XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vocht is voor zover ik weet per persoon verschillend. Als je zoekt op de werking van creatine dan weet je waarom je er vocht door gaat vasthouden (met name in je spieren hoor) - dat vocht is trouwens niet gruwelijk zichtbaar hoor.
Natuurlijk zit er in een creatineproduct meer creatine dan een wo-booster :rolleyes:

hmm oke, thanks...
ga ik maar ff unleash v3 bestellen dan maar :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.302
Beste Rene,

Ik wacht nog steeds op m'n bestelling die ik vorige week geplaatst heb (ordernummer 59674)

Welke producten waren niet voorradig?

Schijnbaar zat er een fout in je factuur. Als het goed is heb je daarover een email gehad.
Ja dat mag! We hadden al de kwaliteit en uitstraling van een a-merk, maar nu worden we dus ook verkocht door andere shops (onze concurrentie :D )
intussen is mijn bestelling doorgevoerd en aangekomen :p maar ik heb nog altijd dezelfde vraag:

Hoe is het met de kwaliteit van de hydrolisaat?
De prijs ervan is blijkbaar heel laag geworden + vanillesmaak.. daarom mijn bedenkingen.
Al onze eiwitten zijn van de hoogste kwaliteit, daar hoe je je absoluut geen zorgen over te maken. We kopen alleen de beste grondstoffen in.
bij mij lost night protein tot nu toe altijd makkelijk op, nooit problemen mee gehad. en dat het dik is, vind ik ook geen probleem(vult tenminste), maar die witte stukjes erin heb ik echt nog nooit gezien. het lijken net kleine witte snotjes.

Ik ga het vanavond nogmaals proberen en wat langer shaken. kijken of het dan wat beter gaat.
als het blijft aanhouden, kan ik het dan terug sturen?
Er is niets aan de NP veranderd maar het is een blijft een natuurproduct. Dat wil zeggen dat de smaak en structuur van het eiwit soms licht kan afwijken.
Yo rene,

Het is weer eens tijd om wat te bestellen! Ik ben aan het denken tussen de 200-250,- te besteden, wat kun je me voor leuks cadeau doen :D?

(Mag ook via PM)

Altijd :D Vermeld het maar in de opmerking!

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

hmm oke, thanks...
ga ik maar ff unleash v3 bestellen dan maar :P

Unleash V3 is zonder twijfel de beste pre workout booster van dit moment. Je kan inderdaad na verloop van tijd gaan wennen aan boosters. Dan zou je even kunnen stoppen of een ander product nemen.

• Like
Waarderingen: Lork
Een vraagje over de xxl trainingsriem, de maat small is niet meer verkrijgbaar, zou medium ook passen met een taille van 85 cm?

Excuses moest het al gevraagd zijn.
Ik wou net een nieuwe lading osteobolin-c kopen, maar die blijkt uitverkocht te zijn. Heb je enig idee wanneer dit terug komt?

Yo rene,

Het is weer eens tijd om wat te bestellen! Ik ben aan het denken tussen de 200-250,- te besteden, wat kun je me voor leuks cadeau doen :D?

(Mag ook via PM)

Het is toch nie normaal meer he...Is het tegenwoordig zo gewoon dat je iets KADO krijgt,dat je er vooraf maar vast om gaat onderhandelen?????

Wie kan me aanraden welke 2 producten ik het beste kan nemen?
Ik zat te denken aan een gainer en een post-workout product.
Complex Carb Gainer en Mega Grow. Oftwel supplemten om het hardst te groeien. Is dit een goede keuze?

Al iets bekend over de beschikbaarheid van NOS Ether?

Zit anders te twijfelen tussen VPX Xports NO Synthesize en Universal Storm. NO Synth ziet er completer uit maar al die marketing mbt Eshters gaat iets te ver.

Maar over Storm lees je erg verschillende reacties:rolleyes:

En nog een vraag, ik nam mijn Multivitamine altijd in met mijn kwarm voor het slapen gaan, maar toen ik dus las over Storm, anti oxidanten etc wordt er aangeraden om iets van multivitamine tijdens je training te nemen? Zoja, samen met NOX Pump Xtreme of juist na de training???

Hey rene,

Afgelopen vrijdag heb ik Unleash V3 besteld ordernr 60629. Wanneer kan ik die verwachten? Morgen?

Alvast bedankt

Hey rene,

Afgelopen vrijdag heb ik Unleash V3 besteld ordernr 60629. Wanneer kan ik die verwachten? Morgen?

Alvast bedankt
Ik heb u'm gisteren besteld (60852) ben erg benieuwd :D
maar ik dacht dat jij u'm dan vandaag wel binnen zou moeten hebben ?!

Hebben ze trouwens track and trace (TNT post) niet meer ?
normaal krijg ik wel een mail van XXL....

Laatst bewerkt:

Ik heb wel een orderbevestiging gekregen. Maar ik bestelde het vrijdag rond 16:00..dus dan krijg je hem zaterdag al niet meer binnen. Zondag en Maandag pinksteren...dus ga er vanuit dat ik hem morgen krijg maar heb verder geen mail gehad nog dat hij verzonden is oid.

Ik heb wel een orderbevestiging gekregen. Maar ik bestelde het vrijdag rond 16:00..dus dan krijg je hem zaterdag al niet meer binnen. Zondag en Maandag pinksteren...dus ga er vanuit dat ik hem morgen krijg maar heb verder geen mail gehad nog dat hij verzonden is oid.

hoezo ongeduldig :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.315
Een vraagje over de xxl trainingsriem, de maat small is niet meer verkrijgbaar, zou medium ook passen met een taille van 85 cm?
Geen idee. Zou ik even moeten nameten.

Excuses moest het al gevraagd zijn.
Ik wou net een nieuwe lading osteobolin-c kopen, maar die blijkt uitverkocht te zijn. Heb je enig idee wanneer dit terug komt?
Is uitverkocht bij de leverancier.Geen idee wanneer ze het weer hebben.
Wie kan me aanraden welke 2 producten ik het beste kan nemen?
Ik zat te denken aan een gainer en een post-workout product.
Complex Carb Gainer en Mega Grow. Oftwel supplemten om het hardst te groeien. Is dit een goede keuze?
Dat zijn meteen de 2 beste die we hebben. Zeker een goede keus dus.
Al iets bekend over de beschikbaarheid van NOS Ether?

Zit anders te twijfelen tussen VPX Xports NO Synthesize en Universal Storm. NO Synth ziet er completer uit maar al die marketing mbt Eshters gaat iets te ver.

Maar over Storm lees je erg verschillende reacties:rolleyes:

En nog een vraag, ik nam mijn Multivitamine altijd in met mijn kwarm voor het slapen gaan, maar toen ik dus las over Storm, anti oxidanten etc wordt er aangeraden om iets van multivitamine tijdens je training te nemen? Zoja, samen met NOX Pump Xtreme of juist na de training???
NOS kan nog wel even duren. Geen idee of het uitmaakt wanneer je de multivit neemt. Belangrijkste is dat je hem inneemt.
Hey rene,

Alvast bedankt
Die is vrijdag net niet meer meegegaan. Gaat dus vandaag de deur uit en heb je morgen binnen.

Track en trace hebben we nog steeds. Je krijgt een mailtje zodra je pakket verzonden wordt.

Tweede keer binnen 8 dagen dat ik weer een bestelling heb gedaan :D Had een financiele meevaller, dus alles wat ik de afgelopen keer niet kon besteden heb ik dit keer erbij besteld. Ben zoals gewoon weer benieuwd! (60934)

Gaspari Nutrition, SizeOn Max Performance 1584 gram,
Gaspari Nutrition, SuperPump Sticks 1 stick
XXL Nutrition, Bidon XXL 1 stuk
XXL Nutrition, Multivit 120 Tabs
XXL Nutrition, Glucosamine - Joint Support XXL 60 caps
XXL Nutrition, Delicious Protein Bars 1 reep (Cocos & Honing), aantal:6
XXL Nutrition, Tanktop XXL Nutrition 1 stuk (L), aantal:1

Vorige bestelling:
XXL Nutrition, Unleash! v3 900 gram
XXL Nutrition, Energize! 120 caps
XXL Nutrition, Tanktop XXL Nutrition

Moet zeggen dat de Energize echt bevalt! Unleash heb ik ook wel een paar lekkere trainingen mee op zitten, maar ik wacht nog even met het geven van een review tot ik wat meer trainingen erop heb zitten :thumbs:

Laatst bewerkt:
NOS kan nog wel even duren. Geen idee of het uitmaakt wanneer je de multivit neemt. Belangrijkste is dat je hem inneemt.
Nouja, dan maar eventjes verder kijken voor wat anders. Eigenlijk zou ik Megagrow willen proberen, ziet er goed uit en is zeker niet duur. Maar ik ben niet zo happig op monohydraat ivm vocht vasthouden en dergelijke.

Ik ga liever voor Kre-Alkalyn, CM, MCM etc. Maar goed, heb ik alleen me zelf mee aangezien dat meteen een stuk duurder is:rolleyes:

En Multivitamine neem ik altijd in;) Gaat erg lang mee dat potje van jullie:D

ik denk dat tijdens de transport van mijn omega 3 caps eentje is gesprongen het ruikt nu naar vis en is een beetje vochtig :p, maakt niet uit neem ik aan toch? groetjes

Terug
Naar boven