MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.721
Ik heb XXL Nutrition via dit forum leren kennen. Mijn eerste bestelling vorig jaar waren hun eiwit isolaat en dextro pro. Dextro(lemon) was niet mijn smaak maar doet wel wat het moet doen voor energie en recup. Ik hou het nu bij de neutrale smaak.

Gisteren nog maar eens een bestelling geplaats rond 13:00, deze ochtend om 9 uur stond de koerier al aan mijn deur. Snelste levering ooit, zeer handig als je asap wat nodig hebt. Alles correct geleverd en gratis sample Whey Delicious bosvruchten zoals de vorige keer. Sample ijskoud drinken geeft heerlijke smaak.

Ook eens een sample unleash gehad maar de smaak was even erg als nanoproxil al doen de sups wel wat ze moeten doen

Ik heb reeds bij velen shops een bestelling geplaatst maar qua prijs/kwaliteit/service is het bij XXL dik in orde.
Goed om te horen! Tnx :thumbs:
Zo net even een kleine bestelling gedaan. Een bidon en caffeine capsules! Wou ook All day protein...maar dat was er niet meer. Had vorige week 1 kilo besteld maar ben zo verslaafd geraakt aan de vanille smaak dat ik meer wil! Ook de peptopro werkt briljant voor mijn gevoel! Lekker smaakje ook. EAS daarintegen....sorry..meest gore wat ik ooit gedronken heb haha. Heb het maar weggegeven aan iemand anders, die vond het wel lekker. Unleash werkt ook niet heel erg goed bij me, crack ookal niet, dus nu even gevraagd om een sample van een andere booster! Me bestelnummer is 65809.

Iig me complimenten op de All day protein en peptopro!
Alle smaken All Day Protein zijn weer binnen!
Vandaag repen opgehaald - gaat er relaxed aan toe zeg bij XXL!
Aardige medewerkers ook..

Complimenten :thumb:
Ik heb het gehoord ja. Bedankt voor de complimenten :D
Rene/XXL,

Ik heb bij mijn vorige bestelling liquid amino's besteld...is het verstandig deze te nemen tijdens de cut? En wat zijn de beste tijdstippen om dit in te nemen? Voor trainen? Na KT? Na cardio?

Alvast bedankt voor het antwoord!:D
Kan je prima gebruiken tijdens de cut. Rondom je training/cardio is prima.
jup heb via de website zelf gereageerd via contact en dan aangeduid ik heb een vraag over mijn bestelling,maar no reaction
We proberen zoveel mogelijk de mail en forum te lezen. Maar voor wijzigingen kan je altijd beter even bellen, gaat een stuk sneller.
Die slaapt niet uit hoor.. Die is of pakketjes aan het inpakken voor morgen, of is aan het beulen in de sportschool :)
Zo is het inderdaad. Uitslapen is er tegenwoordig niet meer bij :D

Alle smaken All Day Protein zijn weer binnen!

:D

Ik zag het en heb gelijk 2,5 kilo besteld samen met Dorian Yates booster. Die energize pillen die ik bij me caffeine pillen + bidon kreeg zijn echt briljant! Werkte veel beter bij me dan Unleash. Dus nu Dorian yates is even proberen en anders toch maar overgaan op Energize! Ben aan het uitzoeken welke nou het lekkerste voor me werkt :)

Die night protein klontert best wat als je teveel water hebt gebruikt. Zijn die klonten nou erg ? Ik bedoel maakt dat de shake 'minder goed'

Die night protein klontert best wat als je teveel water hebt gebruikt. Zijn die klonten nou erg ? Ik bedoel maakt dat de shake 'minder goed'
Met teveel water??? Klinkt redelijk onlogisch.

Ik heb andere casseine (ander merk), die klontert alleen bij bepaalde smaken maar als ik het even stil laat staan dan lijkt het alsnog beter op te lossen. En wat er van over blijft kauw ik gewoon kapot, anders volgende dag fartrage:p

Ja ik kauw ook lekker op die vlokken net kauwgom :P
ik doe soms te veel water erbij en wordt het te vloeibaar en dan krijg je vlokken. Ach t gaat om de eiwitjes he!

Welke fatburner raden jullie mij aan? Zit op iets minder dan 10% en gaat langzaam nu.

Lipo6 (niet x) of hydroxycut hardcore.

Nice, adp weer terug gelijk 10 kg erin :meal:

Ik heb vorige week maandag (28ste) een bestelling geplaatst bij jullie maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Duurt het altijd zo "lang" naar België of maak ik me zorgen om niets.

Ordernummer: 65247

Mvg

vandaag pakketje mee en ondanks dat ik ze niet gehoord had ivm de wijzeging die ik wilde ,is deze blijkbaar toch gebeurd.waarvoor dank aan het xxl team

Ik heb vorige week maandag (28ste) een bestelling geplaatst bij jullie maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Duurt het altijd zo "lang" naar België of maak ik me zorgen om niets.

Mvg

Normaal niet, maar toegegeven ik heb gisteren voor 15u een bestelling geplaatst...

Besteldatum : 05/07/2010 13:01:32
Ordernummer : 66038
Ogone Betalingsreferentie : 234764395

normaal gezien wordt die dan de dag erna afgeleverd. Vandaag echter nog niets ontvangen. Ook heb ik maar één mailbericht ontvangen (bevestiging van betaling) ipv de gewoonlijke twee! Bevestiging van het order was er dit keer niet bij. Ik heb via Ogone betaald, als ik via de website van XXL inlog en factuur consulteer blijkt betaling nog open te staan, terwijl ik gisteren onmiddellijk bij plaatsing van de bestelling zoals gezegd m.b.v. ogone via bancontact betaald heb. De andere keren is het steeds prima verlopen hoor.

Normaal niet, maar toegegeven ik heb gisteren voor 15u een bestelling geplaatst...

normaal gezien wordt die dan de dag erna afgeleverd. Vandaag echter nog niets ontvangen. Ook heb ik maar één mailbericht ontvangen (bevestiging van betaling) ipv de gewoonlijke twee! Bevestiging van het order was er dit keer niet bij. Ik heb via Ogone betaald, als ik via de website van XXL inlog en factuur consulteer blijkt betaling nog open te staan, terwijl ik gisteren onmiddellijk bij plaatsing van de bestelling zoals gezegd m.b.v. ogone via bancontact betaald heb. De andere keren is het steeds prima verlopen hoor.

Ik heb hetzelfde.

Ik heb onze beider berichten gekopieerd en doorgestuurd via mail naar René. Ben benieuwd wat het verdere verloop zal zijn, heb tevens gevraagd ons evt op de hoogte te houden van het verdere verloop. XXL Nutrition en René kennende wordt dit snel opgelost hoor!

Whey Isolaat

Een verdere filtering van whey concentraat. Hierdoor krijg je een hoger eiwitgehalte, rond de 90% en bevat het vrijwel geen koolhydraten en vetten meer. Tevens heeft Whey isolaat een snellere opname dan whey concentraat wat het uitermate geschikt maakt om rond de training in te nemen. Op andere momenten van de dag is deze vorm van eiwit minder geschikt.

Waarom is het dan minder geschikt ? Omdat het amper koolhydraten en vetten bevat wat het lichaam nodig heeft ?

Omdat Isolaat snel in het lichaam opgenomen word, en op andere momenten van de dag is het handiger dat het eiwit wat minder snel opgenmomen word dan isolaat

• #17.737
ALs je in het begin even hard schud heb je als het goed is geen klonten.
Welke fatburner raden jullie mij aan? Zit op iets minder dan 10% en gaat langzaam nu.
Ik zou voor hydroxycut hardcore of lipo6 gaan. Beide goede reviews en ook de meest verkochte fatburners.

Mvg
De betaling van die bestelling staat inderdaad nog op openstaand. Vreemd, ik laat even uitzoeken wat er precies aan de hand is.
vandaag pakketje mee en ondanks dat ik ze niet gehoord had ivm de wijzeging die ik wilde ,is deze blijkbaar toch gebeurd.waarvoor dank aan het xxl team
:thumbs:

Vreemd, deze betaling staat ook nog op openstaand. Zoeken we even uit. Komt goed! :)

• #17.738
Ik heb onze beider berichten gekopieerd en doorgestuurd via mail naar René. Ben benieuwd wat het verdere verloop zal zijn, heb tevens gevraagd ons evt op de hoogte te houden van het verdere verloop. XXL Nutrition en René kennende wordt dit snel opgelost hoor!

Bij beide bestellingen stond de betaling op openstaand. Maar beide bestellingen zijn gewoon betaald. Worden dus meteen vandaag verzonden!!

René heb jij ervaring met 'Halodrol Gaspari'?

Terug
Naar boven