MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Kunnen we die inpakster niet bestellen? ???

ik zou graag willen solliciteren op de functie tot inpakker :) graag naast die mooie mevrouw!

Hey René,

Als ik morgen Nox pump bestel bij jou krijg ik dan een extra sample of cadeautje omdat je met kerstmis mijn kerstcadeautje vergeten was.
Weet je nog? haha :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.707
Hey René,

Als ik morgen Nox pump bestel bij jou krijg ik dan een extra sample of cadeautje omdat je met kerstmis mijn kerstcadeautje vergeten was.
Weet je nog? haha :D

Ïk heb geen idee waarover je het hebt :D maar een extra sample is geen probleem, we hebben er genoeg :D

We hebben een laagste prijs garantie. Goedkoper vind je het dus nergens. We hebben samples van crack en energize, dat kan je altijd in de opmerking aangeven.

Orange TRIad is € 35,00 bij B&F en... nu ook € 35,00 bij jullie zie ik :D was iets duurder toen ik keek.

Haha, met kerstmis had ik een bestelling gedaan en had geen balpen gekregen als kerstcadeautje daarmee. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.710
No problem, vermeld het wel even in de opmerking!

Welke shakebeker van jullie is het beste om je whey in mee te nemen naar de training?

EDIT: bestelling gedaan, bestelnummer: 55735

Heb er bij gezet dat ik een Crack- en Energize!-sample wilde, komt dat goed? :Dalvast bedankt

Laatst bewerkt:
Ïk heb geen idee waarover je het hebt :D maar een extra sample is geen probleem, we hebben er genoeg :D

Oh als jullie samples overhebben, stuur maar alles wat je over hebt, betaal ik de verzendkosten wel.... :)

Haha, met kerstmis had ik een bestelling gedaan en had geen balpen gekregen als kerstcadeautje daarmee. :D

Ik kreeg zelfs nog die pen bij 'n bestelling in januari, heb er 2. :) Sinds ik tentamens maak met die pen haal ik de hoogste cijfers van m'n leven!

Maak je niet veel taalfouten dan? :D :D

Ja dat wel, maar daar geven ze niet zoveel om gelukkig. :)

Rene, er staat overigens in dat boekje achterin bij de reclame van Applied Nutriceuticals de zin: 'De geweldige real world feedback is dan ook geenszins verwonderljk". Het is uiteraard, 'verwonderlijk'. :)

Ja dat wel, maar daar geven ze niet zoveel om gelukkig. :)

Rene, er staat overigens in dat boekje achterin bij de reclame van Applied Nutriceuticals de zin: 'De geweldige real world feedback is dan ook geenszins verwonderljk". Het is uiteraard, 'verwonderlijk'. :)

én is 'real world' een redundant prefix, én het zou mooier zijn met een sTfiguur (bv. understatement), én is 'geweldige' twijfelachtig qua woordkeuze (kan ook quantiteit aangeven), ...,

én is 'real world' een redundant prefix, én het zou mooier zijn met een sTfiguur (bv. understatement), én is 'geweldige' twijfelachtig qua woordkeuze (kan ook quantiteit aangeven), ...,

Klopt, maar het is in dit geval duidelijk waar het om gaat vind ik. :)

Btw, wat een mierenneuker ben jij :mad:

Btw, wat een mierenneuker ben jij :mad:

:D ik zal je uitleggen hoe het komt...

Ik heb een vorm van synesthesie en dat uit zich o.a. op taalgebied, ik krijg een emotionele respons op taalfouten. Dit is ook allemaal getest met behulp van een fMRI, mijn amygdala lichtte op bij dingen zoals 'ik wordt' 'jij word' 'overnieuw' 'enigste manier' en ga zo maar door. Bij 'normale' mensen heb je zo'n reactie alleen als ze geconfronteerd worden met iets naars (bv. een kind dat huilt dat op het scherm verschijnt).

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

Voorbeeldje:

wauw echt respect hoor dat je het hele jaar door zo clean eet enzo!
Maar dit beïnvloed jou totale leven natuurlijk? en met alle respect maar heb je nog een sociaal leven er naast? ik bedoel, ga je wel eens uit eten met vrienden oid?

Hier gaan mijn nekharen van overeind staan.

Ik kreeg zelfs nog die pen bij 'n bestelling in januari, heb er 2. :) Sinds ik tentamens maak met die pen haal ik de hoogste cijfers van m'n leven![/QUOTE]

Haha, maak er ook al mijn examens mee :p

Ik neem hem altijd mee met werk.

Moest zo'n vrouw iets ondertekenen, kijkt ze me vragend aan "bigger is better"?

Alsof het over iets anders ging :p

Terug
Naar boven