- Waardering
- 4.382
Neeis het geen goed idee om Muscle Milk van Cytosport toe te voegen aan jullie assortiment?![]()
We hebben oa Muscle Milk en Moster Pump van Cytosport gehad. Was totaal geen vraag naar...Tnx!vandaag unleash v3 besteld jezus wat is dit voor een goed product knalde er echt goed op super pomp en krachttoename beetje euforisch gevoel doet alles zoals beschreven staat en is zeker niet overdreven. top product.
Zit er oorlopig niet in. Zoveel plaats hebben we hier niet meerJe bestelling:
Olimp, Anabolic Amino 5500 Mega Caps 360 caps, aantal:1 € 26.50
Nutrex, Lipo-6 120 caps, aantal:1 € 34.90
XXL Nutrition, Night Protein 1100 gram (Aardbei), aantal:2 € 41.90
Vandaag alles weer netjes ontvangen superservice!!!
René
Komt die Nightprotein niet in potten van 2500gram zou ik wel handiger vinden, gebruik het nu al een aantal maanden en ben er super tevreden over.
Vooral de aardbei smaak vind ik heerlijk,zeker nu in de cut , ik kijk er telkens naar uit
Greetz
Sven

Schijnbaar iets mis met de mailing. Ga ik even na laten kijken.Hmzz... normaal krijg ik ook altijd alles mooi op tijd binnen.
Eergisteren basic bulk whey besteld maar nog steeds niks binnen (ook geen track en trace).
Nu is het niet zo'n heel groot probleem maar misschien iets mis gegaan?
Bestelnummer : 63183
Ik verwacht over 2 weken. Nieuwe doosjes met 2 nieuwe smaken moeten bedrukt worden. Duurt altijd erg lang.wanneer komt de whey delicious sample pack weer binnen?
wil ze nl allemaal proeven en dan de lekkerste bestellen
Schijnbaar, ik laat het nakijken.Thnx weer voor de snelle levering! (gisteren besteld)
Track & trace was nergens te bekennen: ligt dat er uit ofzo (meer members hier die niks ontvangen)
Heeft waarschijnlijk te maken met die gemiste oproepen op je 06Hm, donderdag besteld, vandaag nog niets binnen helaas.