Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die combinatie heb ik inderdaad ook wel eens gedaanHeb zojuist Crack!-sample geprobeerd met 2 pilletjes Energize!. Ik denk dat ik mijn pre-workout gevonden hebvoelde geen tintelingen in mijn gezicht ofzo (terwijl dat wel vermeld stond bij Crack!, heb er zelfs extra op gelet) maar het werkte wel goed.

Daar hebben we al heel vaak aan gedacht. We hebben alleen de juiste broek nog niet gevondenHebben jullie er ooit aan gedacht om een trainingsbroek te introduceren?![]()

Heeft XXL een supplement dat kan zorgen voor betere prestaties tijdens het mountainbiken (verzuring spieren tegengaan, meer uithouding,...)

denk dat dan de marge van XXL nihil ishoi rene
Zou het niet mogelijk zijn een combinatievoordel te maken op jullie site van 5 kg basic bulk whey met 5 kg all day proteine?
Gebeurt met de andere whey's ook
Ik ben geintressserd alvast![]()

Same here!Ik heb mijn pakket ook weer ontvangen! bedankt voor de sample's die ik had gevraagd!

denk dat hier soort van verborgen suikers/carbs inzitten of ideaal als bron voor training?.denk dat dan de marge van XXL nihil is
tis geen liefdadigheid![]()

Ik ben benieuwd naar de nieuwe weekaanbieding morgen, misschien kan ik dan nog een beetje profiteren bij mn bestelling![]()

Ben benieuwd wat je er van vind. Het is echt goed spul.TNT stond weer lekker vroeg voor de deur! Top.
En jawel..Peptopro besteld!Ik ben er wat sceptisch over, maar vind dat ik er pas een eerlijk woord over kan spreken als ik het een tijdje geprobeerd heb. Zal mn ervaring dan ook gaan posten.
Jij was degene met die hele routebeschrijving denk ik?Net een half uur geleden mijn bestelling ontvangen
Alles zat er mooi in. Helaas niet de samples die ik had gewenst
Whey Delicious in de plaats.
De man die het pakket moest bezorgen heeft ondanks de verwachte problemen; alles tot een goed eind kunnen brengen.
Vandaag low-carb dag, dus zal alles pas morgen kunnen uitproberen!
Update: verandering in mijn voedingsschema en zodoende toch de L-carnitine al 3x ingenomen en de 40g night protein. Had de pillen wel wat kleiner verwacht van de L-carnitine, maar ik slik ze makkelijk door, dus no problem. De night protein zag er wel heel wat anders uit dan een gewone whey. Het waait meer op en lijkt fijner. Na het schudden was het ook erg luchtig. Moet toegeven, het was lekker en vulde goed![]()

Ik heb mijn pakket ook weer ontvangen! bedankt voor de sample's die ik had gevraagd!
Ik denk niet dat we dat gaan doen. Bulk Whey is al vrij goedkoop.hoi rene
Zou het niet mogelijk zijn een combinatievoordel te maken op jullie site van 5 kg basic bulk whey met 5 kg all day proteine?
Gebeurt met de andere whey's ook
Ik ben geintressserd alvast![]()
Laat even weten wat je er van vind

Nog even geduldIk ben benieuwd naar de nieuwe weekaanbieding morgen, misschien kan ik dan nog een beetje profiteren bij mn bestelling![]()

tnx
Smaken verschillen, over het algemeen is de Whey Delicious een stuk lekkerder dan de Whey Instant. Daarom heet hij ook Deliciousis de whey delicous banaan lekkerder dan de instant whey proteine banaan of is de smaak gelijkwaardig? whey banaan met kwark = Mona banaan kwark![]()

Mooie bestellingIk ga morgen bestellen2.5k kg whey delicious, 2 kg dextro juice pro en 120 caps multivit =)
Je kan zelf even vergelijken op de site. De hoeveelheid ZMA is hetzelfde, alleen eigen merk is een stuk goedkoper.Wat is eigenlijk het verschil tussen de ZMA van Olimp en ZMA van XXL? Is die van Olimp beter gedoseerd dan die van XXL ofzo dat die wat duurder is of is het enkel voor merk. Nu serieus René
Low Carb Vital Drink + pompje, wat maakt deze drankje zo speciaal? zoveel op de markt toch?denk dat hier soort van verborgen suikers/carbs inzitten of ideaal als bron voor training?.
Goeie merk voor L-Glutamine? heb goeie dingen gehoord dat het een perfecte supp is voor het behouden van spieren.. of liever gewoon houden bij EAS en een creatine bijnemen?
bedankt René.

Komt goed!Net Crack + whey protein besteld..
Crack onlangs van een vriend geprobeerd en moet zeggen dat het echt lekker traint.
De protein natuurlijk omdat het zowel goed als lekker is! Hopen dat er een paar leuke samples bij zitten!
ZOu ik even moeten nakijken, maar denk niet dat er heel veel zink in zit.hoeveel zink glycinaat zit er in 1 zo'n pil/capsule van energize! en hoeveel actieve zink is dat dan?
Ik wil namelijk weten hoeveel extra zink ik moet nemen, want heb een tekort, maar aangezien er ook in energize! zit; weet ik niet of dit nog noodzakelijk is!
Als we samples hebben liggen die je graag wil geven we ze natuurlijk ook. Daar zijn ze voorHij is gister binnen gekomen Rene.
Thx voor de extra samples, ik vond het een heel aardig gebaar omdat ik zelf een domme fout heb gemaakt en jullie niet
Ook precies de drie Pre-workout sups die ik wilde proberen
Het was me weer een genoegen hehe![]()