XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

16:10:46 XXL Nutrition, Unleash! v3 900 gram, aantal:1
XXL Nutrition, Whey Delicious 1000 gram (Chocolade), aantal:1
XXL Nutrition, Shakebeker 0,7 L, aantal:1
Totaal: € 68.40
Ben erg benieuwd naar Unleash!
Wel net te laat besteld:(;)

haha, een lijstje maken zal groot lijstje worden denk ik... ben al 3 dagen op bb.com aant surfen naar interessante dingetjes :D

optimum casein
universel bcaa, zma, quick energy
en aub terug de lipotrex cafeine booster, die was echt top!

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.664
Met dit weer de Delicious protein Bars in de koelkast proberen zal geen problemen geven met vermindering van de eiwitten neem ik aan? omdat ze niet bevroren of verhit worden, of heb ik het mis
Is inderdaad geen probleem.
Ow ok, dan maar afwachten tot de All Day Protein weer beschikbaar is. Ik heb voor nu dan maar een andere bestelling geplaatst: 65424
Volgende week zijn weer alle smaken op voorraad.
Zijn die water out producten een beetje de moeite waard?
Je ziet het verschil wel. Het is natuurlijk wel een beetje per persoon verschillend. Als je veel vocht vast houd kan je het zeker eens proberen.
snelle levering tx! DPD verstopt ook de doos met de supplementen altijd op cryptische plaatsen ( nu eens de garage , dan eens het terras, dan eens proberen in de brievenbus te rammen :D)
Altijd spannend :D
Zo bestelling is binnen! Super.

Toch jeukende vingertjes gekregen en ipv havermout te gaan klaarmaken maar ff de pot met Complex Carb Gainer opgentrokken.

Smaakt duidelijk naar kwaliteit. Smaak en aroma van havermout proef ik, en totaal niet zoet, integenstelling tot die Mammoth... Damn, daar vielen mijn tanden bijna uit me mond van..

En thanks voor de coole XXL pen! :D
Complex Carb Gainer is inderdaad een hele goede weightgainer. Zeker in de zomer lekker makkelijk.
Gister 2x 2500 instant proteine en 1x Energize! besteld. Vandaag binnen gehad.Ben benieuwd wat Energize! voor mij gaat doen.

Ben altijd erg tevreden over de Whey van XXL :) Ze willen het helaas bij mij op de gym niet invoeren. Volgende keer bestel ik die sporttas! Hopelijk overtuigt dat de rest van de gym wel !

Die Trainingsstack wil ik van de winter eens proberen. Ben heel benieuwd. Iemand al ervaring er mee?

Thanks voor de pen & sample! :D Lovin' de pen!
Ik zal een stapen folders bij je volgende bestelling doen. Leg ze maar op de bar daar :D

Hey rene,

Ik wil ook zo'n vette tank top als Robin Brantz,
maar die staat niet op jullie site.. :(

http://www.xxlnutrition.nl/images/atleten/robin.jpg
Dat is fotoshop :D Na de zomer als het hier wat rustiger is gaan we aan de slag met wat meer kleding.
Ik wil ook zijn spiermassa maar dat kan ik ook niet vinden op de site :(
klik ;)
Net sample op van Whey Delicious Appeltaart, damn goed spul zeg! Straks speculoos eens proberen.
Tnx! Inderdaad erg lekker :D
Ik wil Robin, staat ook niet op de site!

...doe me dan ook maar zo'n tanktop - in S natuurlijk ;)
Ik kan wel regelen dat hij een keer je pakket thuis komt brengen ;)
16:10:46 XXL Nutrition, Unleash! v3 900 gram, aantal:1
XXL Nutrition, Whey Delicious 1000 gram (Chocolade), aantal:1
XXL Nutrition, Shakebeker 0,7 L, aantal:1
Totaal: € 68.40
Ben erg benieuwd naar Unleash!
Wel net te laat besteld:(;)
Die gaat inderdaad morgen pas de deur uit. Ben benieuwd wat je van Unleash vind. Laat maar weten.
Die delicious protein bars dame staat ook nergens op de site :(
Die heb ik thuis ;)
optimum casein
universel bcaa, zma, quick energy
en aub terug de lipotrex cafeine booster, die was echt top!

Niet echt supps die iets toevoegen. XXL heeft een veel betere prijs en betere kwaliteit dan ON. Dus de Casein komt er sowieso niet.

Lipotrex booster is hetzelfde als onze eigen caffeine maar ook is ons eigen merk weer goedkoper.

Universal is wel een leuk merk. Zal ik morgen eens naar kijken.

Werkt Mega Grow echt zo goed ja? Ik pak altijd dextrojuice en losse amino's en eventjes daarna een whey shake. Creatine heb ik los. Ik mis dus eigenlijk alleen de glutamine (maar wilde toch al de glutamine peptiden bestellen :D), komt op hetzelfde neer toch?

• #17.666
Werkt Mega Grow echt zo goed ja? Ik pak altijd dextrojuice en losse amino's en eventjes daarna een whey shake. Creatine heb ik los. Ik mis dus eigenlijk alleen de glutamine (maar wilde toch al de glutamine peptiden bestellen :D), komt op hetzelfde neer toch?

Megagrow is een simpel supplement maar op de een of andere manier toch heel doeltreffend. Megagrow krijgt al jaren erg goede reviews en bijna iedereen wordt er echt sterker of zwaarder van. Geen idee hoe dat kan :D

Ik kan wel regelen dat hij een keer je pakket thuis komt brengen ;)
Doe maar niet - ik ben vaak niet thuis en moet de boel al bij de buurvrouw ophalen, en die lol gun ik haar niet!

Even wat anders: ophalen van bestelling zou dat kunnen? (eenmalig) Ben vergeten repen te bestellen voor m'n vakantie (volgende week).

:thumb:Zo mijn spullen zijn binnen toppie :thumb:

Waneer is peptopro er weer in een smaak?

bij de stack is die wel te bestellen, en bij de losse versie staat die op uitverkocht..
neem aan dat die op is dan?

edit: mail verstuurd

Laatst bewerkt:
Omdat het ergens anders 3 euro goedkoper was (Ja ik weet het, Hollander) bij een andere shop wat dingen besteld.. na 10 dagen had ik nog steeds niks binnen en gezeik met niet leverbare producten terwijl ik ze wel kon bestellen :S Geld terug laten storten en net een bestelling bij good old XXL gedaan, en jawel hoor: 10 min later al de bevestiging dat het pakket was klaargemaakt. Wss komtie morgen binnen.

JONGENS, SUPERSERVICE! :hedbang:

(P.s. wanneer is de zero lactose weer leverbaar?)

Omdat het ergens anders 3 euro goedkoper was (Ja ik weet het, Hollander) bij een andere shop wat dingen besteld.. na 10 dagen had ik nog steeds niks binnen en gezeik met niet leverbare producten terwijl ik ze wel kon bestellen :S Geld terug laten storten en net een bestelling bij good old XXL gedaan, en jawel hoor: 10 min later al de bevestiging dat het pakket was klaargemaakt. Wss komtie morgen binnen.

Goedkoop blijkt weer duurkoop? :p

Als het exact hetzelfde product is kun je het gewoon even zeggen dan regelen ze dat ;) laagste prijs garantie ftw.

Vandaag men pakketje binnengekregen, heel goede service! jullie hebben er een nieuwe klant bij naar de toekomst toe ;) :thumbs:

• #17.675
Doe maar niet - ik ben vaak niet thuis en moet de boel al bij de buurvrouw ophalen, en die lol gun ik haar niet!

Even wat anders: ophalen van bestelling zou dat kunnen? (eenmalig) Ben vergeten repen te bestellen voor m'n vakantie (volgende week).
Ophalen kan zeker. Doordeweeks geopend van 10.00 tot 17.00uur.
Nieuwe weekaanbieding:
Bij een bestelling van 2000 euro + komt de whey delicous dame of Robin je pakketje persoonlijk thuis brengen! :woot:

Oh oh oh, wat ga je dan een dikke omzet draaien :eek:
:laugh:
:thumb:Zo mijn spullen zijn binnen toppie :thumb:
:thumbs:
Waneer is peptopro er weer in een smaak?

bij de stack is die wel te bestellen, en bij de losse versie staat die op uitverkocht..
neem aan dat die op is dan?

edit: mail verstuurd
Volgens mij heb je die van NSL gekregen nu.

Zero Lactose staat weer op de site!
Als het exact hetzelfde product is kun je het gewoon even zeggen dan regelen ze dat ;) laagste prijs garantie ftw.
Inderdaad :D

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Vandaag men pakketje binnengekregen, heel goede service! jullie hebben er een nieuwe klant bij naar de toekomst toe ;) :thumbs:

Goed om te horen! :thumbs:

Niet echt supps die iets toevoegen. XXL heeft een veel betere prijs en betere kwaliteit dan ON. Dus de Casein komt er sowieso niet.

Lipotrex booster is hetzelfde als onze eigen caffeine maar ook is ons eigen merk weer goedkoper.

Universal is wel een leuk merk. Zal ik morgen eens naar kijken.

sorry rene, maar omgerekend van lbs naar kg en dan de prijs per kg
plus de prijs in euro komt jullie prijs van caseine min of meer overeen met die van on hoor... en het is leuk om eens van merk te veranderen dus het is jammer dat jullie maar 1 merk aanbieden met de trage eiwitten :)

en ik vond die lipotrex vele malen beter hoor :D

Ongetwijfeld is het al eerder vermeld in dit topic, maar ik heb echt geen zin om 848 pages door te spitten :rolleyes:, bij deze dus nogmaals;

Zitten er standaard Whey Delicious samples bij je bestelling?

Ik ga vanaf maandag eindelijk aan de bak en nu heb ik het volgende bij jullie besteld. Maar als die Delicious echt zo delicious zijn, dan is me dat de volgende keer de hogere prijs & vet gehalte wel waard! ;)
Wellicht is deze vraag dus overbodig, maar zouden jullie er anders wat samples bij willen doen.

Bij voorbaat dank!

Gr Maarten :)

,

Je bestelnummer is: 65635

Is het mogelijk om nog iets kleins aan mijn bestelling toe te voegen? Mijn bestelnr is 65229. Ik zou er graag cafeinebooster bijwillen.

Als het in orde is maak ik het bedrag vandaag over.

Ongetwijfeld is het al eerder vermeld in dit topic, maar ik heb echt geen zin om 848 pages door te spitten :rolleyes:, bij deze dus nogmaals;

Zitten er standaard Whey Delicious samples bij je bestelling?

Niet standaard, in het opmerkingen veld kun je aangeven wat voor sample je graag zou willen (of andere relevante opmerkingen natuurlijk). Ook de smaak die je graag wilt zou je kunnen aangeven.

Terug
Naar boven