Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wordt Mitotropin uit de handel genomen, klopt dit ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.822
Top levering & thx voor de samples!

Whey delicious speculaas vind echt wel lekker, vraag me af of het stukjes speculaas zijn dat ik vanonder in mijn beker terug vind? :D
Ik denk het wel :D
Verkopen jullie ook 'n meetlint? (:o)
Meetlint ;)
Wordt Mitotropin uit de handel genomen, klopt dit ?
Geen idee. Pas nog een grote partij besteld, dus bij ons voorlopig nog gewoon verkrijgbaar.

Kijkend naar de hoeveelheden qua serving van isolaat tov peptopro, vraag ik me af waarom je zo weinig daarvan moetnemen? Is dat omdat er uiteindelijk maar een klein percentage wordt opgenomen van de isolaat en het geheel van peptopro?

Ik zoek de werkelijke voordelen tov elkaar. Er is toch een aanschafprijs verschil.

En daarbij.. Normaal voeg ik de hoeveelheid grammen van eiwitten van isolaat in mn voedingschema. Als ik kijk naar de grammen van peptopro, zijn dat er een stuk minder. Hoe vangen jullie dat op? Of moet ik dat geheel anders zien?

• #16.824
Ok, ik wil dus even van de weekaanbieding profiteren..
Ik kijk dus op de voorpagina:
EAS: 22 euro voor 500 gram
2x500 gr voor 49,90 euro..
(2x22 = 44 euro, dus voor 1 pot meer betaal je dus 5,90 euro meer?)

dus als je meer besteld moet je meer betalen??
Is die prijs trouwens al met of zonder die 20% korting? Ik weet namelijk niet de prijzen uit mijn hoofd;)
Je betaalt altijd de prijs die bij het product staat. Bij weekaanbiedingen passen we altijd alleen de prijs van 1 stuk aan. Anders moeten we na een week weer alles gaan veranderen.

Yo René alles netjes ontvangen, bedankt voor de samples!

Ga ff knallen met de pepto pro - eas- waxy mais stack. Met Energize of Unleash als pre workout.
Voorheen altijd dextrojuice gebruikt, ben benieuwd of waxy mais gaat doen.

Ik heb nu dipeptides, pepto pro en eas :D

Allemaal supps die het beste rondom de training tot z'n recht komen. Ik wilde het als volgt gaan doen:

30 Min voor training: Unleash
Direct voor krachttraining: Pepto pro
Tijdens: EAS
Direct na krachttraining: pepto pro + dipeptides + waxy mais

Wordt de opname van de dipeptides verhinderd door de pepto pro of gaat dat prima samen?
Daarnaast wilde ik nog vragen wat het beste is als ik direct na de krachttraining nog ga cardio'en. Pepto pro en dipeptides direct na de krachttraining en de waxy mais dan na de cardio?
Dipeptides zal ik voor overdag of voor het slapen gaan bewaren. De rest is prima zoals je het nu neemt.

yo rene! is de smaak van EAS punch een beetje gelijk aan de smaak van recovery formula punch?
Die zullen inderdaad niet veel van elkaar verschillen.

bij de megagrow wil ik die eerste paar dagen 2x pakken op een dag..ga vandaag alleen nie trainen en heb t vanmorge al gepakt..wanneer kan ik het dan weer t beste pakken?voor t slapen gaan?en meteen na t trainen pakken hoeft tog ok weer nie?tenminste ik rij eerst nar huis dus 10 min lkater ofzo..
Beter niet voor het slapen. Neem het wat later in de middag, tussen 2 maaltijden in.

Rene het kan toch geen kwaad om je Dextrojuice al voor de training te mengen met water en hem op te drinken als je klaar bent?
Nee kan geen kwaad. Maar je kan het ook gewoon direct klaarmaken als je klaar bent met trainen. Bijv. flesje water meenemen.
mij ma heeft blijkbaar pas woensdag de rekening betaald van de bestelling wanneer mag ik nu deze thuis verwachten?
Ligt aan de snelheid van de bank. Waarschijnlijk staat het dan donderdag bij ons op de bank en heb je het vrijdag binnen. Kan ook zijn dat het pas vrijdag wordt bijgeschreven bij ons, als je in de avond is overgemaakt.
Afgelopen week mijn pakket weer keurig ontvangen, ik kan bijna niet wachten om de PeptoPro al open te maken alvorens mijn MegaGrow op is :D

Ook moet ik je mijn excuses aanbieden, ik deed een beetje lacherig over de nieuwste Delicious smaken (appeltaar en speculaas), maar je had me er een sample van gestuurd (nog thnx daarvoor!).... en DAM wat lekker!

Ik vond het zo lekker dat ik er ook wat van door mijn magere kwark deed (in het weekend mag ik van mezelf kwark ipv night protein :D) wat erg goed smaakte, maar het word dan wel een eiwitbom.
Toen dacht ik bij mezelf, waarom maakt XXL geen zoetstoffen in verschillende smaken speciaal om kwark, brinta en dat soort hardcore 'smakeloze' BB voeding mee op smaakt te brengen. Je ziet toch ook regelmatig topics genaamt ''hoe maak je magere kwark lekker'' en ''hoe maak je brinta lekker'' ..
Is het een heel raar idee? ;)

Nogmaals bedankt voor de snelle levering en top service! ik hoop binnenkort een mooie review over PeptoPro te kunnen schrijven.

Fijn weekend!
Peptopro is een topper. Dat is echt het beste op eiwit/amino gebied. De nieuwe smaken zijn inderdaad ook lekker :D

pfff die zero lactose smaak veranderd echt elke maand lijkt het wel, vorige smaak was heerlijk, deze smaakt chemisch
Geen idee of het veranderd is. Zal het eens navragen.

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

Kijkend naar de hoeveelheden qua serving van isolaat tov peptopro, vraag ik me af waarom je zo weinig daarvan moetnemen? Is dat omdat er uiteindelijk maar een klein percentage wordt opgenomen van de isolaat en het geheel van peptopro?

Ik zoek de werkelijke voordelen tov elkaar. Er is toch een aanschafprijs verschil.

En daarbij.. Normaal voeg ik de hoeveelheid grammen van eiwitten van isolaat in mn voedingschema. Als ik kijk naar de grammen van peptopro, zijn dat er een stuk minder. Hoe vangen jullie dat op? Of moet ik dat geheel anders zien?

PeptoPro wordt inderdaad veel sneller en vollediger opgenomen. Vandaar dat je minder nodig hebt dan bij bijv. whey.

En mbt het verwerken in een voedingschema. Hoe zou je me daarin kunnen adviseren?
Daar waar ik 30gr isolaat neem, nu 17 gram pepto en de rest aanvullen met andere eiwitbronnen? Of moet ik dan weer meer eiwitten nemen om die werkelijke hoeveelheden eiwitten (die door pepto al verteerd zijn) binnen te krijgen?

• #16.826
En mbt het verwerken in een voedingschema. Hoe zou je me daarin kunnen adviseren?
Daar waar ik 30gr isolaat neem, nu 17 gram pepto en de rest aanvullen met andere eiwitbronnen? Of moet ik dan weer meer eiwitten nemen om die werkelijke hoeveelheden eiwitten (die door pepto al verteerd zijn) binnen te krijgen?

Het beste neem je gewoon 1 maatschep voor, en 1 maatschep na de training. Half uur later een goede maaltijd of een shake. De voedingswaarde kan je gewoon meenemen in je schema.

Goed. Dus het enige wezenlijke verschil dat ik er dan nu uit opmaak, is dat het sneller opgenomen wordt omdat het voorverteerd is en ik er dus minder van hoef in te nemen tov een isolaat waarin mijn eigen lichaam de eiwitten nog moeten verteren naar di en tri peptides. En daarvoor betaal ik een hoop meer?
Begrijp me goed, ik wil niet negatief klinken want het intresseert me anders zou ik er niet naar vragen, maar ik probeer te ondervinden wat de voordelen zijn tov elkaar.

Wanneer komt de whey delicious cappuccino weer binnen? Ik zit te wachten tot ik weer kan bestellen namelijk :D

EAS - DextroJuice - Whey kan allemaal achter elkaar worden gedronken of is het beter tijd tussen de eas + dj en de whey te laten?

Ik heb een paar dagen terug mijn bestelling binnen gehad van complex carb gainer , all day protein en whey isolaat. Wou even zeggen dat ik het topspul vind! Ik neem nu all day protein direct na het opstaan, kan ik dit ook gebruiken vlak voor het slapen gaan ipv kwark of is het beter om kwark te blijven eten. Die tester van whey delicious aardbei vind ik een beetje chemisch smaken trouwens maar er zijn vast mensen die het heerlijk vinden.;)

waarneer kan ik de PeptoPro-WMS-EAS Stack het beste nemen waarneer wat en hoeveel van alles?en kan de nox pump er ook nog steefds bij gebruiken?? eet een half uur voor me training me thuismaaltijd omdat ik nog thuis woon dus neemn nu 3kwartier voor training me nox en waarneer zou ik dan die andere dingen moeten nemnen? en kan alles bij mekaar in?

Ach dan heb ik maar even pech, weet ik het voor de volgende keer..
is het trouwens wel mogelijk om via de opmerkingen een sample aan te vragen?

• #16.835
Goed. Dus het enige wezenlijke verschil dat ik er dan nu uit opmaak, is dat het sneller opgenomen wordt omdat het voorverteerd is en ik er dus minder van hoef in te nemen tov een isolaat waarin mijn eigen lichaam de eiwitten nog moeten verteren naar di en tri peptides. En daarvoor betaal ik een hoop meer?
Begrijp me goed, ik wil niet negatief klinken want het intresseert me anders zou ik er niet naar vragen, maar ik probeer te ondervinden wat de voordelen zijn tov elkaar.
PeptoPro wordt inderdaad veel sneller en beter opgenomen. Echt duur is PeptoPro niet, want je hebt er veel minder van nodig.
oke, maar welk ingredient moet eruit dan volgens die knakkers als ze het doorzetten ?

Er zal dan wel een europa versie komen die niet meer "zo goed" werkt.
Geen idee. Ik weet niet eens of het echt zo is...
Wanneer komt de whey delicious cappuccino weer binnen? Ik zit te wachten tot ik weer kan bestellen namelijk :D
Die komt als het goed is deze week weer. 2,5kg is trouwens wel gewoon verkrijgbaar.
EAS - DextroJuice - Whey kan allemaal achter elkaar worden gedronken of is het beter tijd tussen de eas + dj en de whey te laten?
Inderdaad beter eerst de EAS en Dextro Juice. 15 a 30 minuten later je whey.
Ik heb een paar dagen terug mijn bestelling binnen gehad van complex carb gainer , all day protein en whey isolaat. Wou even zeggen dat ik het topspul vind! Ik neem nu all day protein direct na het opstaan, kan ik dit ook gebruiken vlak voor het slapen gaan ipv kwark of is het beter om kwark te blijven eten. Die tester van whey delicious aardbei vind ik een beetje chemisch smaken trouwens maar er zijn vast mensen die het heerlijk vinden.;)
Fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten. All Day Protein kan je prima voor het slapen gaan nemen. We hebben ook speciaal Nightprotein om te nemen voor het slapen gaan. Maar All Day Protein kan ook prima.

waarneer kan ik de PeptoPro-WMS-EAS Stack het beste nemen waarneer wat en hoeveel van alles?en kan de nox pump er ook nog steefds bij gebruiken?? eet een half uur voor me training me thuismaaltijd omdat ik nog thuis woon dus neemn nu 3kwartier voor training me nox en waarneer zou ik dan die andere dingen moeten nemnen? en kan alles bij mekaar in?
Peptopro direct voor en na het trainen. EAS tijdens het trainen. Waxy Maize tijdens en/of direct na het trainen. Nox kan je gewoon nemen zoals je al deed.

Ach dan heb ik maar even pech, weet ik het voor de volgende keer..
is het trouwens wel mogelijk om via de opmerkingen een sample aan te vragen?
Geef even je bestelnummer, dan zorg ik dat er wat extra samples voor je bij zitten!

Thx Rene :) Vind ik een gulle compromis

Best.#: 56403

Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik had bij de opmerking al voorkeur aan samples bij gezet (Unleash V2 of NOX Pump)

thx Rene:D

• #16.837
Net weer een bestelling gedaan, ik ben altijd erg tevreden over xxl nutrition, levering is perfect, producten zijn goed, prijs is goed ! kortom ik ben er over te spreken! :thumbs:

Oke bedankt voor de reactie. Ik ga dan weer gewoon voor de isolaat. Als de werking van beide producten uiteindelijk (als het verteerd is in mijn maag) hetzelfde is, ga ik niet meer betalen voor hetzelfde eindresultaat.
Morgen maar weer een leuke bestlling doen.

• #16.840
Net weer een bestelling gedaan, ik ben altijd erg tevreden over xxl nutrition, levering is perfect, producten zijn goed, prijs is goed ! kortom ik ben er over te spreken! :thumbs:
Goed om te horen :thumbs:
Oke bedankt voor de reactie. Ik ga dan weer gewoon voor de isolaat. Als de werking van beide producten uiteindelijk (als het verteerd is in mijn maag) hetzelfde is, ga ik niet meer betalen voor hetzelfde eindresultaat.
Morgen maar weer een leuke bestlling doen.

Nogmaals, PeptoPro is niet te vergelijken met Whey Isolaat. Eerder met een aminozuren product.

Terug
Naar boven