djangowja
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 17%
Hoi,
Ik heb hier op DBB veel goede verhalen gehoord over XXL Nutrition, maar ik heb buiten DBB ook veel over Optimum Nutrition gelezen. Mijn doel is puur om cleane massa te kweken en ik ben tot de volgende keuzes gekomen qua supplementen:
1: Optimum Nutrition
- Gold Standard Caseine
- Gold Standard Whey Protein
- Pre-Load Creatine Complex
2: XXL Nutrition
- Creatine Monohydraat
- Night Protein
- Whey Isolaat
3: Body & Fit
- Micellar Casein Superior
- Whey perfection
- CreaPure Creatine
Welke van deze combinaties geeft het beste clean masse resultaat? Ik eet gedurende de dag veel om zodoende massa aan te komen aangezien ik niet zo erg groot ben..
Ook vroeg ik me af op welke tijdstippen ik de producten het beste kan gebruiken. De creatine voor en na de training, whey 's ochtends en na het trainen en caseine voor het slapen gaan?
Ik heb hier op DBB veel goede verhalen gehoord over XXL Nutrition, maar ik heb buiten DBB ook veel over Optimum Nutrition gelezen. Mijn doel is puur om cleane massa te kweken en ik ben tot de volgende keuzes gekomen qua supplementen:
1: Optimum Nutrition
- Gold Standard Caseine
- Gold Standard Whey Protein
- Pre-Load Creatine Complex
2: XXL Nutrition
- Creatine Monohydraat
- Night Protein
- Whey Isolaat
3: Body & Fit
- Micellar Casein Superior
- Whey perfection
- CreaPure Creatine
Welke van deze combinaties geeft het beste clean masse resultaat? Ik eet gedurende de dag veel om zodoende massa aan te komen aangezien ik niet zo erg groot ben..
Ook vroeg ik me af op welke tijdstippen ik de producten het beste kan gebruiken. De creatine voor en na de training, whey 's ochtends en na het trainen en caseine voor het slapen gaan?

of het evengoed zal werken als die vn vroeger bij apotheek