- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bestelling:
XXL Nutrition, Whey Delicious 2x 2500 gram (Vanille, Chocolade), aantal:1, prijs: € 86.50
XXL Nutrition, Whey Delicious 1000 gram (Speculaas), aantal:1, prijs: € 23.95
Anabolic Xtreme, Perfect Cycle 90 caps, aantal:1, prijs: € 23.95
XXL Nutrition, All Day Protein 2500 gram (Chocolade), aantal:1, prijs: € 48.50
NOW Foods, ADAM 2x 90 Caps, aantal:1, prijs: € 32.50
Applied Nutriceuticals, Osteobolin-C 2 x 240 Caps, aantal:1, prijs: € 89.90
NOW Foods, Cinnamon Bark 120 caps, aantal:1, prijs: € 14.90
Verzendkosten: € 0.00
BTW (19%) over 0.00: € 0.00
BTW (6%) over 302.08: € 18.12
Totaal BTW: € 18.12
Totaalbedrag: € 320.20
Je bestelnummer is: 54837
Vind ik ooktrouwens mooi foto van robin brantz in die folder!!!!
Zolang je er goed op gaat kan je gewoon door blijven gaan. Als het minder wordt is het tijd voor iets anders.ik heb ongeveer een maand NO-xplode gebruikt en ben dan overgeschakelt naar NOX pump extreme, nu neem ik deze ook al 3 weken.
hier heb ik nog altijd een zeer goede pump van, maar moet je met die No shakes ook een pauze nemen ? ook al heb je er nog veel effect van?
Zijn uitverkocht bij de leverancier. Denk dat ze er volgende week weer zijn.Ik kom gewoon heel stoer over. Rawr.
Say, wanneer zijn er weer nieuwe eiwitrepen te verkrijgen?
(Mammoth Bars, Mega Bars Premium Pro Melkchocolade (had ik verdorie getest, heerlijk - is ie er niet (meer)!)
Nog niet eerder gehoord..kan je van nox pump kleine rooie flekjes in je gezicht krijgen![]()
Kan inderdaad prima. Ik zou het op een redelijk nuchtere maag nemen.Ik heb een vraagje over green bulge. Kan ik het samen met een gewone creatine ethyl etser nemen? op on en off dagen cee en op on dagen een dosering green bulge erbij. Moet je green bulge op een nuchtere maag nemen of mag het ook met een maaltijd?
Greetz
Mooie bestelling. Zal er ook samples van appeltaart en energize bijdoen. Benieuwd wat je daar van vind.
net ook een bestelling geplaatst. Is ie er dan morgen of woensdag vanwege pasen ?
Zijn uitverkocht bij de leverancier. Denk dat ze er volgende week weer zijn.

Maarja, toen mijn ballen bij elkaar geraapt, neus dicht en naar binnen gegooid.
Ik zou inderdaad voor de recovery formula gaan.Momenteel zit ik in de cut... wat is dan beter voor mijn ochtend cardio in te nemen BCAA powder of EAS van xxl? want ik wil wel op lege maag cardioen natuurlijk![]()
Misschien de volgende keer met wat minder water innemen. Maar je gaat vanzelf aan de smaak wennen. Het zijnin ieder geval allemaal topsupplementen die je hebt. Dus dat het niet zo lekker is moet je maar voor lief nemenNet terug van vakantie, eindelijk begonnen met NOX Pump Xtreme en als PWO NOS Ether, 15gr EAS en 30gr Dextro... En gatverdamme...
Serieus, dat was echt met moeite binnen te houden. En dat ook nog eens met 300ml waterMaarja, toen mijn ballen bij elkaar geraapt, neus dicht en naar binnen gegooid.
Maar als je dan de rest van de avond met een opgerekt gezicht rondloopt van die 'stuiptrekkingen' voel je je wel hardcore![]()

Merkte niets van de unleash...
Ben benieuwd naar de Energize!.