AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vraagje @ XXL:
De beta alanine, kan ik die smorgens gewoon door de whey shake heen gooien of moet dit appart of van te voren genomen worden?

@ paraman: met een boel supplementen moet je oppassen waar gerenium extract inzit, dit zit in Energize en een heleboel pre-workouts.

niet alleen dat, heel veel supps zijn gecontamineerd met doping bevattende bestanden die niet op de ingrediëntenlijst staan, meestal zijn het maar sporen, maar deze zijn voldoende om positief te testen

Gisteren mijn bestelling weer netjes ontvangen!!

Je bestelling:
BSN, Epozine-O2 NT 180 tabs, aantal:1 € 44.90
XXL Nutrition, Kre-Alkalyn XXL 120 caps, aantal:1 € 21.50
XXL Nutrition, Night Protein 1100 gram (Aardbei), aantal:1 € 25.95
XXL Nutrition, PeptoPro 750 gram (Exotisch Fruit), aantal:1 € 49.50
New Science Labs, Dipeptides 2x 120 tabletten, aantal:1 € 84.50
XXL Nutrition, BCAA Recovery Formula XXL 520 gram, aantal:1 € 27.50
Korting € -12.94
Verzendkosten € 0.00

Vandaag die PeptoPro Exotisch fruit geproeft en moet zeggen lekker van smaak khoop dat het me samen met die Dipeptides en Recovery Formula goed helpt in mijn cut om mijn spiermassa vast te houden.
Ben er al tijdje mee bezig en tot nu toe lukt het me vrij aardig.

Greetz
Sven

wat vinden jullie van mutant mass , iemand ervaring mee ?

Laatst bewerkt:
Perfect snelle levering Rene! Top:thumbs:

creatine en whey

ik ben van plan om creatine monohydraat te kopen samen met whey isolaat!

nu mijn vraag is: waneer moet ik wat nemen?

is het best om creatine op een lege maag smorgens te nemen en na de training mijn whey of omgekeerd?

grtjs

Denk dat ik hier ook meteen mijn vraag kan plaatsen ipv een andere topic openen

Ik lees goede berichten van de end users over de producten van XXL

Nou ben ik wel bekend met bv megarow hun creatine mono en ook de basic bulk whey maar ik wil meer en wie niet:)

Supps die ik in gedachte had zijn de XXL stack maar welke moet ik nemen gebruiken er zijn twee namelijkj

Die is gewoon bigger is better

De enige verschil die ik zie is dat je bij de ene megarow krijgt en bij de andere Nitro creaV2 en dextro pro juice Toch?

Kwa real voeding zit het goed ik eet genoeg heb een voeidng schema etc etc

Verder naast de XXl stack gebruik ik ook hun basic Bulk whey van aardei

Voor het slapen gaan wil ik de Nigh whey gebruiken maar kan ik nog meer bij toe voegen kwa supps dus niet kwa eten maar about voeidngs supplementen

Ik heb een Potje ZMA en zat zelfs te denken om die samen met Tribulus te gebruiken maar las net dat tribulus niet werkt in de andere topic

http://www.ergogenics.org/tribulus.html

Dus als jullie de kenners mijn post lezen wat voor tips info advies zouden jullie mij geven (niet in de vorm van spuitjes) pilletjes geen probleem

wat kan er nog meer bij kwa supps

ALvast bedankt voor jullie tips

Bij aankoop van meerdere producten van het XXL thuismerk is er dan ook een mogelijkheid om korting te krijgen?

Wil namelijk de volgende bestelling plaatsen:

delete Whey Delicious
XXL Nutrition verlaag product aantal1verhoog product aantal 2500 gram Aardbei - Banaan € 49.50 € 49.50
delete Complex Carb Gainer
XXL Nutrition verlaag product aantal1verhoog product aantal 2500 gram Banaan € 34.50 € 34.50
delete Unleash! v3
XXL Nutrition verlaag product aantal1verhoog product aantal 900 gram € 39.95 € 39.95
delete Essential Amino Stack
XXL Nutrition verlaag product aantal1verhoog product aantal 500 gram Punch € 27.50 € 27.50
delete Shakebeker
XXL Nutrition verlaag product aantal1verhoog product aantal 0,7 L € 4.50 € 4.50

Totaal € 155.95

Als terugkomende klant van alleen maar xxl thuismerk producten mag ik wel wat korting verwachten, en vooral bij een groter bedrag niet?

Die korting zit er al op, kijk dan hoe goedkoop het huismerk is ;)

Bij aankoop van meerdere producten van het XXL thuismerk is er dan ook een mogelijkheid om korting te krijgen?

Wil namelijk de volgende bestelling plaatsen:

delete Whey Delicious
XXL Nutrition verlaag product aantal1verhoog product aantal 2500 gram Aardbei - Banaan € 49.50 € 49.50
delete Complex Carb Gainer
XXL Nutrition verlaag product aantal1verhoog product aantal 2500 gram Banaan € 34.50 € 34.50
delete Unleash! v3
XXL Nutrition verlaag product aantal1verhoog product aantal 900 gram € 39.95 € 39.95
delete Essential Amino Stack
XXL Nutrition verlaag product aantal1verhoog product aantal 500 gram Punch € 27.50 € 27.50
delete Shakebeker
XXL Nutrition verlaag product aantal1verhoog product aantal 0,7 L € 4.50 € 4.50

Totaal € 155.95

Als terugkomende klant van alleen maar xxl thuismerk producten mag ik wel wat korting verwachten, en vooral bij een groter bedrag niet?

Vind jij dat een grote bedrag? denk dat het wel meevalt oowja prijzen zijn gewoon killer lager dan dat kan echt niet denk ik

ik heb gelezen dat in mutant mass dat er daar vetverbrander in zit? is dat wel juist ?

ik ben van plan om creatine monohydraat te kopen samen met whey isolaat!

nu mijn vraag is: waneer moet ik wat nemen?

is het best om creatine op een lege maag smorgens te nemen en na de training mijn whey of omgekeerd?

grtjs

's ochtends inderdaad op een lege maag wanneer je niet traint. Trainingsdag, voor het trainen of erna (mijn voorkeur gaat uit naar erna).

wat vinden jullie van mutant mass , iemand ervaring mee ?

kom je massa aan ? ik wil wel geen vet aan komen he ?

ik heb gelezen dat in mutant mass dat er daar vetverbrander in zit? is dat wel juist ?
Het is een weightgainer - wat verwacht je daarvan?
Wel spieren en geen vet aanzetten? Lees je dan nog maar een keer in...
En een vetverbrander in een gainer? Hoe kom je daar bij?
Daarbij heeft XXL het spul niet meer in het assortiment. (of geef me de link maar, want ik zie het nergens...)

Het is een weightgainer - wat verwacht je daarvan?
Wel spieren en geen vet aanzetten? Lees je dan nog maar een keer in...
En een vetverbrander in een gainer? Hoe kom je daar bij?
Daarbij heeft XXL het spul niet meer in het assortiment. (of geef me de link maar, want ik zie het nergens...)

ik heb dat ergens zien staan op google,ik vind het niet meer terug.
bedank voor je info

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

ik heb dat ergens zien staan op google,ik vind het niet meer terug.
bedank voor je info

ik heb er nog genomen en ik kreeg er een opgezete buik van ???

hey jullie cafeïne booster, is dit dan de zelfde cafeïne als ik bv bij de apotheker kon krijgen?
mvg

Rene even een vraagje heb lang lang geleden bij jou een heerlijke suikervrij siroop besteld , was toen ook een tamelijke keuze uit producten voor eten en vetvrij bereiden ervan. Nu was ik er terug naar op zoek gegaan maar zie dat je enkel de bakspray nog in het assortiment hebt .

Is het nie mogelijk om de rest ook terug in je assortiment op te neme ? de siroop was ideaal bij kwark :D.

Terug
Naar boven