die van Performance te duur vonden.

Jammer, duur is ook maar relatief.
Als ik zie dat ik veel minder nodig heb dan die andere is het dus niet eens waar.
Dus nu hebben we geen andere keus meer dan degene die ik niet lekker vond?:mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.664
Maar is 20 minutes voor het eten dan wel genoeg om het opnemen al te starten of wordt het omdat ik zo kort daarna eet weer vertraagd?

Moet wel zeggen dat ik de keren dat ik het na het eten gepakt hem mezelf niet helemaal tot het randje volgepropt heb.

Wat zou je het beste vinden eerst drinken en 20 mins daarna meteen eten en dan ongeveer 45/60 mins na het drinken sporten of eerst wat eten (Niet helemaal vol dan) en daarna drinken en 45/60 mins daarna sporten?
Misschien kan je die maaltijd die je nu voor het trainen neemt na het trainen nemen. De laatste maaltijd die ik voor het trainen neem is zo'n 2 uur voor het trainen.
Jo Rene! gister bestelling gedaan en vandaag weer netjes het pakketje ontvangen! bedankt voor de samples! :D
:thumbs:
ik wou je dit even laten weten;
heb net na me workout 300ml water genomen, 40gr dextro,2 scheppen EAS, 1 schep nitrocrea V2, goed schudden en het was al opgelost.
er waren wel nog kleine deeltjes over, maar lijkt net de amino's die boven op de EAS drijven dus het was makkelijk te doen nu.
:thumbup:
Goede postworkout :thumbs:
2 whey delicious van ieder 2500 gram, xxl multivit en twee handdoeken besteld :D hoop dat ik deze dit weekend binnen heb!
Daar mag je wel vanuit gaan :D
Het valt me op dat EAS Lemon smaak veel beter oploste dan de Punch smaak. Niet dat deze laatste slecht oplost, maar je hebt zeg maar van die witte korrels op de bodem. En dat was bij Lemon veel minder. Is hier een reden voor? Het is geen ramp, gewoon even goed roeren en naar binnen gooien, maar was benieuwd hoe dat zo kon.
uuhh geen idee hoe dat kan :)
Jammer, duur is ook maar relatief.
Als ik zie dat ik veel minder nodig heb dan die andere is het dus niet eens waar.
Dus nu hebben we geen andere keus meer dan degene die ik niet lekker vond?:mad:
Die van Performance liep zo slecht dat ik hem sowieso niet meer terug wilde. Jij was de enige die het kocht :D Toen ik de prijzen van Best Body zag toch nog een keer geprobeerd. En nu loopt het raar genoeg wel.

Misschien kan je die maaltijd die je nu voor het trainen neemt na het trainen nemen. De laatste maaltijd die ik voor het trainen neem is zo'n 2 uur voor het trainen.
Het grote probleem is dat ik op stage niet veel tijd heb om goed te kunnen eten, en ben 16.45/17.00 thuis, maar ik zal proberen of ik wat geregeld kan krijgen.

appeltaart sample was lekker !

Hallo
Kan je vassive-C5 net zoals stacker C samen met je post-Wo shake nemen of neem je best alleen vassive C5 na je workout en een half uur later een maaltijd?

Dank je

Ik heb net een bestelling gedaan, bestelnummer 55500 maar als ik kon nergens een opmerking erbij plaatsen?? Is het mogelijk om er wat samples van fatburners bij te doen? Ik twijfel nog zwaar welke ik zou moeten pakken!!

Thx iig!! :)

Jo Rene, onlangs bestelling gedaan(54677). Er zat een Energize sample bij, goed spul! Ik vroeg me enkel af of het dagelijks nemen van Energize enige nadelige gevolgen heeft voor de gezondheid. Wat raad jij aan?

Greetz

joehoe net de bezorger gehad met een xxl shirtje en mega grow! en weer een foldertje heb er nu al 5:D:D:D

Zo, gisteren flinke bestelling geplaatst waaronder PeptoPro. Was van plan het te combineren met Dextrojuice Pro. Tot nu toe altijd Mega Grow met EAS gebruikt, en dat beviel erg goed.. ben heel benieuwt of PeptoPro dit kan evenaren ;)

Ik begreep dat jullie ook sample van all day protein hadden? (sorrie lieve lieve René, ben het vergeten te vermelden bij de bestelling)

Je bestelnummer is: 55523

:)

Ik begreep dat jullie ook sample van all day protein hadden? (sorrie lieve lieve René, ben het vergeten te vermelden bij de bestelling)

:)

For what it's worth - ik ben erg tevreden over de All Day Protein, wel even laten staan na het schudden (tegen klonteren en wordt het wat minder dik van). Erg goed te doen :)

rene, wat raad je aan voor de gewrichten? jullie glucosamine?

rene, wat raad je aan voor de gewrichten? jullie glucosamine?
Idd! :thumb:

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Appeltaart en speculaas zijn echt heerlijke smaken! :lick:

Nieuwe favoriet van me: speculaas!

thx en kan ik er dan ook nog omega 3 bijnemen of is dat té?

ben geen rene maar omega 3 kun je met vrijwel alles nemen (qua supplementen dan, als je bloedverdunners neemt of hemoglobinepatiënt bent zou ik er even over nadenken)

ben geen rene maar omega 3 kun je met vrijwel alles nemen (qua supplementen dan, als je bloedverdunners neemt of hemoglobinepatiënt bent zou ik er even over nadenken)

ik dacht de glucosamine en omega 3 eens (maand lang) te nemen om zo mijn gewrichten eens te verwennen...

Terug
Naar boven