XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

@ xxl nutrition, wanneer zijn de EAS weer te verkrijgen? heb ze hard nodig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.502
gisteren besteld vandaag alles netjes afgeleverd morge unleash v3 uitproberen ben benieuwd.

grtz een trouwe xxl klant/fan :D
:thumbs:
Je bent volgens mij vergeten mijn vraag te beantwoorden, omdat je dit bij de rest wel had gedaan, maar maakt niet zoveel uit dan quote ik nog een keer:

Wanneer komen de eiwitrepen en de EAS weer binnen? Want ben toch benieuwd naar de smaak van die repen, dan kan ik weer een bestelling plaatsen als ze binnen zijn.
magnesium blokken komen voorlopig niet. De repen duren helaas nog een tijdje. Volgende week is de EAS er weer.
Réne, weet je al iets meer ivm die Myofusion? Heb gisteren het contactformulier gebruikt op de site. ???
Wat is de vraag? Contactformulier doet iemand anders.
@ xxl nutrition, wanneer zijn de EAS weer te verkrijgen? heb ze hard nodig.
Ze staan weer even op de site. Volgende week komt er een nieuwe lading binnen.

Rene, is bestel # 3179 al de deur uit?

@ XXL, super, heb gelijk ff besteld, zou wel beter zijn als t er morgen is, bestelnr is 63337

Die EAS wil ik rondom me training gebruiken, als ik voor me training een paar broodjes en een stuk fruit eet wordt die EAS dan goed opgenomen?

Laatst bewerkt:
Rene,
gisteren om 5 voor 3 besteld,vandaag om 08.45u stond de pakketdienst al aan de deur met mijn Basic Bulk Whey en Whey Hydrolisaat!
Toppie!!
En bedankt voor de extraatjes,superservice!
XXL is en blijft mijn huis-leverancier...

vandaag mijn paketje ook binnen gehad 2 pakketjes op 1 week :) 1maandag besteld 1 woensdag superservice !

• #17.507
Rene, is bestel # 3179 al de deur uit?
Is geen geldig bestelnummer. Geef even een goed bestelnr.
@ XXL, super, heb gelijk ff besteld, zou wel beter zijn als t er morgen is, bestelnr is 63337

Die EAS wil ik rondom me training gebruiken, als ik voor me training een paar broodjes en een stuk fruit eet wordt die EAS dan goed opgenomen?
Heb je morgen in huis. EAS kan je het beste vlak voor, tijdens en direct na het trainen nemen.
Rene,
gisteren om 5 voor 3 besteld,vandaag om 08.45u stond de pakketdienst al aan de deur met mijn Basic Bulk Whey en Whey Hydrolisaat!
Toppie!!
En bedankt voor de extraatjes,superservice!
XXL is en blijft mijn huis-leverancier...
Goed zo! :thumbs:
vandaag mijn paketje ook binnen gehad 2 pakketjes op 1 week :) 1maandag besteld 1 woensdag superservice !

Tnx! :thumbs:

Worden verzendingen met eenmalige machtiging ook direct verzonden zodat je ze de volgende dag in huis hebt?

Ik heb namelijk woensdag besteld na 15:00, dus verwacht het vandaag of word dat morgen? gr

• #17.510
Laatst bewerkt:
Woensdag besteld:

Je bestelnummer is: 63011

Komt die vandaag nog?

Okee zojuist binnengekregen, had 1 kilo besteld.. voelde nogal licht aan.. gewogen en het was 500 gram?

is het geen goed idee om Muscle Milk van Cytosport toe te voegen aan jullie assortiment? :D

vandaag unleash v3 besteld jezus wat is dit voor een goed product knalde er echt goed op super pomp en krachttoename beetje euforisch gevoel doet alles zoals beschreven staat en is zeker niet overdreven. top product.

Je bestelling:
Olimp, Anabolic Amino 5500 Mega Caps 360 caps, aantal:1 € 26.50
Nutrex, Lipo-6 120 caps, aantal:1 € 34.90
XXL Nutrition, Night Protein 1100 gram (Aardbei), aantal:2 € 41.90

Vandaag alles weer netjes ontvangen superservice!!!
René
Komt die Nightprotein niet in potten van 2500gram zou ik wel handiger vinden, gebruik het nu al een aantal maanden en ben er super tevreden over.
Vooral de aardbei smaak vind ik heerlijk,zeker nu in de cut , ik kijk er telkens naar uit :D

Greetz
Sven

Hmzz... normaal krijg ik ook altijd alles mooi op tijd binnen.

Eergisteren basic bulk whey besteld maar nog steeds niks binnen (ook geen track en trace).

Nu is het niet zo'n heel groot probleem maar misschien iets mis gegaan?

Bestelnummer : 63183

Hmzz... normaal krijg ik ook altijd alles mooi op tijd binnen.

Eergisteren basic bulk whey besteld maar nog steeds niks binnen (ook geen track en trace).

Nu is het niet zo'n heel groot probleem maar misschien iets mis gegaan?

Bestelnummer : 63183

Bij mijn laatste 3 bestellingen kreeg ik ook geen track en trace maar tegen de tijd dat ik die track en trace zou hebben bekeken was mijn bestelling al aan huis geleverd :D
En sedert ik het op mijn werk laat toekomen heb ik geen problemen meer met pakketjes bij de buren gaan zoeken of briefjes dat ze langs waren geweest maar niemand thuis was.
Ik kan alleen maar tevreden zijn
Greetz

wanneer komt de whey delicious sample pack weer binnen?
wil ze nl allemaal proeven en dan de lekkerste bestellen

Thnx weer voor de snelle levering! (gisteren besteld)
Track & trace was nergens te bekennen: ligt dat er uit ofzo (meer members hier die niks ontvangen)

Hm, donderdag besteld, vandaag nog niets binnen helaas.

Terug
Naar boven