AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Damn, de protein block's zijn uitverkocht!!:mad:
Wanneer komen ze weer?:windup:

Hey XXl ik heb vorige week dit : Muscletech Mass Tech Aardbei.. bij jullie besteld ik kreeg netjes een mailtje dat als het op voorraad zou komen het zo snel mogelijk naar me toe zo komen , heb je enig idee hoelang zoiets duurt ordernummer: 58227‏:D voorderest tevreden over jullie producten hoor Grtz

Hé René,

Zouden jullie niet wat shirts van gaspari kunnen inkopen want ik zoek me rot achter die krengen :( (of zou je er geen speciaal voor mij kunnen bestellen)

@ XXL: wanneer is de Unleash V3 te bestellen? ;) Whey is op, dus zou hem graag meebestellen. Op de site staat overigens dat hij vandaag beschikbaar is, maar er staat nog steeds uitverkocht.

@ XXL: wanneer is de Unleash V3 te bestellen? ;) Whey is op, dus zou hem graag meebestellen. Op de site staat overigens dat hij vandaag beschikbaar is, maar er staat nog steeds uitverkocht.
inderdaad, hoe zit het met die unleash v3 :)

Zou Unleash v3 eigenlijk ook nog vandaag willen bestellen, maar zo te zien gaat dat niet meer lukken voor 15.00uur aangezien het item nog steeds op uitverkocht staat :(

idem hier :D Wil ook vandaag de unleash v3 bestellen

Ik gebruik de diet shake en energize.
ben hier zeer tevreden over, vooral de shake!

Het net weer een bestelling gedaan. Ik heb de laatste tijd wel geen sample meer ontvangen. Zou het mogelijk zijn er eentje bij te voegen aub? Das altijd leuk natuurlijk :)
Voor de rest ben ik een zéér tevreden & trouwe klant :)
Cheers

de unleashv3 staat online!

Zag het net idd! Snel nog maar even een bestelling gedaan, ik zie wel wanneer het aan komt (59923)
smiley24.gif

Heel goed (H) zijn de samples ook aanwezig? Ben altijd een beetje huiverig om WEER een nieuwe pre-wo te gebruiken zonder dat er nog echt een goed aantal recensies van is :D

Waarschuwing aan sporters die in aanmerking komen voor dopingcontroles:
De Dopingautoriteit waarschuwt sporters die in aanmerking (kunnen) komen voor dopingcontroles dat zij geen supplementen mogen gebruiken die geranamine (1,3 dimethylamylamine) bevatten.
joo.. was dat niet hetzelfde als dat toentertijd in nox zat? :)

Laatst bewerkt:
René,

Maak je er morgen nog eens een mooie weekaanbieding van , 2 weken geleden was er geen weekaanbieding, deze week geen supplementen maar enkel t-shirts......
Surprise me ;)

greetz
Sven

Nog 1 nachtje slapen, en dan lekker trainen op Unleash v3! Ik ben echt benieuwd wat dit product doet. Na 2 dozen Nox Pump en een hele lijst aan goede PWO producten de afgelopen maanden, ben ik toch wel toe aan iets nieuws. Had eigenlijk ook wel Size On Performance willen mee bestellen, maar dat komt volgende maand wel, voorlopig maar eens genieten van Unleash en Energize :)

Mijn bestelling van donderdag is vandaag, woensdag, nog niet binnen. Gisteren wel de automatische afschrijving gehad, dus zal vandaag wel binnen komen neem ik aan.

En een log in aanmaken op xxl site lukt niet, flash op de website die blijft een rondje met draaiende streepjes in beeld geven bij het veld adres zoeken, na ingave postcode huisnummer. Ik zou hier even aan werken, want mensen kunnen zo niet een account aanmaken, als je op verder klikt loopt ie vast en alle gegevens zijn weg.

Laatst bewerkt:
Dacht ik gisteren terug eiwitrepen te bestellen, aangezien ik er nog exact 1 over heb.
Delicious protein bars uitverkocht :( Protein block ook uitverkocht :(
Dan maar Premium Pro bars besteld.
Wanneer gaan de Delicious bars terug te bestellen zijn? :p want die zijn echt wel super

Even een vraag,Nos Ether is uitverkocht, wanneer verwacht je die weer binnen te krijgen ?

Thnx !

Terug
Naar boven