XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ja maar ik zit te twijfelen tussen de Mammoth 2500 en deze.

Night Protein is een vorm van eiwitten die langzamer opgenomen wordt, Mammoth is een weight gainer die veel slechte suikers bevat.

Als je moeite hebt met eten zou ik de complex carb gainer proberen, die gebruik ik soms zelfs in de cut (perfecte verhoudingen + makkelijk).

Je bestelling:
XXL Nutrition, Night Protein 1100 gram (Aardbei), aantal:1 € 20.95
XXL Nutrition, Whey Isolaat 2500 gram (Vanille), aantal:1 € 49.95
Muscletech, Creakic 180 caps, aantal:1 € 47.50
XXL Nutrition, Unleash! v3 900 gram, aantal:1 € 39.95
Totaalbedrag: € 158.35

Je bestelnummer is: 62990
zo kan ik ook weer eve verder :P hopelijk kan hij vandaag nog mee in ieder geval voor 15.00 uur besteld

thx

al 3x na mekaar whey delicious bosvruchten sample ..

Weekaanbieding: van 64,95 voor 51,95 - Let op: alleen de prijs van 1 stuk is aangepast!

Dit staat op de website bij jullie whey, betekent dit dat er enkel korting wordt toegepast bij bestelling van 1 stuk of is enkel het menu niet geheel aangepast en krijg je dus ook op 2 stuks deze korting?

thnx

Weekaanbieding: van 64,95 voor 51,95 - Let op: alleen de prijs van 1 stuk is aangepast!

Dit staat op de website bij jullie whey, betekent dit dat er enkel korting wordt toegepast bij bestelling van 1 stuk of is enkel het menu niet geheel aangepast en krijg je dus ook op 2 stuks deze korting?

thnx

alleen korting op 1 stuk

dus 2 bestellingen plaatsen als je er 2 wil? onhandig:S

Kreeg per mail de aanbieidngen binnen heb maar meteen de Night protein besteld maar ik moet nog meer stuffs bestellen

Met name een van die stack maar nou zie ik dat de stack met megagrow uitverkocht is MAAR elka product in de stack kun je wel los kopen??? die zijn wel op voorraad

BTW welke stack kan ik het beste gebruiken want er zijn twee

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.492
Rene weet jij wanneer de all day proteinen terug in stock zijn?
Die komt als het goed is volgende week weer binnen. Is de afgelopen tijd super hard gegaan.

Night Protein is een vorm van eiwitten die langzamer opgenomen wordt, Mammoth is een weight gainer die veel slechte suikers bevat.

Als je moeite hebt met eten zou ik de complex carb gainer proberen, die gebruik ik soms zelfs in de cut (perfecte verhoudingen + makkelijk).
Inderdaad! CCG is de perfecte maaltijdvervanger!
Je bestelling:
XXL Nutrition, Night Protein 1100 gram (Aardbei), aantal:1 € 20.95
XXL Nutrition, Whey Isolaat 2500 gram (Vanille), aantal:1 € 49.95
Muscletech, Creakic 180 caps, aantal:1 € 47.50
XXL Nutrition, Unleash! v3 900 gram, aantal:1 € 39.95
Totaalbedrag: € 158.35

Je bestelnummer is: 62990
zo kan ik ook weer eve verder :P hopelijk kan hij vandaag nog mee in ieder geval voor 15.00 uur besteld

thx
Tnx! Die is als het goed is vandaag de deur uit gegaan!
al 3x na mekaar whey delicious bosvruchten sample ..
Hmm dat is toeval. Voorkeur kan je altijd in de opmerking zetten (dus ook de smaak die je niet wil ;) ). Dan houden ze er zoveel mogelijk rekening mee.
Hi,

Weet iemand waarom de no-shotgun hier goedkoper is: http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-pre-workout/vpx-sports/no-shotgun-v3

En wat houdt de MHF-1 variant in?

Gr.
Prijs aangepast :D Ik denk dat het een nieuwe versie is.

thnx
We hebben alleen de prijs van 1 stuk aangepast (alle prijzen aanpassen en weer terug zetten is teveel werk). Je kan er zoveel bestellen als je wil :)
Kreeg per mail de aanbieidngen binnen heb maar meteen de Night protein besteld maar ik moet nog meer stuffs bestellen

Met name een van die stack maar nou zie ik dat de stack met megagrow uitverkocht is MAAR elka product in de stack kun je wel los kopen??? die zijn wel op voorraad

BTW welke stack kan ik het beste gebruiken want er zijn twee

EAS dreigt uitverkocht te raken, vandaar tijdelijk even van de site gehaald. Alles gaat hier ongelooflijk hard. We hebben moeite met alles op voorraad hebben :D

XXL Training Stack is het beste dat we in huis hebben!

rene, duren bestellingen naar belgie langer dan naar nederland?
ben misschien wat ongeduldig :D
62716 is mijn nummer :D

• #17.494
rene, duren bestellingen naar belgie langer dan naar nederland?
ben misschien wat ongeduldig :D
62716 is mijn nummer :D

Als je met Ogone/MrCash betaald niet. Dan moet je het gewoon de volgende dag in huis hebben als je het voor 15.00uur besteld. Ik kijk morgenvroeg even waar je bestelling uithangt.

Als je met Ogone/MrCash betaald niet. Dan moet je het gewoon de volgende dag in huis hebben als je het voor 15.00uur besteld. Ik kijk morgenvroeg even waar je bestelling uithangt.

k thx ,
idd met ogone betaald en bevestigings mail gekregen eergisteren avend :D
met daarin betaling etc goed enzo :D

• #17.496
k thx ,
idd met ogone betaald en bevestigings mail gekregen eergisteren avend :D
met daarin betaling etc goed enzo :D

Ik zie het inderdaad. Maandagavond besteld. Dan hoor je het woensdag in huis te hebben. Ik kijk het morgen even na voor je.

heb het binnen :) net op tijd :) had gisteren vrij genomen :D wandelde net naar men trein om te vertrekken en zag wagen van dhp men straat beneden rijden :D even spurtje moeten trekken :D

edit ok deze shit werkt :D , zelf zonder efedrine er bij :D nu kan ik eindelij mooie eca stack maken (y)

top product en goede prijs (y)
(wel jammer van jullie bekers vind deze beetje langs de hoog geprijsde kant omdat ze van de zelfde makelij zijn als 'perfomance' en die mannen gooien ze door de deur naar buiten :D (gratis of 2.5€-3€)
achja don't care haal men supps bij jullie en beker ergens anders he :D zo is iedereen content )

Laatst bewerkt:
gisteren besteld vandaag alles netjes afgeleverd morge unleash v3 uitproberen ben benieuwd.

grtz een trouwe xxl klant/fan :D

Je bent volgens mij vergeten mijn vraag te beantwoorden, omdat je dit bij de rest wel had gedaan, maar maakt niet zoveel uit dan quote ik nog een keer:
Worder er nog magnesium blokken opgenomen in het assortiment?
Wanneer komen de eiwitrepen en de EAS weer binnen? Want ben toch benieuwd naar de smaak van die repen, dan kan ik weer een bestelling plaatsen als ze binnen zijn.

Réne, weet je al iets meer ivm die Myofusion? Heb gisteren het contactformulier gebruikt op de site. ???

Terug
Naar boven