Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee. Unleash v3 is al erg goedkoop, dus veel meer met de prijs kunnen we niet doen.Komt er ook een 2x-3x-reductie-prijs voor Unleash V3? Ik zie dat het 2j goed blijft dus zou ik wel volgende keer in 1 keer 2 of 3 potten kopen indien er dan nog iets vanaf gaat![]()
Komt goed!Veel zin in morgen! Dan komt Unleash V3 binnen![]()
Vraagje: Ik heb net 2 bestellingen geplaatst, 1 is mislukt en die ander is betaald met ideal. Maar van die mislukte kreeg ik een bericht dat het wel verzonden was. En van de gene die gelukt was en betaald kreeg ik geen bericht dat het verzonden is: ''62128'' Bestelling nummer. Ik bedoel het niet ongeduldig maar straks is er een foutje gemaakt!
Alles netjes aangekomen en een mooi sample. Thanks!
We krijgen vaak vragen of er aspartaam in onze producten zit. Vandaar dat we het op de site vermelden dat het er niet inzit.heb vandaag weer een aardige bestelling binnen waaronder een paar potten whey delicious, zoals op de site is vermeld zit er geen aspartaam in. Volgens het etiket op de pot zit er wèl sucralose in. Dit is gemodificeerde vorm van suiker, lijkt dus natuurlijk maar dat is het absoluut niet. Het is uiteindelijke dezelfde chemische troep als aspartaam (google maar even). Heb daar geen problemen mee maar vermeldt het dan wel duidelijk op de site. Voor wat betreft de smaak en service heb ik niets te klagen.
NOS ether kan nog even duren. Hebben geloof ik nog een paar potten staan. Moet je even mailen naar info.Al meer nieuws over NOS Ether? M'n pot is bijna leeg en op deze creatine reageer ik goed dus heb geen in om op iets anders over te stappen.
Dan proberen we het later nog een keer. Mocht dat ook niet lukken krijg je vanzelf een email of brief.ff een vraagje: Ik heb bij mijn laatste bestelling de optie eenmalige machtiging geselecteerd, wat ik meestal doe. Alleen is door mijn bank de incasso teruggeboekt, terwijl ik wel voldoende saldo had. Mijn concrete vraag is of ik het bedrag het beste zelf kan overmaken, of wordt er nog een poging gewaagd om het te incasseren? Om te voorkomen dat dingen straks dubbel worden afgeschreven. Ik hoor het wel![]()
Gisteren de deur uit gegeaan!Ik hoop echt dat me bestelling verzonden is. Voor 3 uur gedaan en geen verzend bericht gehad. Wel nogmaals me bestelling een uur later binnengekregen, dus dubbel.Geen idee waarom dat gebeurde. Maar ik ben namelijk vrijdag niet thuis!
Dat soort hints kan je het beste in de opmerking zettengisteravond betselling gedaan voor:
1 misc casseine
1 whey
1 allday proteine
1x grijze vest
afleveren op mijn werk...ben benieuwd
(i love goodies hint hint)

Alles wat op de site staat kan je bestellen!novedex xt van gaspari kan ik deze nog bestellen ik wil die echt heel graag in huis halen

Supercharge uitverkocht
Toch?! Ik zie bij verschillende dingen uitverkocht staan maar hierboven lees ik dan weer dat je alles wat op de site staat kunt bestellen....Alles is ook meteen leverbaar dan?

bestel nr. 62396
Dat soort hints kan je het beste in de opmerking zetten![]()

Nee. Unleash v3 is al erg goedkoop, dus veel meer met de prijs kunnen we niet doen.
is het 4,49 cent per gram...