- Waardering
- 4.389
Goed om te horen! TnxIk heb XXL Nutrition via dit forum leren kennen. Mijn eerste bestelling vorig jaar waren hun eiwit isolaat en dextro pro. Dextro(lemon) was niet mijn smaak maar doet wel wat het moet doen voor energie en recup. Ik hou het nu bij de neutrale smaak.
Gisteren nog maar eens een bestelling geplaats rond 13:00, deze ochtend om 9 uur stond de koerier al aan mijn deur. Snelste levering ooit, zeer handig als je asap wat nodig hebt. Alles correct geleverd en gratis sample Whey Delicious bosvruchten zoals de vorige keer. Sample ijskoud drinken geeft heerlijke smaak.
Ook eens een sample unleash gehad maar de smaak was even erg als nanoproxil al doen de sups wel wat ze moeten doen
Ik heb reeds bij velen shops een bestelling geplaatst maar qua prijs/kwaliteit/service is het bij XXL dik in orde.
Alle smaken All Day Protein zijn weer binnen!Zo net even een kleine bestelling gedaan. Een bidon en caffeine capsules! Wou ook All day protein...maar dat was er niet meer. Had vorige week 1 kilo besteld maar ben zo verslaafd geraakt aan de vanille smaak dat ik meer wil! Ook de peptopro werkt briljant voor mijn gevoel! Lekker smaakje ook. EAS daarintegen....sorry..meest gore wat ik ooit gedronken heb haha. Heb het maar weggegeven aan iemand anders, die vond het wel lekker. Unleash werkt ook niet heel erg goed bij me, crack ookal niet, dus nu even gevraagd om een sample van een andere booster! Me bestelnummer is 65809.
Iig me complimenten op de All day protein en peptopro!
Ik heb het gehoord ja. Bedankt voor de complimentenVandaag repen opgehaald - gaat er relaxed aan toe zeg bij XXL!
Aardige medewerkers ook..
Complimenten![]()

Kan je prima gebruiken tijdens de cut. Rondom je training/cardio is prima.Rene/XXL,
Ik heb bij mijn vorige bestelling liquid amino's besteld...is het verstandig deze te nemen tijdens de cut? En wat zijn de beste tijdstippen om dit in te nemen? Voor trainen? Na KT? Na cardio?
Alvast bedankt voor het antwoord!![]()
We proberen zoveel mogelijk de mail en forum te lezen. Maar voor wijzigingen kan je altijd beter even bellen, gaat een stuk sneller.jup heb via de website zelf gereageerd via contact en dan aangeduid ik heb een vraag over mijn bestelling,maar no reaction
Zo is het inderdaad. Uitslapen is er tegenwoordig niet meer bijDie slaapt niet uit hoor.. Die is of pakketjes aan het inpakken voor morgen, of is aan het beulen in de sportschool![]()

Klinkt redelijk onlogisch.