Adio
Cool Novice
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aah okay, dan begrijp ik dat het er nu te laat voor is. Dat is jammer!
Ik dacht; ik kan het wellicht nog even proberen via dit topic.
Dat denken er wel meer (eens in de zoveel tijd komt er weer een vraag voorbij voor een bepaalde sample) - maar dit is juist NIET een handige plaats: René kijkt hier niet altijd (soms vaker dan anders), en de inpakkers verwacht ik het ook niet van. Beste wat je dan kan doen is mailen naar info@ ovv je bestelnummer.
Bij elke bestelling krijg je samples. Meestal Whey delicious samples. Maar je kan het beter in de opmerking van je bestelling zetten. Dan komt het meestal wel goed.Ongetwijfeld is het al eerder vermeld in dit topic, maar ik heb echt geen zin om 848 pages door te spitten, bij deze dus nogmaals;
Zitten er standaard Whey Delicious samples bij je bestelling?
Ik ga vanaf maandag eindelijk aan de bak en nu heb ik het volgende bij jullie besteld. Maar als die Delicious echt zo delicious zijn, dan is me dat de volgende keer de hogere prijs & vet gehalte wel waard!
Wellicht is deze vraag dus overbodig, maar zouden jullie er anders wat samples bij willen doen.
Bij voorbaat dank!
Gr Maarten
,
Je bestelnummer is: 65635
Doen we erbij voor jeIs het mogelijk om nog iets kleins aan mijn bestelling toe te voegen? Mijn bestelnr is 65229. Ik zou er graag cafeinebooster bijwillen.
Als het in orde is maak ik het bedrag vandaag over.
Dextro Juice Pro kan daar inderdaad prima voor gebruikt worden.2 potten dextrojuice pro lemon besteld, ben eens benieuwd want ben de oude dextrojuice gewoon.Eentje voor mij en de andere voor werkmakker die altijd isostar gebruikt tijdens zijn mtb tochten.Dextrojuice is volgens mij minstens zo goed(en zelfs beter) en 4x goedkoper.De ingredienten zijn praktisch hetzelfde
juist bestelling geplaats met bestelnr 65763.staat Whey Isolaat 1000 gram (Neutraal) kan je deze veranderen naar cafe latte aub want samen met havermeel zal het maar een saaie boel zijn anders.kan eventueel ook nog wat samples bijstoppen van supps

Is het mogelijk om nog iets kleins aan mijn bestelling toe te voegen? Mijn bestelnr is 65229. Ik zou er graag cafeinebooster bijwillen.
Als het in orde is maak ik het bedrag vandaag over.

Ook eens een sample unleash gehad maar de smaak was even erg als nanoproxil al doen de sups wel wat ze moeten doen

sinds tijden niet zo getraint... Unleash! v3 + Waxy maize is erg goed!!PeptoPro-WMS-EAS Stack
Voor de training:
Unleash! v3 (1.5 maatschep)
30gram Waxy Maize (1 maatschep)
13gram PeptoPro (1 maatschep)
Tijdens de training:
Unleash! v3 (0.5 maatschep)
10gram Essential Amino Stack (2 maatscheppen)
Direct na de training:
13gram PeptoPro (1 maatschep)
10gram Essential Amino Stack (2 maatscheppen)
sinds tijden niet zo getraint... Unleash! v3 + Waxy maize is erg goed!!
Ga je geen spijt van krijgen, ik gebruik ze sinds kort ook en bij mij werken ze erg heftig![]()