MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Waar is Rene?:(

ja ik heb honger.. waar blijven me repen?

rene wanneer kunnen we levrone formula in uw assortiment verwachten?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
• When you look at the ingredients you see exactly
what you're getting and how much. No proprietary
blends, patent pendings or gimmicks. No artificial
colors or flavors.

• Provides tremendous pump, energy and rapid muscle
growth with a powerful dosage of Arginine AKG
and Citrulline Malate.*

• Brings explosive energy straight to the muscle with a
blend of Peak ATP and NADH.*

• L-Tyrosine and Yerba Maté provide mental focus and
energy with no jitters or crash.*

• Magnesium and Potassium Aspartates– elements I
relied on back in the day reduce lactic acid buildup for
more intense workouts.*

• A blast of niacin provides warm sensation and
increased vascularity.*

Available in Full Blown Berry and Lemon Liftoff.

http://www.xxlnutrition.nl/Levrone/Levrone_Formula_P902

René!

Zojuist hoorde ik dat mijn bestelling weer keurig optijd is aangekomen (ben zelf door de weeks niet thuis).
Ben erg benieuwt of de nieuwe No Xplode NT wat meer doet voor mij, want tot nu toe reageer ik op geen enkele pre workout booster.. :(
Na al die verhalen van die mensen die een zieke energie rush en een berenpomp krijgen lijkt me dat toch leuk om ook eens te ervaren!
Er komen vast wel samples van Unleash V3 of niet soms!?! :)

Ander vraagje..
Voor mijn werk zit ik door de weeks op een militaire basis waar ik de 3 grote maaltijden van de dag (ontbijt, lunch, diner) niet 100% zelf kan samenstellen. Totaal kom ik aan voldoende kcals om te groeien, maar ik zit soms wel noodgedwongen aan varkensvlees, vetter vlees en meer zuivel (om toch maar aan de nodige kcals te komen). Dit alles resulteerd in een groffere huid (meer puistjes, vlekjes, bultjes etc etc). Momenteel is dat opzich niet zo'n probleem, maar in de wedstrijdvoorbereiding is een effen en vlekkeloze huid toch wel heel welkom.
Ik heb al wat opgezocht over producten die een zuivere huid eventueel wel supporten, en kwam uit op:
-Aloe Vera Gels
-Vitamine E400IU
-Optimal Digestive System
-Papaya Enzymes Papain
-Super Enzymes
-En eventueel ADAM van NOW foods?

Haha, om een lang verhaal kort te maken.. wat adviseer jij? ;)

René!

Zojuist hoorde ik dat mijn bestelling weer keurig optijd is aangekomen (ben zelf door de weeks niet thuis).
Ben erg benieuwt of de nieuwe No Xplode NT wat meer doet voor mij, want tot nu toe reageer ik op geen enkele pre workout booster.. :(
Na al die verhalen van die mensen die een zieke energie rush en een berenpomp krijgen lijkt me dat toch leuk om ook eens te ervaren!

Ander vraagje..
Voor mijn werk zit ik door de weeks op een militaire basis waar ik de 3 grote maaltijden van de dag (ontbijt, lunch, diner) niet 100% zelf kan samenstellen. Totaal kom ik aan voldoende kcals om te groeien, maar ik zit soms wel noodgedwongen aan varkensvlees, vetter vlees en meer zuivel (om toch maar aan de nodige kcals te komen). Dit alles resulteerd in een groffere huid (meer puistjes, vlekjes, bultjes etc etc). Momenteel is dat opzich niet zo'n probleem, maar in de wedstrijdvoorbereiding is een effen en vlekkeloze huid toch wel heel welkom.
Ik heb al wat opgezocht over producten die een zuivere huid eventueel wel supporten, en kwam uit op:
-Aloe Vera Gels
-Vitamine E400IU
-Papaya Enzymes Papain
-Super Enzymes

Dipeptides
Welke voordelen geeft de inname van Dipeptides:

•Meer spiergroei
•Meer energie
•Sneller herstel
•Verhoogde aanmaak van IGF-1 door het lichaam
•Meer pomp en spiervolume
•Meer spierdichtheid
•Minder spierpijn
•Minder verzuring van de spieren
•Meer uithoudingsvermogen
•Sterker immuunsysteem
•Betere algehele gezondheid
Mooiere huid die bruiner wordt in de zomer
•Dikker haar met meer glans
•Sterkere nagels
Dipeptides is eigenlijk de basis voor een goede gezondheid, het voedt je lichaam op celniveau met de meest hoogwaardige aminozuren. Aminozuren staan aan de basis van vrijwel elk proces in je lichaam.

Rene, gaan jullie nog magnesium blokken opnemen in het assortiment? Aangezien je ook wraps enz. verkoopt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.269
Nou, ik heb even 2 dagen in bed gelegen met een flinke griep :(

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

Rene, gaan jullie nog magnesium blokken opnemen in het assortiment? Aangezien je ook wraps enz. verkoopt.

Hebben we inderdaad vaker vraag naar. Zal er eens naar kijken.

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

René!

Ander vraagje..
-Aloe Vera Gels
-Vitamine E400IU
-Papaya Enzymes Papain
-Super Enzymes

Samples van Unleash komen inderdaad, maar dat kan helaas nog wel een aantal weken duren.

Je zou inderdaad eens naar dipeptides kunnen kijken. Dat is zo'n beetje overal goed voor. De rest weet ik niet of het echt bijdraagt aan een mooie huid.

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

rene wanneer kunnen we levrone formula in uw assortiment verwachten?
Heb er eerlijk gezegd nog niet naar gekeken. Zal eens gaan rondmailen.
Dacht ik gisteren terug eiwitrepen te bestellen, aangezien ik er nog exact 1 over heb.
Delicious protein bars uitverkocht :( Protein block ook uitverkocht :(
Dan maar Premium Pro bars besteld.
Wanneer gaan de Delicious bars terug te bestellen zijn? :p want die zijn echt wel super
Delicious bars hebben we nog 1 smaak op voorraad. De andere smaak komt binnenkort ook weer.
Even een vraag,Nos Ether is uitverkocht, wanneer verwacht je die weer binnen te krijgen ?

Thnx !

Dat helaas nog even duren. Precieze datum in nog niet bekend.

Rene, misschien is de vraag al gesteld hoor. Maar krijgen jullie Get Diesel DTP nog binnenkort in het assortiment?

]@rene, wat raad je aan voor wat serieuze grip, laatste setjes (downs to chest, seated rows, etc) heb ik echt dat mijn handen wegglijden af en toe, kwam op de volgende 2 uit;

http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutri...ng-Straps-P522

http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutri...Grips-XXL-P525
Als ik zo vrij mag zijn :p

Met handschoentjes of pads zorg je alleen voor wat meer wrijving. Als de stang wegglijdt omdat je zweetpoten hebt is dat dus het best (of magnesium).
Met straps schakel je je eigen grip gewoon uit. Dat is dus het beste als het je gewoon echt aan kracht ontbreekt. Maar leer je zelf wel aan zoiets alleen te gebruiken als het echt niet anders kan, anders blijft grip de rest van je leven een zwak punt.. Beter is eigenlijk om gewoon static holds en dergelijke te doen zodat je het helemaal niet nodig hebt.

Je zou inderdaad eens naar dipeptides kunnen kijken. Dat is zo'n beetje overal goed voor. De rest weet ik niet of het echt bijdraagt aan een mooie huid.

Uuhmm.. ik gebruik al PeptoPro, dus krijg -neem ik aan- voldoende dipeptides binnen?
En nee, die dipeptides houden alle rommel uit varkensvlees en iets teveel zuivel niet tegen :(

???donderdag avond nog snel besteld zodat ik het zaterdag binnen zou hebben, maar vandaag, donderdag avond, nog niet binnen

Laatst bewerkt:
Rene , ik wacht nog steeds op me muscletech aardbei shakes zijn ze al op voorraad? ordernummer:58227

alvast bedankt!

hallo,

zijn nu een dikke week druk aan het uitzoeken waar mijn bestelde producten bij xxl blijven

er is besteld op xxl-nutricion.nl ... Deze logt door naar Hardcore-nutricion.nl ....

Deze verkoopt ook van het merk Xxl. Hopen dat ik mijn spullen maar krijg dan. Wel wat verwarrend allemaal. Gelukkig heeft de site een Waarborg Keurmerk, dus kijken als de spullen na 2 weken nog niet binnen zijn of ik daar contact mee op neem dan. De Megagrow wordt hier ook verkocht, zie http://www.hardcorenutrition.nl/ paar bussen naar beneden scrollen. Zie ook www.xxl-nutrition.nl

Of Rene had griep en de spullen zijn wat vertraagd, en deze site blijkt ook van Rene te zijn, dan is het prima natuurlijk, en hoop ik vrijdag mijn spullen te krijgen. Wel verwarrend.

Laatst bewerkt:
hey rene, levering was weer prima. had alleen nightproteine nodig en dat het nu een zwarte uitvoering is, ziet er ook goed uit.

maar, ff een vraagje:

wat zijn die witte stukjes in mijn shake???

ik heb het goed gemixt, merkte wel dat deze wat dikker/compacter is. het zijn geen klontjes. ik heb het al meerdere malen uit mijn mond moeten vissen en het lost gewoon niet op.
ik drink het niet echt makkelijk weg, met het idee dat mijn shake vol met van die witte onoplosbare stukjes zit.

Terug
Naar boven