Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik wacht in spanning op de Whey Delicious Aubergine.

bestelling binnen gehad, ben weer zo blij als een kind! Bedankt voor de snelle levering :D:heart:

zag trouwens een foutje in je xxl magazine staan.. :P misschien wist je het al :) maar op de tweede pagina, rechts onderin, staat bij zink een afbeelding van de omega 3..

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.684
appeltaart sample was lekker !
:thumbs:

Hallo
Kan je vassive-C5 net zoals stacker C samen met je post-Wo shake nemen of neem je best alleen vassive C5 na je workout en een half uur later een maaltijd?

Dank je
Het kan samen met de rest van je post workout.
Ik heb net een bestelling gedaan, bestelnummer 55500 maar als ik kon nergens een opmerking erbij plaatsen?? Is het mogelijk om er wat samples van fatburners bij te doen? Ik twijfel nog zwaar welke ik zou moeten pakken!!

Thx iig!! :)
Heb erbij gezet dat er een sample energize bij moet ;)
Jo Rene, onlangs bestelling gedaan(54677). Er zat een Energize sample bij, goed spul! Ik vroeg me enkel af of het dagelijks nemen van Energize enige nadelige gevolgen heeft voor de gezondheid. Wat raad jij aan?

Greetz
Je kan het dagelijks nemen, maar niet meer dan op het potje staat aangegeven per dag.
joehoe net de bezorger gehad met een xxl shirtje en mega grow! en weer een foldertje heb er nu al 5:D:D:D
Je moet ze niet sparen, je moet ze uitdelen ;)
Zo, gisteren flinke bestelling geplaatst waaronder PeptoPro. Was van plan het te combineren met Dextrojuice Pro. Tot nu toe altijd Mega Grow met EAS gebruikt, en dat beviel erg goed.. ben heel benieuwt of PeptoPro dit kan evenaren ;)

Ik begreep dat jullie ook sample van all day protein hadden? (sorrie lieve lieve René, ben het vergeten te vermelden bij de bestelling)

Je bestelnummer is: 55523

:)
heb het er voor je bijgezet :)
rene, wat raad je aan voor de gewrichten? jullie glucosamine?
Zou inderdaad gewoon glucosamine nemen.
Idd! :thumb:

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Appeltaart en speculaas zijn echt heerlijke smaken! :lick:

Nieuwe favoriet van me: speculaas!
Mooi zo!

thx en kan ik er dan ook nog omega 3 bijnemen of is dat té?
Omega 3 is altijd goed om te nemen, dus dat kan prima.

Haha, speculaas en appeltaar.. het moet niet gekker worden! what's next? trekdrop? boerenkool? :D

WAHAHAHA

:hahaha:

patatje oorlog whey, Big Mac whey (gesponsort door McDonalds), en natuurlijk oliebollen, haring en mosselen :p

Ik wacht in spanning op de Whey Delicious Aubergine.

Ik kan niet wachten op Whey Delicious spinazie :)
Nah, je kan zeggen wat je wil maar we zijn wel origineel ;) en ze smaken ook nog goed, dus wat wil je nog meer :zuip: :D

bestelling binnen gehad, ben weer zo blij als een kind! Bedankt voor de snelle levering :D:heart:

zag trouwens een foutje in je xxl magazine staan.. :P misschien wist je het al :) maar op de tweede pagina, rechts onderin, staat bij zink een afbeelding van de omega 3..

Ja klopt, we hebben de folder door verschillende mensen laten checken, en nog zitten er een paar foutjes in. Maar toch vind ik hem goed gelukt :D

Ik heb lang geleden op de website eens een account aangemaakt en een paar dingen besteld, nu wil ik weer een paar dingen bestellen maar ik weet mijn gegevens niet meer. Ik heb het gisteren drie keer geprobeerd via de dienst om ze terug door te sturen naar mijn e-mailadres en vandaag nog een paar keer maar ik ontvang niks?

Idd, zeker origineel! En een schot in de roos zakelijk gezien volgens mij. Maar geef mij toch liever maar de allday protein ;) Zeker voor iemand die altijd op pad is zoals ik, is het perfect spul! Dus je kan de volgende bestelling alweer snel verwachten ;)

Ik heb lang geleden op de website eens een account aangemaakt en een paar dingen besteld, nu wil ik weer een paar dingen bestellen maar ik weet mijn gegevens niet meer. Ik heb het gisteren drie keer geprobeerd via de dienst om ze terug door te sturen naar mijn e-mailadres en vandaag nog een paar keer maar ik ontvang niks?

Gewoon nieuwe account aanmaken, lijkt me het makkelijkst

glucosamine, wordt dit het hele jaar door genomen of gewoon paar keer ter ondersteuning?

Je bestelling:
XXL Nutrition, Glucosamine - Joint Support XXL 60 caps, aantal:1, prijs: € 15.25
XXL Nutrition, Omega 3 XXL 100 caps, aantal:1, prijs: € 9.50
XXL Nutrition, BCAA Mega Caps XXL 200 caps, aantal:1, prijs: € 25.50
XXL Nutrition, AAKG Mega Caps XXL 200 caps, aantal:1, prijs: € 27.50
XXL Nutrition, ZMA XXL 160 caps, aantal:1, prijs: € 19.80
XXL Nutrition, Night Protein 1100 gram (Banaan), aantal:1, prijs: € 25.95
Verzendkosten: € 0.00

Ik wilde trouwens net een kleine bestelling doen, is het mogelijk dat ik een Energize!- en Crack-sample kan krijgen? Heb van alles wat ik kon vinden 1 stick besteld maar zag het bij de Crack niet staan dus ik neem aan dat dat per sample gaat?

EDIT: Orange TRIad is trouwens goedkoper bij B&F. Ik denk dat ik bij hen deze bestel en vraag om samples en dat ik dan de Energize! wel een keer los bij jullie bestel, kan ik gelijk wat experimenteren met hogere dosissen ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #16.694
Kan je het beste even opnieuw registreren met hetzelde emailadres.
Idd, zeker origineel! En een schot in de roos zakelijk gezien volgens mij. Maar geef mij toch liever maar de allday protein ;) Zeker voor iemand die altijd op pad is zoals ik, is het perfect spul! Dus je kan de volgende bestelling alweer snel verwachten ;)
glucosamine, wordt dit het hele jaar door genomen of gewoon paar keer ter ondersteuning?
Kan beide. Sommige nemen het het hele jaar door. Andere een aantal weken.
ziet er zeker goed uit ja! is die dame van de eiwitsnacks een nederlandse trouwens? :P
Is een van onze inpaksters ;)
Je bestelling:
XXL Nutrition, Glucosamine - Joint Support XXL 60 caps, aantal:1, prijs: € 15.25
XXL Nutrition, Omega 3 XXL 100 caps, aantal:1, prijs: € 9.50
XXL Nutrition, BCAA Mega Caps XXL 200 caps, aantal:1, prijs: € 25.50
XXL Nutrition, AAKG Mega Caps XXL 200 caps, aantal:1, prijs: € 27.50
XXL Nutrition, ZMA XXL 160 caps, aantal:1, prijs: € 19.80
XXL Nutrition, Night Protein 1100 gram (Banaan), aantal:1, prijs: € 25.95
Verzendkosten: € 0.00
Ik hoop niet dat je die mensen betaalt.
Natuurlijk niet :D
Ik wilde trouwens net een kleine bestelling doen, is het mogelijk dat ik een Energize!- en Crack-sample kan krijgen? Heb van alles wat ik kon vinden 1 stick besteld maar zag het bij de Crack niet staan dus ik neem aan dat dat per sample gaat?

EDIT: Orange TRIad is trouwens goedkoper bij B&F. Ik denk dat ik bij hen deze bestel en vraag om samples en dat ik dan de Energize! wel een keer los bij jullie bestel, kan ik gelijk wat experimenteren met hogere dosissen ;)
We hebben een laagste prijs garantie. Goedkoper vind je het dus nergens. We hebben samples van crack en energize, dat kan je altijd in de opmerking aangeven.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven