vrete mot je
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gisteren besteld vandaag alles netjes afgeleverd morge unleash v3 uitproberen ben benieuwd.
grtz een trouwe xxl klant/fan![]()
magnesium blokken komen voorlopig niet. De repen duren helaas nog een tijdje. Volgende week is de EAS er weer.Je bent volgens mij vergeten mijn vraag te beantwoorden, omdat je dit bij de rest wel had gedaan, maar maakt niet zoveel uit dan quote ik nog een keer:
Wanneer komen de eiwitrepen en de EAS weer binnen? Want ben toch benieuwd naar de smaak van die repen, dan kan ik weer een bestelling plaatsen als ze binnen zijn.
Wat is de vraag? Contactformulier doet iemand anders.Réne, weet je al iets meer ivm die Myofusion? Heb gisteren het contactformulier gebruikt op de site.![]()
Ze staan weer even op de site. Volgende week komt er een nieuwe lading binnen.@ xxl nutrition, wanneer zijn de EAS weer te verkrijgen? heb ze hard nodig.
Is geen geldig bestelnummer. Geef even een goed bestelnr.
Heb je morgen in huis. EAS kan je het beste vlak voor, tijdens en direct na het trainen nemen.@ XXL, super, heb gelijk ff besteld, zou wel beter zijn als t er morgen is, bestelnr is 63337
Die EAS wil ik rondom me training gebruiken, als ik voor me training een paar broodjes en een stuk fruit eet wordt die EAS dan goed opgenomen?
Goed zo!Rene,
gisteren om 5 voor 3 besteld,vandaag om 08.45u stond de pakketdienst al aan de deur met mijn Basic Bulk Whey en Whey Hydrolisaat!
Toppie!!
En bedankt voor de extraatjes,superservice!
XXL is en blijft mijn huis-leverancier...
vandaag mijn paketje ook binnen gehad 2 pakketjes op 1 week1maandag besteld 1 woensdag superservice !
Is geen geldig bestelnummer. Geef even een goed bestelnr.
# 63179![]()
Machtiging wordt direct verzonden!Worden verzendingen met eenmalige machtiging ook direct verzonden zodat je ze de volgende dag in huis hebt?
Ik heb namelijk woensdag besteld na 15:00, dus verwacht het vandaag of word dat morgen? gr

Hmzz... normaal krijg ik ook altijd alles mooi op tijd binnen.
Eergisteren basic bulk whey besteld maar nog steeds niks binnen (ook geen track en trace).
Nu is het niet zo'n heel groot probleem maar misschien iets mis gegaan?
Bestelnummer : 63183