Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

René,

al eens overwogen om aan jullie "eigen merk accessoires" een koeltas toe te voegen? ik kan echt nergens een fatsoenlijke koeltas vinden namelijk...en als ik iets vind in een winkel is het of in de meeste bizarre kleuren of van een dusdanige afmeting dat er geen tupperware bakken in passen....

er zijn vast meer mensen die hierin geïnteresseerd zijn

Wat is jullie ervaring met Anadraulic State GT van LG Sciences?
En met jack3d?

Welke van deze 2 zouden jullie aanraden voor een goede pump, en als creatine supplement?

Reneetje, ivm het lekkere weer is een polo met korte mouwen wenselijk als aanvulling op de XXL kledinglijn :windup:;)

René,

Donerdagavond heb ik een bestelling gedaan, maar daarvan nog steeds geen bevestigingsmail gehad. Ook heb ik geen mailtje gehad dat hij verzonden is. De bestelling staat wel op mn account op de xxlsite, dus is neem ik aan dat hij gewoon verwerkt is? ???

Groetjes XXXXX

René,

Donerdagavond heb ik een bestelling gedaan, maar daarvan nog steeds geen bevestigingsmail gehad. Ook heb ik geen mailtje gehad dat hij verzonden is. De bestelling staat wel op mn account op de xxlsite, dus is neem ik aan dat hij gewoon verwerkt is? ???

Groetjes XXXXX

Als het over de duivel hebt!

Daarstraks is mijn XXL pakketje afgeleverd!

Thnx xxl moppies! :)

René,

al eens overwogen om aan jullie "eigen merk accessoires" een koeltas toe te voegen? ik kan echt nergens een fatsoenlijke koeltas vinden namelijk...en als ik iets vind in een winkel is het of in de meeste bizarre kleuren of van een dusdanige afmeting dat er geen tupperware bakken in passen....

+1, liefst geen harde.

hee xxlnutrition

donderdag heb ik geld overgemaakt voor 3x dieet shake en 1x unleash v3 maar nog niets binnen.denk dat het komt omdat ik gewoon geld heb overgemaakt via bank naar postbank.postbank deed altijd erg lang geld vasthouden van het geld.daarom overgestapt naar een gewoone bank.
mijn bestelnummer is: 64831

"al een mail gekregen pakket is verzonden,thnx xxlnutrition.nl"

Laatst bewerkt:
rene, is er in de toekomst een uitbreiding van het gamma gepland, zoals meer van universal ofzo?

of kleding?

bedankt voor de extra shake beker toppie servis!!!! en ga de 2smaken snacks is proberen!

Je bestelling:
XXL Nutrition, Delicious Protein Bars 2x 12 repen (Chrispy Choco & Kaneel, Cocos & Honing), aantal:1 € 31.00
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 2x 2500 gram (Choco, Choco), aantal:1 € 59.95
XXL Nutrition, Whey Delicious 2500 gram (Speculaas), aantal:1 € 49.50
XXL Nutrition, Essential Amino Stack 500 gram (Lemon), aantal:1 € 27.50
MAN, Scorch V3 168 caps, aantal:1 € 29.90
Verzendkosten € 0.00

BTW (19%) over 0.00 € 0.00
BTW (6%) over 186.65 € 11.20
Totaal BTW € 11.20

Totaalbedrag: € 197.85

Je bestelnummer is: 65229

Ben benieuwt naar de EAS en de repen!

Zou er een sampeltje unleash bijkunnen? Ben op zoek naar een PWO voor in de zomer maar ik ben vrij ongevoelig voor NO-XPLODE en dergelijke.... en aangezien er bij jullie geranamine in zit, waar ik vrij goed op reageer.. :)

Wow ik heb al veel supps met 'speciale smaakjes' gehad (NOS Ether, diverse losse amino's)
(Werking is voor mij veel belangrijker dan smaak, als het lekker smaakt dan is het mooi meegenomen)
Maar de glutamine peptiden hebben zeg maar een hele 'speciale smaak sensatie'

Beter werkt het beter dan het smaakt hehe :D

Laatst bewerkt:
Rene,

Ik hoop dat je een advies voor mij hebt. Ik ben nog steeds aan het wachten tot de All Day Protein (aardbei, 2,5kg)weer leverbaar is. De huidige weekaanbieding Whey Isolaat Tropical lijkt mij ook wel interessant. Nu zag ik dat de All Day Protein & Whey Instant stack/combinatie nog wel leverbaar lijkt te zijn. Zijn deze samen verpakt waardoor deze combinatie nog wel leverbaar is?

Mijn dilemma is dus:

1) Whey Isolaat Tropical nu los bestellen, later All Day Protein (aardbei 2,5kg) ook los.
2) Whey Isolaat Tropical + Whey Instant & All Day Protein (heb ik echt 3 soorten nodig in dit geval of is Whey Instant overbodig?)
3) Eventueel een andere optie op voorraad?

Laatst bewerkt:
In winkelmandje knop doet het niet op de site klopt dat:eek:

Edit: Al gelukt, popup blocker ofzo!

Laatst bewerkt:
net beta-alanine stack gekocht, ik ben benieuwd! ik heb nog caffeïne over die ik niet heb opgebruikt tijdens de examens die ik er ga bij nemen. wordt volgens mij zeker de moeite!

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.637
Basic Bulk Oats weer terug ? Goede zaak.
Basic Bulk Oats is inderdaad op veler verzoek weer terug!
Ey xxl, 'k heb vorige zondag voor het eerst bij jullie iets besteld, maar nog niets ontvangen. Is dit normaal, of heb ik iets misdaan bij de bestelling?

Je bestelnummer is: 64303

grtz
Nee is niet normaal. Kan je het beste even naar info mailen als je dat nog niet gedaan hebt.
René,

Ik zal er eens naar kijken :D
Wat is jullie ervaring met Anadraulic State GT van LG Sciences?
En met jack3d?

Welke van deze 2 zouden jullie aanraden voor een goede pump, en als creatine supplement?
Kijk eens naar Unleash v3. IMO de beste pre workout booster van dit moment.
Reneetje, ivm het lekkere weer is een polo met korte mouwen wenselijk als aanvulling op de XXL kledinglijn :windup:;)
ivm het lekkere weer hebben we witte tanktops toegevoegd :D
rene, is er in de toekomst een uitbreiding van het gamma gepland, zoals meer van universal ofzo?

of kleding?
We krijgen wekelijks nieuwe supps binnen. Laat maar weten wat je precies wil, dan kijk ik er naar.
bedankt voor de extra shake beker toppie servis!!!! en ga de 2smaken snacks is proberen!
:thubbs:
Ben benieuwt naar de EAS en de repen!

Zou er een sampeltje unleash bijkunnen? Ben op zoek naar een PWO voor in de zomer maar ik ben vrij ongevoelig voor NO-XPLODE en dergelijke.... en aangezien er bij jullie geranamine in zit, waar ik vrij goed op reageer.. :)
Samples van Unleash Hebben we helaas nog niet. Ik verwacht ze binnen 1 a 2 weken.
Wow ik heb al veel supps met 'speciale smaakjes' gehad (NOS Ether, diverse losse amino's)
(Werking is voor mij veel belangrijker dan smaak, als het lekker smaakt dan is het mooi meegenomen)
Maar de glutamine peptiden hebben zeg maar een hele 'speciale smaak sensatie'

Beter werkt het beter dan het smaakt hehe :D
Hoe viezer hoe beter het werkt. Weet je toch :D
Rene,

Ik hoop dat je een advies voor mij hebt. Ik ben nog steeds aan het wachten tot de All Day Protein (aardbei, 2,5kg)weer leverbaar is. De huidige weekaanbieding Whey Isolaat Tropical lijkt mij ook wel interessant. Nu zag ik dat de All Day Protein & Whey Instant stack/combinatie nog wel leverbaar lijkt te zijn. Zijn deze samen verpakt waardoor deze combinatie nog wel leverbaar is?

Mijn dilemma is dus:

1) Whey Isolaat Tropical nu los bestellen, later All Day Protein (aardbei 2,5kg) ook los.
2) Whey Isolaat Tropical + Whey Instant & All Day Protein (heb ik echt 3 soorten nodig in dit geval of is Whey Instant overbodig?)
3) Eventueel een andere optie op voorraad?
Die stack is ook niet verkrijgbaar. Staat inderdaad nog wel op de site, maar dus niet verkrijgbaar.

net beta-alanine stack gekocht, ik ben benieuwd! ik heb nog caffeïne over die ik niet heb opgebruikt tijdens de examens die ik er ga bij nemen. wordt volgens mij zeker de moeite!

Zeker een goede stack. Ben benieuwd wat je er van vind!

haha, een lijstje maken zal groot lijstje worden denk ik... ben al 3 dagen op bb.com aant surfen naar interessante dingetjes :D

We krijgen wekelijks nieuwe supps binnen. Laat maar weten wat je precies wil, dan kijk ik er naar.

Flameout en Superfood!

Overigens krijgt het nieuwe Anacondaprotocol op t-muscle ook veel positieve reacties. Nu ben ik buiten bovenstaande producten niet zo gecharmeerd van Biotest (vaak meer hype en marketing dan ingrediënten), maar het zou misschien leuk zijn als je er eens naar zou willen kijken qua ingrediënten e.d. want ik kan er niet veel over vinden (dus ik weet ook niet of er verboden stoffen in zitten zoals yohimbe e.d., ook weet ik niet goed of het hype/marketing is of niet). Elke dag trainen klinkt erg aantrekkelijk :D

Terug
Naar boven