XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Aah okay, dan begrijp ik dat het er nu te laat voor is. Dat is jammer!
Ik dacht; ik kan het wellicht nog even proberen via dit topic.

Aah okay, dan begrijp ik dat het er nu te laat voor is. Dat is jammer!
Ik dacht; ik kan het wellicht nog even proberen via dit topic.

Dat denken er wel meer (eens in de zoveel tijd komt er weer een vraag voorbij voor een bepaalde sample) - maar dit is juist NIET een handige plaats: René kijkt hier niet altijd (soms vaker dan anders), en de inpakkers verwacht ik het ook niet van. Beste wat je dan kan doen is mailen naar info@ ovv je bestelnummer.

Dat denken er wel meer (eens in de zoveel tijd komt er weer een vraag voorbij voor een bepaalde sample) - maar dit is juist NIET een handige plaats: René kijkt hier niet altijd (soms vaker dan anders), en de inpakkers verwacht ik het ook niet van. Beste wat je dan kan doen is mailen naar info@ ovv je bestelnummer.

Prima, ga ik onthouden! Bedankt voor je reps.
Ik zal eens kijken hoe de karma knop werkt

2 potten dextrojuice pro lemon besteld, ben eens benieuwd want ben de oude dextrojuice gewoon.Eentje voor mij en de andere voor werkmakker die altijd isostar gebruikt tijdens zijn mtb tochten.Dextrojuice is volgens mij minstens zo goed(en zelfs beter) en 4x goedkoper.De ingredienten zijn praktisch hetzelfde

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.685
Ongetwijfeld is het al eerder vermeld in dit topic, maar ik heb echt geen zin om 848 pages door te spitten :rolleyes:, bij deze dus nogmaals;

Zitten er standaard Whey Delicious samples bij je bestelling?

Ik ga vanaf maandag eindelijk aan de bak en nu heb ik het volgende bij jullie besteld. Maar als die Delicious echt zo delicious zijn, dan is me dat de volgende keer de hogere prijs & vet gehalte wel waard! ;)
Wellicht is deze vraag dus overbodig, maar zouden jullie er anders wat samples bij willen doen.

Bij voorbaat dank!

Gr Maarten :)

,

Je bestelnummer is: 65635
Bij elke bestelling krijg je samples. Meestal Whey delicious samples. Maar je kan het beter in de opmerking van je bestelling zetten. Dan komt het meestal wel goed.
Is het mogelijk om nog iets kleins aan mijn bestelling toe te voegen? Mijn bestelnr is 65229. Ik zou er graag cafeinebooster bijwillen.

Als het in orde is maak ik het bedrag vandaag over.
Doen we erbij voor je :thumbs:
2 potten dextrojuice pro lemon besteld, ben eens benieuwd want ben de oude dextrojuice gewoon.Eentje voor mij en de andere voor werkmakker die altijd isostar gebruikt tijdens zijn mtb tochten.Dextrojuice is volgens mij minstens zo goed(en zelfs beter) en 4x goedkoper.De ingredienten zijn praktisch hetzelfde
Dextro Juice Pro kan daar inderdaad prima voor gebruikt worden.

Weet je al of je morgen of maandag er bent?
Ik kan mijn tijden redelijk zelf plannen ;)

juist bestelling geplaats met bestelnr 65763.staat Whey Isolaat 1000 gram (Neutraal) kan je deze veranderen naar cafe latte aub want samen met havermeel zal het maar een saaie boel zijn anders.kan eventueel ook nog wat samples bijstoppen van supps

juist bestelling geplaats met bestelnr 65763.staat Whey Isolaat 1000 gram (Neutraal) kan je deze veranderen naar cafe latte aub want samen met havermeel zal het maar een saaie boel zijn anders.kan eventueel ook nog wat samples bijstoppen van supps

Mail dan ff man! :duh:

Ik heb XXL Nutrition via dit forum leren kennen. Mijn eerste bestelling vorig jaar waren hun eiwit isolaat en dextro pro. Dextro(lemon) was niet mijn smaak maar doet wel wat het moet doen voor energie en recup. Ik hou het nu bij de neutrale smaak.

Gisteren nog maar eens een bestelling geplaats rond 13:00, deze ochtend om 9 uur stond de koerier al aan mijn deur. Snelste levering ooit, zeer handig als je asap wat nodig hebt. Alles correct geleverd en gratis sample Whey Delicious bosvruchten zoals de vorige keer. Sample ijskoud drinken geeft heerlijke smaak.

Ook eens een sample unleash gehad maar de smaak was even erg als nanoproxil al doen de sups wel wat ze moeten doen

Ik heb reeds bij velen shops een bestelling geplaatst maar qua prijs/kwaliteit/service is het bij XXL dik in orde.

Zo net even een kleine bestelling gedaan. Een bidon en caffeine capsules! Wou ook All day protein...maar dat was er niet meer. Had vorige week 1 kilo besteld maar ben zo verslaafd geraakt aan de vanille smaak dat ik meer wil! Ook de peptopro werkt briljant voor mijn gevoel! Lekker smaakje ook. EAS daarintegen....sorry..meest gore wat ik ooit gedronken heb haha. Heb het maar weggegeven aan iemand anders, die vond het wel lekker. Unleash werkt ook niet heel erg goed bij me, crack ookal niet, dus nu even gevraagd om een sample van een andere booster! Me bestelnummer is 65809.

Iig me complimenten op de All day protein en peptopro!

PeptoPro-WMS-EAS Stack:bierbang:

Voor de training:
Unleash! v3 (1.5 maatschep)
30gram Waxy Maize (1 maatschep)
13gram PeptoPro (1 maatschep)

Tijdens de training:
Unleash! v3 (0.5 maatschep)
10gram Essential Amino Stack (2 maatscheppen)

Direct na de training:

:woot: sinds tijden niet zo getraint... Unleash! v3 + Waxy maize is erg goed!!

PeptoPro-WMS-EAS Stack:bierbang:

Voor de training:
Unleash! v3 (1.5 maatschep)

Tijdens de training:
Unleash! v3 (0.5 maatschep)

Direct na de training:

:woot: sinds tijden niet zo getraint... Unleash! v3 + Waxy maize is erg goed!!

da zijn ook een hoop aminos :s

Waarom EAS nog eens na de training als je al PeptoPro neemt?

Deed ik standaard ook altijd, echter nu pepto pro erbij

Schema is aanbevolen gebruik,
Heb alleen unleash toegevoegd en eas ook na
Training.

Vandaag repen opgehaald - gaat er relaxed aan toe zeg bij XXL!
Aardige medewerkers ook..

Complimenten :thumb:

Rene/XXL,

Ik heb bij mijn vorige bestelling liquid amino's besteld...is het verstandig deze te nemen tijdens de cut? En wat zijn de beste tijdstippen om dit in te nemen? Voor trainen? Na KT? Na cardio?

Alvast bedankt voor het antwoord!:D

Terug
Naar boven