Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hallo,
zijn nu een dikke week druk aan het uitzoeken waar mijn bestelde producten bij xxl blijven
er is besteld op xxl-nutricion.nl ... Deze logt door naar Hardcore-nutricion.nl ....
Deze verkoopt ook van het merk Xxl. Hopen dat ik mijn spullen maar krijg dan. Wel wat verwarrend allemaal. Gelukkig heeft de site een Waarborg Keurmerk, dus kijken als de spullen na 2 weken nog niet binnen zijn of ik daar contact mee op neem dan. De Megagrow wordt hier ook verkocht, zie http://www.hardcorenutrition.nl/ paar bussen naar beneden scrollen. Zie ook www.xxl-nutrition.nl
Of Rene had griep en de spullen zijn wat vertraagd, en deze site blijkt ook van Rene te zijn, dan is het prima natuurlijk, en hoop ik vrijdag mijn spullen te krijgen. Wel verwarrend.

lijkt me sterk want hier in belgië maken ze reclame op de radio voor die site

lijkt me sterk want hier in belgië maken ze reclame op de radio voor die site![]()
Komen als het goed is volgende week weer binnen.Rene , ik wacht nog steeds op me muscletech aardbei shakes zijn ze al op voorraad? ordernummer:58227
alvast bedankt!
Meer en meer webshops gaan ons eigen merk verkopen. Maar verder hebben wij niets met die sites te maken. Als je dus daar besteld, moet je ook daar zijn als er iets mis gaat. Ik kan je daar verder niet mee helpen.hallo,
zijn nu een dikke week druk aan het uitzoeken waar mijn bestelde producten bij xxl blijven
er is besteld op xxl-nutricion.nl ... Deze logt door naar Hardcore-nutricion.nl ....
Deze verkoopt ook van het merk Xxl. Hopen dat ik mijn spullen maar krijg dan. Wel wat verwarrend allemaal. Gelukkig heeft de site een Waarborg Keurmerk, dus kijken als de spullen na 2 weken nog niet binnen zijn of ik daar contact mee op neem dan. De Megagrow wordt hier ook verkocht, zie http://www.hardcorenutrition.nl/ paar bussen naar beneden scrollen. Zie ook www.xxl-nutrition.nl
Of Rene had griep en de spullen zijn wat vertraagd, en deze site blijkt ook van Rene te zijn, dan is het prima natuurlijk, en hoop ik vrijdag mijn spullen te krijgen. Wel verwarrend.
Geen idee. Nightprotein lost altijd wat moeilijk op, en wordt ook wat dik. Dat is een eigenschap van het poeder.hey rene, levering was weer prima. had alleen nightproteine nodig en dat het nu een zwarte uitvoering is, ziet er ook goed uit.
maar, ff een vraagje:
wat zijn die witte stukjes in mijn shake
ik heb het goed gemixt, merkte wel dat deze wat dikker/compacter is. het zijn geen klontjes. ik heb het al meerdere malen uit mijn mond moeten vissen en het lost gewoon niet op.
ik drink het niet echt makkelijk weg, met het idee dat mijn shake vol met van die witte onoplosbare stukjes zit.
Geen probleem. Bestellingen die niet worden betaald worden ook niet verzonden.Hallo Rene,
Foutje gemaakt bij bestelling maar is vooruitbetalen met overschrijving.
Dus is geen probleem als de bestelling niet doorgaat?
Groeten
Dat korting systeem is geweldig, heb maar meteen voor een lange tijd besteld. Dat scheelt zeker wat euro's!!
Meer en meer webshops gaan ons eigen merk verkopen. Maar verder hebben wij niets met die sites te maken. Als je dus daar besteld, moet je ook daar zijn als er iets mis gaat. Ik kan je daar verder niet mee helpen.
Geen idee. Nightprotein lost altijd wat moeilijk op, en wordt ook wat dik. Dat is een eigenschap van het poeder.
bij mij lost night protein tot nu toe altijd makkelijk op, nooit problemen mee gehad. en dat het dik is, vind ik ook geen probleem(vult tenminste), maar die witte stukjes erin heb ik echt nog nooit gezien. het lijken net kleine witte snotjes.
Ik ga het vanavond nogmaals proberen en wat langer shaken. kijken of het dan wat beter gaat.
als het blijft aanhouden, kan ik het dan terug sturen?
)
Periodes is allang achterhaald... (zoekfunctie gebruiken!)Heb een vraagje over unleash v3 of eigenlijk alle soortgelijke producten..(heb niet veel verstand van "supplementen">suplementen)
In unleash v3 zit 6gr Creatine Monohydraat... nou heb ik nog nooit een product met creatine gebruikt maar weet wel dat je er vocht van gaat vast houden en dat je het moet nemen in periodes.
Is dat nou bij unleash v3 ook zo? aangezien er nergens iets wordt aangegeven over langdurig gebruik.
Bedankt alvast voor reactie.![]()
Periodes is allang achterhaald... (zoekfunctie gebruiken!)
Daarbij ben ik (persoonlijk) van mening dat je niet voor langere tijd elke training gebruik moet maken van een booster (gewenning treedt op), al zijn er genoeg mensen die dat wel doen.
Vocht is voor zover ik weet per persoon verschillend. Als je zoekt op de werking van creatine dan weet je waarom je er vocht door gaat vasthouden (met name in je spieren hoor) - dat vocht is trouwens niet gruwelijk zichtbaar hoor.enig idee hoe het zit met vocht vasthouding?
aangezien er denk ik minder creatine in v3 zit dan als in een volledig creatine product...