XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Oke bedankt voor de reactie. Ik ga dan weer gewoon voor de isolaat. Als de werking van beide producten uiteindelijk (als het verteerd is in mijn maag) hetzelfde is, ga ik niet meer betalen voor hetzelfde eindresultaat.
Morgen maar weer een leuke bestlling doen.
monster conclusie

Dank je baksteen.
Het komt wat vreemd over, maar kennelijk is het mij gewoonweg nog niet duidelijk wat de werkelijke voordelen zijn van peptopro op de snelheid na. Ja of ik wil het niet zien :)
Maargoed..ik lees me nog wel even verder in..

edit: okay..laatmaar hangen..wat stukken tekst gelzen en het is me duidelijk. Heeft inderdaad voordelen.

Morgen mn bestelling volledig maken. Bedankt nog René.

edit2: toch nog 1 vraag René. Normaal heb ik een isolaat shakeverwerkt in mn schema vóór mijn ontbijt, is dat goed te vervangen door peptopro? Of moet ik daar, om ook aan mn eiwitten te komen in mijn schema, een eiwitrijkere supp nemen?

Laatst bewerkt:
Weer een dikke bestelling geplaatst.. :-)
Morgen binnen i guess! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.844
edit2: toch nog 1 vraag René. Normaal heb ik een isolaat shakeverwerkt in mn schema vóór mijn ontbijt, is dat goed te vervangen door peptopro? Of moet ik daar, om ook aan mn eiwitten te komen in mijn schema, een eiwitrijkere supp nemen?
Je kan prima Peptopro nemen voor je ontbijt. Ik neem aan de je ontbijt ook uit voldoende goede eiwitten bestaat.
Weer een dikke bestelling geplaatst.. :-)
Morgen binnen i guess! :D

Daar kan je wel vanuit gaan ;)

Is Mega Grow te combineren met PeptoPro of werken BCAAs de di- en tripeptiden tegen? (lijkt me niet).

Hey Rene! is bestel nummer 56378 al onderweg? nog geen mail gehad en vrijdag avond al besteld!

groetjess

Nu was ik wel echt vergeten SAMPLE erbij te vragen..

Je bestelnummer is: 56588

ENERGIZE sample zou welkom zijn, bij voorbaat dank.

Ik heb de mail al binnen! bedankt! ik dacht ff dat je me was vergeten!

morgen zal mijn bestelling binnen zijn van pump3d ben benieuwd ofdat deze pre workout wel iets doet bij mij. kan niet wachten!

Misschien een idee om een stack te maken met de nieuwe SizeOn? Alle stacks van Gaspari Nutrition zijn nu nog met de oude SizeOn.

Zaterdag sample Delicious Whey Cappuccino meegekregen en net gehad MAARRR wat is dat ****ing lekkerrrr!!! ik bestel gelijk een pot omfg welke smaken zijn nog meer aan te raden?

binnekort maar is peptopro bestellen, heb je nog wat ideetjes voor bij een kuur bijvoorbeeld om het maximale eruit te halen ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.856
Nu was ik wel echt vergeten SAMPLE erbij te vragen..

Je bestelnummer is: 56588

ENERGIZE sample zou welkom zijn, bij voorbaat dank.
Die bestelling is als het goed is al verzonden....
Ik heb de mail al binnen! bedankt! ik dacht ff dat je me was vergeten!
:Thumbs:
morgen zal mijn bestelling binnen zijn van pump3d ben benieuwd ofdat deze pre workout wel iets doet bij mij. kan niet wachten!
Is inderdaad altijd even afwachten met pre workout boosters. Bestel anders eens wat losse sticks van verschillende producten. Zodat je weet waar je wel en niet goed op gaat.
Misschien een idee om een stack te maken met de nieuwe SizeOn? Alle stacks van Gaspari Nutrition zijn nu nog met de oude SizeOn.
Zal er eens naar kijken. Maar nu zijn er opeens 3 size on's, dus moeten veel stacks worden :D
Haha, alles kan natuurlijk :D
De vraag is meer of de BCAAs de opname van PeptoPro kunnen vertragen ;)
Nee, dat kan je prima samen nemen.
Zaterdag sample Delicious Whey Cappuccino meegekregen en net gehad MAARRR wat is dat ****ing lekkerrrr!!! ik bestel gelijk een pot omfg welke smaken zijn nog meer aan te raden?
De nieuwe smaken doen het ook erg goed. Appeltaart en speculaas :D
binnekort maar is peptopro bestellen, heb je nog wat ideetjes voor bij een kuur bijvoorbeeld om het maximale eruit te halen ?
half uur voor het trainen pre workout booster
vlak voor het trainen 1 schep pepto pro met beetje waxy maize
tijdens het trainen waxy maize met EAS
direct na het trainen waxy maize en 1 schep pepto pro
half uur later goede maaltijd of nog een whey shake.

Je kan er eventueel nog een goede creatine bijnemen zoals NOS Ether of Sizeon.

Heb zojuist Crack!-sample geprobeerd met 2 pilletjes Energize!. Ik denk dat ik mijn pre-workout gevonden heb :D voelde geen tintelingen in mijn gezicht ofzo (terwijl dat wel vermeld stond bij Crack!, heb er zelfs extra op gelet) maar het werkte wel goed.

Hebben jullie er ooit aan gedacht om een trainingsbroek te introduceren? :)

Zeer goed idee.

Kan helaas geen karma geven, heb dat al te veel gedaan blijkbaar ("verdeel eerst je karma voordat je Spuitelf11 weer blahblah") :(

Dan wel graag een stoere zwarte met rood.

Inderdaad, had ik ook in gedachte. Gewoon een zwarte trainingsbroek met dan op de zijkant onder je zak XXL nutrition in het rood, niet al te groot. :)

Terug
Naar boven