MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik hoop echt dat me bestelling verzonden is. Voor 3 uur gedaan en geen verzend bericht gehad. Wel nogmaals me bestelling een uur later binnengekregen, dus dubbel.Geen idee waarom dat gebeurde. Maar ik ben namelijk vrijdag niet thuis!

Lalala.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #17.403
Komt er ook een 2x-3x-reductie-prijs voor Unleash V3? Ik zie dat het 2j goed blijft dus zou ik wel volgende keer in 1 keer 2 of 3 potten kopen indien er dan nog iets vanaf gaat :cool:
Nee. Unleash v3 is al erg goedkoop, dus veel meer met de prijs kunnen we niet doen.
Veel zin in morgen! Dan komt Unleash V3 binnen :D
Vraagje: Ik heb net 2 bestellingen geplaatst, 1 is mislukt en die ander is betaald met ideal. Maar van die mislukte kreeg ik een bericht dat het wel verzonden was. En van de gene die gelukt was en betaald kreeg ik geen bericht dat het verzonden is: ''62128'' Bestelling nummer. Ik bedoel het niet ongeduldig maar straks is er een foutje gemaakt!
Komt goed!
Alles netjes aangekomen en een mooi sample. Thanks!
:thumbs:
heb vandaag weer een aardige bestelling binnen waaronder een paar potten whey delicious, zoals op de site is vermeld zit er geen aspartaam in. Volgens het etiket op de pot zit er wèl sucralose in. Dit is gemodificeerde vorm van suiker, lijkt dus natuurlijk maar dat is het absoluut niet. Het is uiteindelijke dezelfde chemische troep als aspartaam (google maar even). Heb daar geen problemen mee maar vermeldt het dan wel duidelijk op de site. Voor wat betreft de smaak en service heb ik niets te klagen.
We krijgen vaak vragen of er aspartaam in onze producten zit. Vandaar dat we het op de site vermelden dat het er niet inzit.
Al meer nieuws over NOS Ether? M'n pot is bijna leeg en op deze creatine reageer ik goed dus heb geen in om op iets anders over te stappen :P.
NOS ether kan nog even duren. Hebben geloof ik nog een paar potten staan. Moet je even mailen naar info.

ff een vraagje: Ik heb bij mijn laatste bestelling de optie eenmalige machtiging geselecteerd, wat ik meestal doe. Alleen is door mijn bank de incasso teruggeboekt, terwijl ik wel voldoende saldo had. Mijn concrete vraag is of ik het bedrag het beste zelf kan overmaken, of wordt er nog een poging gewaagd om het te incasseren? Om te voorkomen dat dingen straks dubbel worden afgeschreven. Ik hoor het wel :thumbs:
Dan proberen we het later nog een keer. Mocht dat ook niet lukken krijg je vanzelf een email of brief.
Ik hoop echt dat me bestelling verzonden is. Voor 3 uur gedaan en geen verzend bericht gehad. Wel nogmaals me bestelling een uur later binnengekregen, dus dubbel.Geen idee waarom dat gebeurde. Maar ik ben namelijk vrijdag niet thuis!
Gisteren de deur uit gegeaan!

gisteravond betselling gedaan voor:

1 misc casseine
1 whey
1 allday proteine
1x grijze vest

afleveren op mijn werk...ben benieuwd:D

(i love goodies hint hint)

novedex xt van gaspari kan ik deze nog bestellen ik wil die echt heel graag in huis halen

• #17.406
Supercharge uitverkocht :(

Toch?! Ik zie bij verschillende dingen uitverkocht staan maar hierboven lees ik dan weer dat je alles wat op de site staat kunt bestellen....Alles is ook meteen leverbaar dan?

• #17.408
Supercharge uitverkocht :(

Toch?! Ik zie bij verschillende dingen uitverkocht staan maar hierboven lees ik dan weer dat je alles wat op de site staat kunt bestellen....Alles is ook meteen leverbaar dan?

Behalve de dingen die op uitverkocht staan ;)

Heb je Unleash v3 al geprobeerd??

Nope, nog niet

Net bestelling gemaakt, lactose free protein + potje multivit.. Wou er ook BB malto bij bestellen... die is alleen uitverkocht zag ik, wanneer komt deze weer binnen? heb namelijk niet zoveel meer :D

P.s. vorige keer kreeg ik wat samples erbij, maar kon deze helaas niet proberen ivm de melk die erin zat. Misschien dat jullie daaraan willen denken :engel: bestel nr. 62396

Jullie zijn top!

Mooie snelle levering (niet anders gewent), net mijn caffeine binnen. Echter 1 vraagje. Gebruik vaak NO-xplode voor training doe dit door mijn brinta heen en ga daarna trainen en voel me precies opgefokt genoeg. Als ik No-xplode op de nuchtere maag pak voel ik me misselijk en duizelig. en als ik no-xplode na ontbijt pak voel ik er bijna niets van pas na de training. Is het dus een oplossing no-xplode te mengen met het eten voor tragere afgifte maar nog wel op tijd voor de training. Hoe zou ik dit met caffeine tabletten kunnen doen of werken deze zo snel zo dat ik ze na het ontbijt kan pakken vlak voor de training?

Doen! unleash v3 Is veel beter dan supercharge...

Twijfel om hem te gebruiken, ben bang dat ik hem te lekker vind... als ik terug wedstrijden draai mag ik hem namelijk niet meer gebruiken dan, bevat geranamine dat hier een verboden goedje is voor wedstrijdatleten, heb liever iets wat het hele jaar door kan ;)

Wanneer is delicious sample pack weer beschikbaar Rene?

Rene kan je mij zeggen wanneer de Animal Cuts terug verwacht wordt?
Thanks.

Rene vrind.. me spulle vinde weer de weg nie naar den Belgische Limburg.. wilde da daar es uitpluize minne man? Ma laat me iets weten want ik moe nog wa shit bijbestellen ondertussen!

Nee. Unleash v3 is al erg goedkoop, dus veel meer met de prijs kunnen we niet doen.

40euro voor 900 gram is idd goedkoop. Maak je er een kilo van.

je betaald nu 4,4 cent per gram...

dus word het totaal 4,4 x 1000 = €44,44... maak je er 47,95 van... en 2 potten voor 89,95...:D is het 4,49 cent per gram...

heb je meer winst, 1000 klinkt veel meer dan 900 en de mensen krijgen korting! dus lijkt het alsof het goedkoper is:eek:

vraagje,

is het mogelijk om op de xxl bcaa powder een grotere kwantumkorting te geven vanaf de aanschaf van 3-4 potten ?

bij body&fitshop zijn de bcaa's toch net wat goedkoper aan het worden net zoals de citrulline en ik zou graag bij jullie blijven bestellen aangezien ik zeer tevreden ben

hebben jullie ook zoet/smaakstoffen op zichzelf te koop staan ?

en komt er ooit een greens supplement in het assortiment ?

en zijn de xxl supplementen vrij van contaminatie ? ze staan namelijk niet op de op deze lijst van doping vrije supps http://antidoping.nl/nzvt/zvt

Laatst bewerkt:
Vraagje @ XXL:
De beta alanine, kan ik die smorgens gewoon door de whey shake heen gooien of moet dit appart of van te voren genomen worden?

@ paraman: met een boel supplementen moet je oppassen waar gerenium extract inzit, dit zit in Energize en een heleboel pre-workouts.

Terug
Naar boven