MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hoi,

Ik heb hier op DBB veel goede verhalen gehoord over XXL Nutrition, maar ik heb buiten DBB ook veel over Optimum Nutrition gelezen. Mijn doel is puur om cleane massa te kweken en ik ben tot de volgende keuzes gekomen qua supplementen:

1: Optimum Nutrition
- Gold Standard Caseine
- Gold Standard Whey Protein
- Pre-Load Creatine Complex

2: XXL Nutrition
- Creatine Monohydraat
- Night Protein
- Whey Isolaat

3: Body & Fit
- Micellar Casein Superior
- Whey perfection
- CreaPure Creatine

Welke van deze combinaties geeft het beste clean masse resultaat? Ik eet gedurende de dag veel om zodoende massa aan te komen aangezien ik niet zo erg groot ben..

Ook vroeg ik me af op welke tijdstippen ik de producten het beste kan gebruiken. De creatine voor en na de training, whey 's ochtends en na het trainen en caseine voor het slapen gaan?

hey jullie cafeïne booster, is dit dan de zelfde cafeïne als ik bv bij de apotheker kon krijgen?
mvg

dat is waar!
de vader van mijn vriendin is spoed arts en hij heeft het geanalyseerd in het lab uit nieuwsgierigheid en het was Positief = Caffeïne it is.

@Renee: zouden er kleinere verpakkingen komen van peptopro? als je per serving uit rekent is de prijs wel nog vrij goed te doen maar direct weeral zoveel op tafel gooien, zeker als je er nog wat andere zooi bijkoopt schrikt voor veel potentiële klanten misschien wat af?

2 potten van optimum nutrition besteld

cafeine besteld , ben nieuwsgierig :D of het evengoed zal werken als die vn vroeger bij apotheek

Hey, seg hoe lang moet ik wachten op een reactie op een klacht?

Mijn zak basic bulk whey was gescheurd... :(

René,

Hoelang blijft doorgaans EAS goed?
Ik ben gisteren goed ziek geworden (zie alles moest eruit van voor en achter) van of EAS of Nitro crea. De Nitrocrea staat al ruim een jaar lang open in mn kast maar met een tht tijd tm september. EAS staat iets van 6maanden open en staat geen tht datum op.
Nitro crea lijkt de logische verklaring. Maar toch even checken. (dus niet om te b**chen)
Het kan overigens niet van iets anders komen. De rest was al mijn voeding vers bereid en gisteren gekocht.

grtn

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.449
Net bestelling gemaakt, lactose free protein + potje multivit.. Wou er ook BB malto bij bestellen... die is alleen uitverkocht zag ik, wanneer komt deze weer binnen? heb namelijk niet zoveel meer :D
Basic Bulk Malto en Oats komen niet meer terug. Was niet heel veel vraag naar. Daarvoor in de smaak komen nieuwe smaken Bulk Whey en Isolaat.

Wanneer is delicious sample pack weer beschikbaar Rene?
Binnen een paar weken. Doosje moet vernieuwd worden naar alle 13 smaken (voorheen 11).

vraagje,

is het mogelijk om op de xxl bcaa powder een grotere kwantumkorting te geven vanaf de aanschaf van 3-4 potten ?

hebben jullie ook zoet/smaakstoffen op zichzelf te koop staan ?

en komt er ooit een greens supplement in het assortiment ?

en zijn de xxl supplementen vrij van contaminatie ? ze staan namelijk niet op de op deze lijst van doping vrije supps http://antidoping.nl/nzvt/zvt
Prijs van de BCAA's kijk ik zo meteen even naar. We hebben geen smaakstoffen. Al onze supps zijn dopingvrij. We hebben wel producten met geranamine erin. Dat is bij sommige bonden verboden.

Vraagje @ XXL:
De beta alanine, kan ik die smorgens gewoon door de whey shake heen gooien of moet dit appart of van te voren genomen worden?
Apart van te voren is beter.

hey jullie cafeïne booster, is dit dan de zelfde cafeïne als ik bv bij de apotheker kon krijgen?
mvg
Het is pure Cafeïne Anhydrous.
@Renee: zouden er kleinere verpakkingen komen van peptopro? als je per serving uit rekent is de prijs wel nog vrij goed te doen maar direct weeral zoveel op tafel gooien, zeker als je er nog wat andere zooi bijkoopt schrikt voor veel potentiële klanten misschien wat af?
Bij een kleinere verpakking is de servingprijs hoger. PeptoPro is een supplement voor de echte kenners. Onze PeptoPro is trouwens erg goedkoop vergeleken andere merken.
Hey, seg hoe lang moet ik wachten op een reactie op een klacht?

Mijn zak basic bulk whey was gescheurd... :(
Eerste keer dat ik het hoor?? Mail even naar info, dan lossen ze het op.
René,

Hoelang blijft doorgaans EAS goed?
Ik ben gisteren goed ziek geworden (zie alles moest eruit van voor en achter) van of EAS of Nitro crea. De Nitrocrea staat al ruim een jaar lang open in mn kast maar met een tht tijd tm september. EAS staat iets van 6maanden open en staat geen tht datum op.
Nitro crea lijkt de logische verklaring. Maar toch even checken. (dus niet om te b**chen)
Het kan overigens niet van iets anders komen. De rest was al mijn voeding vers bereid en gisteren gekocht.

grtn
EAS blijft vrij lang goed. NitroCrea die een jaar lang openstaat is misschien de boosdoener. Zeker als er bijv. wat vocht ofzo bijkomt.

Rene, ik kocht altijd standaard de basic bulk oats en baal dr ook wel van dat t zometeen niet meer leverbaar is. Heb je toevallig nog wat laatste zakken op voorraad die ik op kan kopen :D ?

René.. wilde es uwen post/email nakijken bro.. heb vanalles nodig ma de leverpijp is verstopt.. ofwel ligt het aan men ogen maar ik zie maar niks gebeuren..

net vioor het eerst mijn bestelling binnen gehad. ik ga de xxk isolaat banaan proberen:)
soms train ik trouwens 2 keer per dag. in de midag kracht training en savonds vechtsport. zou ik dan ook 2 keer een shake moeten nemen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.453
Rene, ik kocht altijd standaard de basic bulk oats en baal dr ook wel van dat t zometeen niet meer leverbaar is. Heb je toevallig nog wat laatste zakken op voorraad die ik op kan kopen :D ?
Helaas, ze zijn al helemaal op..
René.. wilde es uwen post/email nakijken bro.. heb vanalles nodig ma de leverpijp is verstopt.. ofwel ligt het aan men ogen maar ik zie maar niks gebeuren..
Ik check het nu meteen even.
net vioor het eerst mijn bestelling binnen gehad. ik ga de xxk isolaat banaan proberen:)
soms train ik trouwens 2 keer per dag. in de midag kracht training en savonds vechtsport. zou ik dan ook 2 keer een shake moeten nemen?
Je kan prima 2 keer per dag een shake nemen.

ik krijg geen mail meer met de track code van dpd! vorige keer ook niet gehad. hoe komt dit? (zit ook ni bij spam) redelijk lastig dat ze steeds dozen van 10 à 15 kg bij men buren afgeven omdat ik niet meer weet wanneer ze komen en ik dus altijd net weg ben!

EAS blijft vrij lang goed. NitroCrea die een jaar lang openstaat is misschien de boosdoener. Zeker als er bijv. wat vocht ofzo bijkomt.

Dat dacht ik al. Er is inderdaad ook wat vocht bij gekomen een tijd terug. Die gaat dus de vuilnisbak in.
Bedankt voor je reactie.

Heb 19 mei een 5kg whey bulk gehaald.
Werkt goed en smaakt lekker zowel met water als met melk.

En de prijs is ook nog uitstekend +10

ik krijg geen mail meer met de track code van dpd! vorige keer ook niet gehad. hoe komt dit? (zit ook ni bij spam) redelijk lastig dat ze steeds dozen van 10 à 15 kg bij men buren afgeven omdat ik niet meer weet wanneer ze komen en ik dus altijd net weg ben!
sorry mannen chauffeur staat al aan de deur.
thx by the way voor de handdoek en stylo!!!:D

horen er eigenlijk iets van maatschepjes bij een pot isolaat te zitten?

Terug
Naar boven