MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey rene wou een bestelling plaatsen maar de ADP is uitverkocht wanneer verwacht je deze terug?

mijn bestelde artikelen waren naar een verkeerd huisnummer gestuurd en ik moest 8 dagen wachten op het spul renee, dit zuigt aan alle kanten .....

Wanneer komt Unleash weer binnen?

Ligt dat aan XXL of aan degene van TNT / DPD die het verkeerd bezorgd heeft?

Donderdag heeft DPD bij mij geleverd en er zat een briefje in mijn bus dat het werd afgegeven op een huisnr die niet eens bestaat !! ongehoord van DPD om pakjes zomaar af te geven aan 'jan in de straat' :mad:

ff een vraagje.

Ik wil de combo van all day protein + whey isolate nemen. Maar dat is uitverkocht, terwijl ze allebei wel los verkrijgbaar zijn.
Kan je dit ff voor me fixxen, René?

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.549
zo weer een fikse bestelling gemaakt, alles wat ik nodig heb voor de voorberreiding op de contest.
had er ook al bij gezet graag wat no-boosters, aangezien ik deze ook nodig heb voor de foto's uiteindelijk:)

Je bestelnummer is: 63582
Komt goed :thumbs:
Hey rene wou een bestelling plaatsen maar de ADP is uitverkocht wanneer verwacht je deze terug?
Komt deze week weer binnen als het goed is!
mijn bestelde artikelen waren naar een verkeerd huisnummer gestuurd en ik moest 8 dagen wachten op het spul renee, dit zuigt aan alle kanten .....
Zuigt inderdaad. Ik kan er alleen weinig aan doen. Alles gaat hier automatisch. De gegevens die jij invult gaan precies zo naar DPD of TNT.
Wanneer komt Unleash weer binnen?
ALs het goed is binnen 2 weken.
Donderdag heeft DPD bij mij geleverd en er zat een briefje in mijn bus dat het werd afgegeven op een huisnr die niet eens bestaat !! ongehoord van DPD om pakjes zomaar af te geven aan 'jan in de straat' :mad:
Inderdaad vreemd. Normaal gesproken moet er gewoon voor elk pakket getekend worden. Ik neem aan dat het pakket nu wel hebt?
ff een vraagje.

Ik wil de combo van all day protein + whey isolate nemen. Maar dat is uitverkocht, terwijl ze allebei wel los verkrijgbaar zijn.
Kan je dit ff voor me fixxen, René?

All Day Protein in uitverkocht. Komt deze week weer binnen.

Vroeg me af om de hoeveel weken/maanden jullie een nieuwe folder krijgen en wanneer er een nieuwe komt?

alvast bedankt:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.553
Heb helemaal geen whey meer... hopen dat het snel binnenkomt.
Morgen komt in ieder geval de vanille weer binnen
Je hebt al gemaild heb ik begrepen. Dus wordt aan gewerkt.
Vroeg me af om de hoeveel weken/maanden jullie een nieuwe folder krijgen en wanneer er een nieuwe komt?

alvast bedankt:)

De nieuwe folder wordt nu gedrukt. Hierin is niet zo heel veel veranderd. Voornamelijk foutjes eruit en wat kleine aanpassingen. Bij de volgende folder komen we weer met nieuwe dingen.

Hmz , nu echt bijna een week geleden mijn bestelling geplaatst.

En nog geen enkele email / telefoon gekregen of het onderweg is of er problemen zijn. Begin te denken dat mijn bestelling verdwenen is door de WK gekte ? :p

Bestelnummer is : 63183

Hopelijk smaakt de cookies en cream (bulk whey) niet naar caramel zoals ik in een topic las :D )

whoei, net binnen gekregen :D. Straks even proeven

Laatst bewerkt:
Supps zijn weer binnen Rene, bedankt voor de shirtjes en handdoek!

Rene is mijn bestelling vandaag op de post gegaan? Was 20 min voor 3 uur afgerond, nummer : 63737 Mn Whey is op :(

Ik heb van de whey gold (optimum nutrition) erg last van raar gevoel.
Sta 4u smorgens op , drinkt rond 6u mijn eerste shake en iets erna voel mij echt niet goed, wat misselijk ,raar gevoel in de maag. Ben er mee moeten stoppen, tijdens het werk is dit zeker niet leuk!
Weet iemand waaraan dat kan liggen? Bij de whey delicious had ik dit niet

Ik heb van de whey gold (optimum nutrition) erg last van raar gevoel.
Sta 4u smorgens op , drinkt rond 6u mijn eerste shake en iets erna voel mij echt niet goed, wat misselijk ,raar gevoel in de maag. Ben er mee moeten stoppen, tijdens het werk is dit zeker niet leuk!
Weet iemand waaraan dat kan liggen? Bij de whey delicious had ik dit niet
Je wacht 2 uur voordat je iets eet / drinkt?!
Mijn maag zou ook dubbelklappen...

Wellicht zit er meer / minder suiker / koolhydraten in deze shake waardoor dat gevoel versterkt wordt?

Terug
Naar boven