XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Gisteren mijn Crack sample geprobeerd, en het enige wat ik ervan ervaarde was een lichte hoofdpijn. Die hoofdpijn was op te lossen met wat dextrose, maar ik kon op bijna alle oefeningen niet zoveel gewicht pakken als anders. Uiteraard kan de vermoeidheid ook aan andere factoren liggen zoals minder slaap, drukke week, warme weer etc. Maar ik heb absoluut niks positiefs ervaren van deze pre workout booster.

Hetzelfde geld voor NO Xplode (NT), NOX Pump, NOX Pump xtreme (DY) en RPM. Ze deden allemaal niks 0,0 noppes nada. Ik weet wel dat Pre workout booster heel persoonlijk zijn qua werking, maar volgens mij reageer ik nergens op. En jawel, ik neem het altijd op een nuchtere maag. Of moet geloven in die shizzel om het te voelen werken?

Ik ben zeer benieuwt of Unleash V3 echt zo goed is als je verteld op je website René, ik citeer:

Hahaha, nou ik ben onwijs benieuwt! :D

misschien moet je het effe de tijd gunnen Ace ;)

ik ga mijn geld ook niet meer weggooien aan boosters.

LOL als ik maar 1 categorie supp thuis mag hebben staan dan ga ik zeker voor de pre workout boosters. pre workout booster = bodybuilding! lekker veel energie, gruwelijke pomp, veel harder trainen.. heerlijk gewoon..

nieuwe unleash is zonder twijfel de beste pre workout tot nu toe.. ik verkoop nog liever m'n auto dan dat ik unleash moet missen :D :D

Wanneer zal er terug Crack in voorraad zijn?

LOL als ik maar 1 categorie supp thuis mag hebben staan dan ga ik zeker voor de pre workout boosters. pre workout booster = bodybuilding! lekker veel energie, gruwelijke pomp, veel harder trainen.. heerlijk gewoon..

nieuwe unleash is zonder twijfel de beste pre workout tot nu toe.. ik verkoop nog liever m'n auto dan dat ik unleash moet missen :D :D

Kijk, dat ervaar ik niet van pre workout boosters. Het enige wat ik merkte van Crack was een lichte hoofdpijn en meer vermoeidheid.
@Ove: Meer tijd gungen ???

wat is de hoeveelheid caffeïne in Unleash V3? ik twijfel of ik daar nog een caffeïne tab zou bijdraaien als pre-workout.

He Rene, ik bestel zometeen even wat whey. Zou het mogelijk zijn daar een sample van Unleash V3 bij te doen? Als het me bevalt kan ik dan een hele pot aanschaffen. Thnx!

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.368
Wanneer zal er terug Crack in voorraad zijn?
Komt als het goed is deze week weer binnen. Waarom neem je niet Unleash V3? Beter en goedkoper!
wat is de hoeveelheid caffeïne in Unleash V3? ik twijfel of ik daar nog een caffeïne tab zou bijdraaien als pre-workout.
Heb de gegevens hier niet liggen. Maar aan 1 schep Unleash v3 heb je genoeg. Edit: 280mg per dosering.
He Rene, ik bestel zometeen even wat whey. Zou het mogelijk zijn daar een sample van Unleash V3 bij te doen? Als het me bevalt kan ik dan een hele pot aanschaffen. Thnx!

Samples hebben we er helaas nog niet van. Kan nog enkele weken duren voordat die komen.

Laatst bewerkt:
dat is inderdaad meeeeeer dan genoeg :) zal dan toch de beta-alanine stack halen aangezien die caffein nog op moet

en? is me Mass tech aardbei er al van muscletech wacht nu al 3+ weken:(

hoi rene wanneer komt jack3d terug binnen?

hoi rene
even snel een vraagje ben van plan nog eens creatine te bestellen. creakic hardcore om precies te zijn is deze aan te raden of denk jij dat ik beter iets anders neem.
alvast bedankt

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.373
en? is me Mass tech aardbei er al van muscletech wacht nu al 3+ weken:(
Is inderdaad nog steeds niet binnen. Beter even naar info mailen voor een andere smaak, ander product of geld retour.

hoi rene wanneer komt jack3d terug binnen?
Komt als het goed is deze week binnen. Had eigenlijk al binnen moeten zijn.
hoi rene
even snel een vraagje ben van plan nog eens creatine te bestellen. creakic hardcore om precies te zijn is deze aan te raden of denk jij dat ik beter iets anders neem.
alvast bedankt
Prima product. En iedereen reageert toch overal anders op, dus het is sowieso een kwestie van uitproberen.

Samples hebben we er helaas nog niet van. Kan nog enkele weken duren voordat die komen.

Vind het toch jammer René.

Breng je Unleash V3 uit zonder de samples voor elkaar te hebben. Je kunt toch verwachten dat mensen het willen gaan proberen. Wellicht handig om het de volgende keer anders aan te pakken. Maar daar heb je wellicht zelf ook al over nagedacht. :)

Vind het toch jammer René.

Breng je Unleash V3 uit zonder de samples voor elkaar te hebben. Je kunt toch verwachten dat mensen het willen gaan proberen. Wellicht handig om het de volgende keer anders aan te pakken. Maar daar heb je wellicht zelf ook al over nagedacht. :)

Lees anders even het unleash topic door :rolleyes:

Lees anders even het unleash topic door :rolleyes:

Had inderdaad gelezen dat men vergeten was om wat achter te houden voor de samples, maar dat was al van een tijdje terug. Nu zie ik ik aan een reactie van gisteren dat het nog wel een aantal weken kan duren. Vind ik erg jammer, maar het is niet anders.

ref: 61973

Heb het bescheiden gehouden :)

hoi rene ik hoopte vandaag te kunnen bestellen maar zie dat bijna alles wat ik wil uitverkocht is :p

Triple Anabolic Arsenal
Myofusion
en Jack3d

jack3d zou deze week moeten binnenkomen en hoe zit het met de anabolic stack van gaspari?

Ze zouden in principe zelf ook tijdelijk Unleash V3 samples kunnen maken door gewoon een pot te openen en ze in zo'n "dichtknijp" zakje te scheppen.

Kan, maar doen ze waarschaanlijk niet. En als jullie nou een pot openen en per 1 dosering verpakken en verkopen voor 1-2 euro? Net zoals NOX pump

Terug
Naar boven