Faycan2
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij merkt nergens iets van
Neem 3 tot 5 caps energize op een redelijk nuchtere maag. benieuwd wat je er van merkt.
Niet? Haha!
Ik ben niet echt bekend met Burners of Boosters qua supps..
Vandaar.
Waarom niet dus ?![]()
Kijk eens naar Energize! is een goede fatburner. Je zou er eventueel ook nog de fat burn stack bij kunnen nemen. Maar bijv hydroxycut hardcore en lipo/6 zijn ook goede en veel verkochte fatburners.Ik ga over ongeveer 2 weken beginnen met een flinke cut ..
Door allerlei omstandigheden is het er helaas niet van gekomen en ben ik flink aangekomen.
Voor de cut zit ik zelf te denken om Animal Cuts erbij te gaan gebruiken om alles een beetje te stimuleren of kan ik beter kiezen voor Hydroxycut Hardcore X of Hyperdrive 3.0..
Uiteraard ga ik trainen en op mijn voeding letten, dit is echt als ondersteuning en bevordering van de vetverbranding..
5 caps.Zal ik zeker doen! Duurt wel nog ff voordat ik weer ga bestellen, maar alvast een vraag: hoeveel caps zitten er in een sample Energize!?
Je kan het wel in de cut nemen, maar ik zou het zelf bewaren voor als je weer wilt gaan groeien.heey
ik sprak iemand en die zei dat je van mega grow effe flinkt groeide..maar ben eik net begonnen met cutten.is t dan nog slim om mega grow tog te pakken?twijfel iig wel hard om t gewoon te proberen nog effe..
groeten
aangepastRene, typfout op je site. (XXL Tas)
Stoere stevinge trainingstas.....

heb op paasmaandag mijn eerste bestelling gedaan en die werd vandaag al thuis geleverd!
zeer goeie service dus
heb er ook een tester unleash v2 en whey delicious apell bijgekregen.
groeten, een nieuwe tevreden klant![]()
Najah, om het maar even kort te houden aangezien dit niet juiste topic is om erover te discussiëren, je wilt Burners/Booster als supplement gaan gebruiken. Lijkt me toch verstandig dat je eerst goeie research gaat doen voordat je een burner wil gaan gebruiken? Valt genoeg erover te vinden hier op 't forum. Je hebt tientallen burners en boosters en de een gaat er hard op en de ander krijgt last van hartkloppingen en dat soort vage dingen, niet ideaal lijkt mij. Hydroxycut hardcore is 'heftig' spul heb ik me laten vertellen en lees het vaak ook op allerlei sites.
Begin rustig met GOEIE Burner en doe veel research, kijk wat de bijwerkingen (Hebben niet allemaal een bijwerking maar meestal wel, hangt ook van persoon tot persoon af natuurlijk) zijn en vooral de ervaringen van mensen. Dan weet je ook meteen wat voor spul het is.
En ohja, ik zie dat je BF 20% is? Als dat klopt dan zou ik je geen fatburner aanraden.. pas als je op de 15 of 16% zit, werkt het effectiefst. Lekker cutten en die burner gaan gebruiken wanneer de laatste 'restjes' er nog zitten.
Succes!
(Sorry Rene, hehe moest ff)
Perfect zoik heb natuurlijk geen genoeg geduld dus ik heb ze gewoon allebei besteld![]()
recovery voor de cardio en EAS na de training!
Renée heb je nog andere smaken van BC+EAA dan watermeloen?Heb ook gezien dat framboos bestaat
Btw, weekaanbieding ziet er goed uit, was toevallig van plan om nitrocore 24 te bestellen![]()

lijkt me dat 1 voor en 2 na de training het beste is anders staat dat niet op de pot lijkt me!
Bestaan er toevallig ook samples van "Energize"?Ik ga deze niet meebestellen uit vrees dat ze te sterk gaan zijn voor mij, maar als er een sample van bestaat wil ik die wel eens proberen.Ik ga de "cafeine booster xxl" meebestellen maar die zal ook wel weer te straf zijn