Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

René!
Zojuist hoorde ik dat mijn bestelling weer keurig optijd is aangekomen (ben zelf door de weeks niet thuis).
Ben erg benieuwt of de nieuwe No Xplode NT wat meer doet voor mij, want tot nu toe reageer ik op geen enkele pre workout booster..
Na al die verhalen van die mensen die een zieke energie rush en een berenpomp krijgen lijkt me dat toch leuk om ook eens te ervaren!
Er komen vast wel samples van Unleash V3 of niet soms!?!
Ander vraagje..
Voor mijn werk zit ik door de weeks op een militaire basis waar ik de 3 grote maaltijden van de dag (ontbijt, lunch, diner) niet 100% zelf kan samenstellen. Totaal kom ik aan voldoende kcals om te groeien, maar ik zit soms wel noodgedwongen aan varkensvlees, vetter vlees en meer zuivel (om toch maar aan de nodige kcals te komen). Dit alles resulteerd in een groffere huid (meer puistjes, vlekjes, bultjes etc etc). Momenteel is dat opzich niet zo'n probleem, maar in de wedstrijdvoorbereiding is een effen en vlekkeloze huid toch wel heel welkom.
Ik heb al wat opgezocht over producten die een zuivere huid eventueel wel supporten, en kwam uit op:
-Aloe Vera Gels
-Vitamine E400IU
-Optimal Digestive System
-Papaya Enzymes Papain
-Super Enzymes
-En eventueel ADAM van NOW foods?
Haha, om een lang verhaal kort te maken.. wat adviseer jij?![]()

Rene, gaan jullie nog magnesium blokken opnemen in het assortiment? Aangezien je ook wraps enz. verkoopt.
René!
Zojuist hoorde ik dat mijn bestelling weer keurig optijd is aangekomen (ben zelf door de weeks niet thuis).
Ben erg benieuwt of de nieuwe No Xplode NT wat meer doet voor mij, want tot nu toe reageer ik op geen enkele pre workout booster..
Na al die verhalen van die mensen die een zieke energie rush en een berenpomp krijgen lijkt me dat toch leuk om ook eens te ervaren!
Er komen vast wel samples van Unleash V3 of niet soms!?!
Ander vraagje..
Voor mijn werk zit ik door de weeks op een militaire basis waar ik de 3 grote maaltijden van de dag (ontbijt, lunch, diner) niet 100% zelf kan samenstellen. Totaal kom ik aan voldoende kcals om te groeien, maar ik zit soms wel noodgedwongen aan varkensvlees, vetter vlees en meer zuivel (om toch maar aan de nodige kcals te komen). Dit alles resulteerd in een groffere huid (meer puistjes, vlekjes, bultjes etc etc). Momenteel is dat opzich niet zo'n probleem, maar in de wedstrijdvoorbereiding is een effen en vlekkeloze huid toch wel heel welkom.
Ik heb al wat opgezocht over producten die een zuivere huid eventueel wel supporten, en kwam uit op:
-Aloe Vera Gels
-Vitamine E400IU
-Optimal Digestive System
-Papaya Enzymes Papain
-Super Enzymes
-En eventueel ADAM van NOW foods?
Haha, om een lang verhaal kort te maken.. wat adviseer jij?![]()
Heb er eerlijk gezegd nog niet naar gekeken. Zal eens gaan rondmailen.rene wanneer kunnen we levrone formula in uw assortiment verwachten?
Delicious bars hebben we nog 1 smaak op voorraad. De andere smaak komt binnenkort ook weer.Dacht ik gisteren terug eiwitrepen te bestellen, aangezien ik er nog exact 1 over heb.
Delicious protein bars uitverkochtProtein block ook uitverkocht
Dan maar Premium Pro bars besteld.
Wanneer gaan de Delicious bars terug te bestellen zijn?want die zijn echt wel super
Even een vraag,Nos Ether is uitverkocht, wanneer verwacht je die weer binnen te krijgen ?
Thnx !
Rene, misschien is de vraag al gesteld hoor. Maar krijgen jullie Get Diesel DTP nog binnenkort in het assortiment?
Als ik zo vrij mag zijn]@rene, wat raad je aan voor wat serieuze grip, laatste setjes (downs to chest, seated rows, etc) heb ik echt dat mijn handen wegglijden af en toe, kwam op de volgende 2 uit;
http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutri...ng-Straps-P522
http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutri...Grips-XXL-P525

Je zou inderdaad eens naar dipeptides kunnen kijken. Dat is zo'n beetje overal goed voor. De rest weet ik niet of het echt bijdraagt aan een mooie huid.

donderdag avond nog snel besteld zodat ik het zaterdag binnen zou hebben, maar vandaag, donderdag, en morgen ochtend, vrijdag ochtend, nog niet binnen
dan ga ik op vakantie, daar was het voor. Volgende keer maar beter dan.