Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.521
is het geen goed idee om Muscle Milk van Cytosport toe te voegen aan jullie assortiment? :D
Nee :D We hebben oa Muscle Milk en Moster Pump van Cytosport gehad. Was totaal geen vraag naar...
vandaag unleash v3 besteld jezus wat is dit voor een goed product knalde er echt goed op super pomp en krachttoename beetje euforisch gevoel doet alles zoals beschreven staat en is zeker niet overdreven. top product.
Tnx! :thumbs:
Je bestelling:
Olimp, Anabolic Amino 5500 Mega Caps 360 caps, aantal:1 € 26.50
Nutrex, Lipo-6 120 caps, aantal:1 € 34.90
XXL Nutrition, Night Protein 1100 gram (Aardbei), aantal:2 € 41.90

Vandaag alles weer netjes ontvangen superservice!!!
René
Komt die Nightprotein niet in potten van 2500gram zou ik wel handiger vinden, gebruik het nu al een aantal maanden en ben er super tevreden over.
Vooral de aardbei smaak vind ik heerlijk,zeker nu in de cut , ik kijk er telkens naar uit :D

Greetz
Sven
Zit er oorlopig niet in. Zoveel plaats hebben we hier niet meer :D
Hmzz... normaal krijg ik ook altijd alles mooi op tijd binnen.

Eergisteren basic bulk whey besteld maar nog steeds niks binnen (ook geen track en trace).

Nu is het niet zo'n heel groot probleem maar misschien iets mis gegaan?

Bestelnummer : 63183
Schijnbaar iets mis met de mailing. Ga ik even na laten kijken.
wanneer komt de whey delicious sample pack weer binnen?
wil ze nl allemaal proeven en dan de lekkerste bestellen
Ik verwacht over 2 weken. Nieuwe doosjes met 2 nieuwe smaken moeten bedrukt worden. Duurt altijd erg lang.
Thnx weer voor de snelle levering! (gisteren besteld)
Track & trace was nergens te bekennen: ligt dat er uit ofzo (meer members hier die niks ontvangen)
Schijnbaar, ik laat het nakijken.
Hm, donderdag besteld, vandaag nog niets binnen helaas.
Heeft waarschijnlijk te maken met die gemiste oproepen op je 06 ;)

Rene, klopt het dat een pot whey protein instant van 1000 gram maar ~500 gram weegt?

René hebt u zin te overwegen om "mutant mass" in huis te nemen?

Ik heb whey en dextro van XXL, levering is lekker snel en de smaak is goed !

Ik heb vd week basic bulk whey gekocht, en dan niet de smaak aardbei maar de nieuwe cookies and cream, nou dat heb ik geweten.

Cookies and cream smaakt meer naar karamel, echt niet lekker dus. Had verwacht dat het de richting van koekjes op ging, maar het smaakt echt naar karamel. Iemand interesse in 5 kilo? :(

Ik heb vd week basic bulk whey gekocht, en dan niet de smaak aardbei maar de nieuwe cookies and cream, nou dat heb ik geweten.

Cookies and cream smaakt meer naar karamel, echt niet lekker dus. Had verwacht dat het de richting van koekjes op ging, maar het smaakt echt naar karamel. Iemand interesse in 5 kilo? :(

Heb wel intresse want de mijne is weer bijna op (vanille) maar heb m zelf ook nog nooit geproefd dus sorry..

Ligt de site eruit?

* hier ook

Hier dus ook :(

snif... heb ik eens de computer tot mijn beschikking en wil ik een bestleling plaatsen krijgen we dit :(.

Advies

Zou graag wat advies willen verkrijgen ivm die voedingssupplementen.

Ik speel namelijk sport op een hoog niveau en zou deze zomer dringend breder en krachtiger moeten worden, maar ik wil mn snelheid niet verliezen ( wat meestal het geval is als je voedingssupplementen neemt. Je wordt veel krachtiger en breder, maar verliest al je snelheid :( ) ik let tegenwoordig enorm op men voeding(enkel pasta, rijst, ... ) en heb laag vetpercentage.

Ik gebruik nu de Whey Dilicious, multi-vit en nightproteine. Is dit een goede combinatie of zijn er effectievere combinaties?

Ben trouwens zeer tevreden over de snelle levering en kwaliteit van de producten van XXL !

thnx

Ik speel namelijk sport op een hoog niveau en zou deze zomer dringend breder en krachtiger moeten worden, maar ik wil mn snelheid niet verliezen ( wat meestal het geval is als je voedingssupplementen neemt. Je wordt veel krachtiger en breder, maar verliest al je snelheid :( ) ik let tegenwoordig enorm op men voeding(enkel pasta, rijst, ... ) en heb laag vetpercentage.

Ik gebruik nu de Whey Dilicious, multi-vit en nightproteine. Is dit een goede combinatie of zijn er effectievere combinaties?

Ben trouwens zeer tevreden over de snelle levering en kwaliteit van de producten van XXL !

thnx
Als je een sport doet waarin je vaak korte versnellingen hebt zou je ook creatine kunnen nemen:
XXL heeft potjes kre alkalyn, hierbij word je explosiefer maar ga je toch geen vocht ophouden zoals bij de goedkopere monohydraat.
Success!

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.537
We zijn weer online!

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

René hebt u zin te overwegen om "mutant mass" in huis te nemen?
Hebben we gehad, maar was totaal geen vraag naar. Vandaar dat we het niet meer hebben. Kijk eens naar eigen merk Weight gainer of Complex Carb Gainer.
Ik heb whey en dextro van XXL, levering is lekker snel en de smaak is goed !
Mooi zo! :thumbs:

Zo zie je maar dat smaken verschillen. We wilde het eigenlijk bij 4 smaken bulkwhey houden. Maar omdat iedereen hier cookies en cream zo goed vond toch maar besloten om het toe te voegen.

thnx
Eiwitten, aminozuren en vitaminen zijn altijd goed. Je zou dan inderdaad bijv. Kre Alkalyn of Crea Force erbij kunnen nemen voor meer uithoudingsvermogen en kracht.

Ik speel namelijk sport op een hoog niveau en zou deze zomer dringend breder en krachtiger moeten worden, maar ik wil mn snelheid niet verliezen ( wat meestal het geval is als je voedingssupplementen neemt. Je wordt veel krachtiger en breder, maar verliest al je snelheid :( )

Hahahaha LOL

Van supplementen word je super breed maar al je snelheid is weg........bro-science at it's best.

Maak je maar geen zorgen hoor, er zijn geen supplementen die je snelheid zullen belemeren.....en ook geen supplementen waar je opeens super breed van word for that matter.

zo weer een fikse bestelling gemaakt, alles wat ik nodig heb voor de voorberreiding op de contest.
had er ook al bij gezet graag wat no-boosters, aangezien ik deze ook nodig heb voor de foto's uiteindelijk:)

Je bestelnummer is: 63582

Terug
Naar boven