steven177
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oh my ... mijn betaling ontvangen? Ik heb zulk mailtje nog niet gehad ...
Je bestelnummer is: 60639
Suuuuuuper geknald op Unleash V3
En nog noooooit in m'n hele leven zo slecht geslapen daarna:O
Hmm... prima geslapen 3 uur na de energize... volgende keer wat meer capsules proberen? (merkte tijdens training er niet echt veel van)Precies hetzelfde had ik met Energize, komt wellicht door de geraniumdinges.
Hmm... prima geslapen 3 uur na de energize... volgende keer wat meer capsules proberen? (merkte tijdens training er niet echt veel van)
Na een paar pre-workouts geprobeerd te hebben, en er nooit niks van gevoelt te hebben behalve een wazig gevoel en diarree heb ik nu is die van nox geprobeerd (sample zakje)
Voor de eerste keer kan ik is positief zijn over een pre-workout. Ik had al vooraf de instelling dat het niet ging werken. In het begin van de training een wazig gevoel, maar wel goesting voor te trainen. Half de training begon het pas echt te werken. Ik ging ziekelijk hard in op de muziek en trainde echt als een gek. Zo onvermoeibaar dat ik na mijn training al begon aan mijn training van de dag erna (kon mij echt niet inhouden) Gewoon onvermoeibaar. Daarna nog goesting voor wat cardio te doen, ma ik moest spijtig genoeg weg.
Ben nog altijd sceptisch en misschien was dit alles gewoon placebo, maar voor de moment kan ik niet om de feiten dat het ****ing werkte. Onvermoeibaar, sterker op sommige oefeningen en gewoon opgaan in de muziek gelijk je dope hebt genomen.
Direct nog is een zakje bestellen ze voor ik een grote pot bestel!
Smaak is redelijk ranzig, maar te doen voor 150ml...
Precies hetzelfde had ik met Energize, komt wellicht door de geraniumdinges.
ik kan ook niet slapen als ik 's avonds unleash neem. Minstens 6,5 uur voor slapen gaan nemen.
Ik vond de effecten van Nox Pump op mijn nachtrust veel heftiger, dat heb ik nu dus totaal niet meer eigenlijk sinds ik aan de V3 zit. Ik train meestal tussen 19-21u doordeweeks. Ik heb toevallig van de week ook weer een nieuwe pot Multivit besteld. Ook bij mij was de sealing er af, maar deze zat aan de dop vastHoi Rene, ik heb net mijn bestelling binnen. Toen ik mijn multi-vit openmaakte zag ik dat er geen plastic/kartonnen beschermlaagje op zat. Wel een soort lijmlaag. Ik moet zeggen dat het ook enigszins raar ruikt. In ieder geval anders dan mijn vorige multi-vit. Ik vertrouw het niet zo eigenlijk
Bestelnummer 61241
Dus bij het opendraaien van de pot, gaat de sealing er al af. Of dit zo hoort of dat het een productiefout is, geen idee. Zou me er niet zo druk om maken. En het spul hoort zo te ruiken, is gewoon ff wennen 
Ervaar nu zelf de krachtige werking van Unleash! v3. We garanderen je dat je nog nooit zo'n knaltraining hebt gehad!

Ik weet wel dat Pre workout booster heel persoonlijk zijn qua werking, maar volgens mij reageer ik nergens op.
ik ga mijn geld ook niet meer weggooien aan boosters. Beter investeren in een goeie creatinemix of andere leuke dingen buiten BB. Pre workouts zijn nog eens erg duur ook, maar heb er geen positieve ervaringen mee helaas