Denneke
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
Yeahhh thxx!!

toppie, toppie, toppie

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik zou graag willen solliciteren op de functie tot inpakkergraag naast die mooie mevrouw!

Ik geef Rene groot gelijk, ik kijk ook liever naar vrouwen als het mijn werknemers zouden zijn

Hey René,
Als ik morgen Nox pump bestel bij jou krijg ik dan een extra sample of cadeautje omdat je met kerstmis mijn kerstcadeautje vergeten was.
Weet je nog? haha![]()
maar een extra sample is geen probleem, we hebben er genoeg 
We hebben een laagste prijs garantie. Goedkoper vind je het dus nergens. We hebben samples van crack en energize, dat kan je altijd in de opmerking aangeven.
was iets duurder toen ik keek.Ïk heb geen idee waarover je het hebtmaar een extra sample is geen probleem, we hebben er genoeg
![]()

Haha, met kerstmis had ik een bestelling gedaan en had geen balpen gekregen als kerstcadeautje daarmee.![]()
Sinds ik tentamens maak met die pen haal ik de hoogste cijfers van m'n leven!Sinds ik tentamens maak met die pen haal ik de hoogste cijfers van m'n leven!

Ja dat wel, maar daar geven ze niet zoveel om gelukkig.
Rene, er staat overigens in dat boekje achterin bij de reclame van Applied Nutriceuticals de zin: 'De geweldige real world feedback is dan ook geenszins verwonderljk". Het is uiteraard, 'verwonderlijk'.![]()
én is 'real world' een redundant prefix, én het zou mooier zijn met een sTfiguur (bv. understatement), én is 'geweldige' twijfelachtig qua woordkeuze (kan ook quantiteit aangeven), ...,

ik zal je uitleggen hoe het komt...wauw echt respect hoor dat je het hele jaar door zo clean eet enzo!
Maar dit beïnvloed jou totale leven natuurlijk? en met alle respect maar heb je nog een sociaal leven er naast? ik bedoel, ga je wel eens uit eten met vrienden oid?
Ik neem hem altijd mee met werk.
Moest zo'n vrouw iets ondertekenen, kijkt ze me vragend aan "bigger is better"?
Alsof het over iets anders ging![]()