Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Je bestelling:
XXL Nutrition, Creatine Monohydraat 500 gr, aantal:1 € 14.95
XXL Nutrition, Zink XXL 120 caps, aantal:1 € 9.95
XXL Nutrition, DextroJuice Pro 2000 gram (Neutraal), aantal:1 € 15.95
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 1000 gram (Vanille), aantal:1 € 16.00
Verzendkosten € 0.00

BTW (19%) over 0.00 € 0.00
BTW (6%) over 53.63 € 3.22
Totaal BTW € 3.22

Totaalbedrag: € 56.85

Ook weer wat erbij gehaald :)
Ben benieuwd

wanneer worden de eiwitten eigenlijk sneller opgenomen? in water of in vruchtendrank? weet iemand dat?

Direct na de training zou druivensap/sinaasappelsap het kunnen bevorderen, maar voor de rest maakt het niks uit. En dan zou ik sowieso voor dextrose gaan, weet je zeker da je goed spul hebt.

Ja, maar dat heeft niets te maken met de opname van je eiwitten ...

eiwitten zou ik toch voor de smaak in water of melk doen en niet in vruchtensap.. lijkt me extreem zoet worden anders

René (en anderen),

http://www.xxlnutrition.nl/Scivation-M32/Showtime-Advanced-Water-Pill-P865

Is dit de 'beste' diuretica die jullie hebben, of zit ik hiermee goed als ik het icm caffeine neem?

Ik ben water aan het laden op low carb en ben van plan in de vroege avond de dag voor de shoot een EPSOM bad te nemen, is het de bedoeling dat ik diuretica ook inneem na het stoppen van waterinname (wil wel supercompensering door water in de spier te laten trekken vlak voor de shoot)?

Gister om 2 uur in de middag spullen bestelt, nu net binnengehad.

Super geregeld:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.650
Rene, wanneer komt http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Montana-Power-P708 binnen? Ik wil graag nog wat bestellen voor woensdag :)
Die komt inderdaad niet meer terug.
Flameout en Superfood!

Overigens krijgt het nieuwe Anacondaprotocol op t-muscle ook veel positieve reacties. Nu ben ik buiten bovenstaande producten niet zo gecharmeerd van Biotest (vaak meer hype en marketing dan ingrediënten), maar het zou misschien leuk zijn als je er eens naar zou willen kijken qua ingrediënten e.d. want ik kan er niet veel over vinden (dus ik weet ook niet of er verboden stoffen in zitten zoals yohimbe e.d., ook weet ik niet goed of het hype/marketing is of niet). Elke dag trainen klinkt erg aantrekkelijk :D
Ik ga er eens naar kijken.
Je bestelling:
XXL Nutrition, Creatine Monohydraat 500 gr, aantal:1 € 14.95
XXL Nutrition, Zink XXL 120 caps, aantal:1 € 9.95
XXL Nutrition, DextroJuice Pro 2000 gram (Neutraal), aantal:1 € 15.95
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 1000 gram (Vanille), aantal:1 € 16.00
Verzendkosten € 0.00

BTW (19%) over 0.00 € 0.00
BTW (6%) over 53.63 € 3.22
Totaal BTW € 3.22

Totaalbedrag: € 56.85

Ook weer wat erbij gehaald :)
Ben benieuwd
Mooie bestelling :thumbs:
wanneer worden de eiwitten eigenlijk sneller opgenomen? in water of in vruchtendrank? weet iemand dat?
Het zou kunnen dat het in vruchtensap iets sneller wordt opgenomen door de suikers die erin zitten. In de praktijk zal het niet uitmaken.
René (en anderen),

http://www.xxlnutrition.nl/Scivation-M32/Showtime-Advanced-Water-Pill-P865

Is dit de 'beste' diuretica die jullie hebben, of zit ik hiermee goed als ik het icm caffeine neem?

Ik ben water aan het laden op low carb en ben van plan in de vroege avond de dag voor de shoot een EPSOM bad te nemen, is het de bedoeling dat ik diuretica ook inneem na het stoppen van waterinname (wil wel supercompensering door water in de spier te laten trekken vlak voor de shoot)?
Heb er zelf geen ervaring mee. We hebben meer vochtafdrijvers, geen idee welke de beste is. Misschien ook een beetje per persoon verschillend.
Gister om 2 uur in de middag spullen bestelt, nu net binnengehad.

Super geregeld:thumb:

Mooi :thumbs:

Met dit weer de Delicious protein Bars in de koelkast proberen zal geen problemen geven met vermindering van de eiwitten neem ik aan? omdat ze niet bevroren of verhit worden, of heb ik het mis

Zijn die water out producten een beetje de moeite waard?

snelle levering tx! DPD verstopt ook de doos met de supplementen altijd op cryptische plaatsen ( nu eens de garage , dan eens het terras, dan eens proberen in de brievenbus te rammen :D)

Zo bestelling is binnen! Super.

Toch jeukende vingertjes gekregen en ipv havermout te gaan klaarmaken maar ff de pot met Complex Carb Gainer opgentrokken.

Smaakt duidelijk naar kwaliteit. Smaak en aroma van havermout proef ik, en totaal niet zoet, integenstelling tot die Mammoth... Damn, daar vielen mijn tanden bijna uit me mond van..

En thanks voor de coole XXL pen! :D

Gister 2x 2500 instant proteine en 1x Energize! besteld. Vandaag binnen gehad.Ben benieuwd wat Energize! voor mij gaat doen.

Ben altijd erg tevreden over de Whey van XXL :) Ze willen het helaas bij mij op de gym niet invoeren. Volgende keer bestel ik die sporttas! Hopelijk overtuigt dat de rest van de gym wel !

Die Trainingsstack wil ik van de winter eens proberen. Ben heel benieuwd. Iemand al ervaring er mee?

Thanks voor de pen & sample! :D Lovin' de pen!

Laatst bewerkt:
Hey rene,

Ik wil ook zo'n vette tank top als Robin Brantz,
maar die staat niet op jullie site.. :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net sample op van Whey Delicious Appeltaart, damn goed spul zeg! Straks speculoos eens proberen.

Terug
Naar boven