XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik had deze vraag ook al op de website gesteld maar misschien dat andere dbb'ers er antwoord op weten.

Waar komen de eiwitten vandaan uit de Basic Bulk Whey series. Komt 't van Hollandse koeien uit Nederland of worden de eiwitten ergens anders vandaan gehaald; binnen of buiten de EU?

hebben jullie toevallig geen proteïne bars zonder choco smaak?
'k bedoel keer iets anders :D alle proteïne bars zijn chocolade en ik hou der niet van :D

'k bedoel keer iets anders :D alle proteïne bars zijn chocolade en ik hou der niet van :D

probeer deze eens...:D

86-0682.jpg

Wanneer komt de PeptoPro weer?

Wanneer kan je op de xxl website automatisch inloggen?
Nu moet ik steeds alles handmatig invullen, de optie om het winkelwagentje na xx tijd te legen mag ook wel uit, komop, we zitten in 2010!;)

@ XXL Nutrition,

Wanneer hebben jullie Activate Xtreme weer op voorraad?
Ziet er interessant uit en heb hier op de site positieve dingen over gelezen.
Word dus bestellen! :D

Hmmmm denk wacht nog ffíes op een tegen antwoord ,
maar niks , jammer ! GA wel naar B&F even goed bedankt voor de service !

Hey xxl, maat van mij heeft vandaag joint suport besteld voor zen vriendin,
nu vroeg hij zich af wat de dosis voor vrouwen hier van is..

Wat is het etiket van Amino-2000? Hoeveel van wat zit er in een dosering?

Mega grow lijkt wel goed te werken :thumb:

Wat kan je me aanraden als een goede pre workout supp?

Het is wel te merken dat het merendeel op dit forum Nederlands is (ben ik zelf trouwens ook). Iedere keer om die samples zeuren en ook nog zeiken achteraf als er maar ééntje bijzat. De smaken van de meeste whey komen toch redelijk overeen met de echte smaak van bv banaan, vanille etc. Dus niet zo zeuren.

Is er bekend wat de verhoudingen zijn van xxl all day protein? Ik wil namelijk graag zo'n blend hebben, maar vraag me af welke samenstelling het heeft. Met de huidige ingredientenlijst zou er net zo goed 90%concentraat in kunnen zitten. Ga er vanuit dat xxl een goed product heeft hoor, tot nu toe altijd tevreden geweest over mijn bestellingen!

heb zojuist 2 potten crack besteld =>66821. Ik schrijf morgen over, je mag er altijd wat samples bijgooien!:d, maakt niet uit wat. thnx!

Moet trouwens zeggen dat ik de wrist wraps niet geweldig vindt. Als je ze strak aantrekt kan je het klittenband niet goed vastmaken.

Laatst bewerkt:
Wanneer is de Pepto Pro weer op voorraad?

Ik zie dat de Essential Amino Stack is goedkoper dan BCAA door de aanbieding zie ik nu, ook wat uitgebreider in aminozuren.

Is de EAS ook even geschikt als voor de ochtend cardio op een lege maag?

Verder is jullie CLA uitverkocht en de Vendetta niet meer goedkoper per 2, dat vind ik jammer.
Laatste bestellingen altijd wel gehad dat er iets uitverkocht was, ging vroeger beter.

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.777
Intussen netjes afgeleverd (zoals altijd), waarvoor dank!
Mooi zo! :thumbs:
Geen samples (3e keer) , extra drive terwijl ik drive (al) besteld had (hoopte op RPM dit weekend),
erg jammer dat het mij weer moet overkomen...

Mja er zijn er meer ...
zal meteen maar RPM bestellen...
Vreemd dat je geen sample hebt. Er moet bij elke bestelling minimaal 1 sample zitten. De kleintjes RPM waren op, vandaar even Drive.
Heb me whey binnen.

Wel jammer dat hier maar 1 smerige bananen sample bijzat.

Maarjah volgende x beter hoop ik maar!
Inderdaad hopen dat het de volgende keer beter gaat. Misschien zit er dan een smerige cappuccino sample bij. Of een smerige perzik/mango sample. Wie zal het zeggen ;)
Ik had deze vraag ook al op de website gesteld maar misschien dat andere dbb'ers er antwoord op weten.

Waar komen de eiwitten vandaan uit de Basic Bulk Whey series. Komt 't van Hollandse koeien uit Nederland of worden de eiwitten ergens anders vandaan gehaald; binnen of buiten de EU?
Alle grondstoffen komen uit NL/EU. Geen goedkope rommel, daar hoef je niet bang voor te zijn :D
Die hebben we verschillende!
Wanneer komt de PeptoPro weer?
Als het goed is binnen 2 weken. Het is vakantieperiode, dus alles duurt helaas wat langer dan normaal.
Wanneer kan je op de xxl website automatisch inloggen?
Nu moet ik steeds alles handmatig invullen, de optie om het winkelwagentje na xx tijd te legen mag ook wel uit, komop, we zitten in 2010!;)
Ik zal er eens naar laten kijken ;)
@ XXL Nutrition,

Wanneer hebben jullie Activate Xtreme weer op voorraad?
Ziet er interessant uit en heb hier op de site positieve dingen over gelezen.
Word dus bestellen! :D
Komt deze week weer binnen!
Hey xxl, maat van mij heeft vandaag joint suport besteld voor zen vriendin,
nu vroeg hij zich af wat de dosis voor vrouwen hier van is..
Kan je gewoon 2 caps per dag nemen.
Wat is het etiket van Amino-2000? Hoeveel van wat zit er in een dosering?
Ga er vanmiddag even naar kijken.
Mega grow lijkt wel goed te werken :thumb:

Wat kan je me aanraden als een goede pre workout supp?
Unleash v3 is de sterkste pre workout van dit moment. Misschien dat de trainingstack iets voor je is.
Het is wel te merken dat het merendeel op dit forum Nederlands is (ben ik zelf trouwens ook). Iedere keer om die samples zeuren en ook nog zeiken achteraf als er maar ééntje bijzat. De smaken van de meeste whey komen toch redelijk overeen met de echte smaak van bv banaan, vanille etc. Dus niet zo zeuren.
Zeurders heb je altijd. Het overgrote merendeel van onze klanten vind het leuk dat er een sample bijzit. Daar doen we het natuurlijk voor ;)
Is er bekend wat de verhoudingen zijn van xxl all day protein? Ik wil namelijk graag zo'n blend hebben, maar vraag me af welke samenstelling het heeft. Met de huidige ingredientenlijst zou er net zo goed 90%concentraat in kunnen zitten. Ga er vanuit dat xxl een goed product heeft hoor, tot nu toe altijd tevreden geweest over mijn bestellingen!
Ik heb besloten die verhoudingen niet meer weer te geven. Alles wat we tegenwoordig maken wordt gekopieerd door andere shops. Vroeger deden we dat wel, maar we zijn dus iets voorzichtiger geworden.
heb zojuist 2 potten crack besteld =>66821. Ik schrijf morgen over, je mag er altijd wat samples bijgooien!:d, maakt niet uit wat. thnx!
Komt goed :thumbs:
Moet trouwens zeggen dat ik de wrist wraps niet geweldig vindt. Als je ze strak aantrekt kan je het klittenband niet goed vastmaken.
Ik zal er vanmiddag even naar kijken.
Wanneer is de Pepto Pro weer op voorraad?
Binnen 2 weken als het goed is.
Ik zie dat de Essential Amino Stack is goedkoper dan BCAA door de aanbieding zie ik nu, ook wat uitgebreider in aminozuren.

Is de EAS ook even geschikt als voor de ochtend cardio op een lege maag?

Verder is jullie CLA uitverkocht en de Vendetta niet meer goedkoper per 2, dat vind ik jammer.
Laatste bestellingen altijd wel gehad dat er iets uitverkocht was, ging vroeger beter.

EAS kan je ook prima nemen rondom je ochtendcardio. Prijs van Vendetta is aangepast. Af en toe is er inderdaad iets uitverkocht. We krijgen wekelijks meer producten en ook meer orders. Dus het inkopen wordt sowieso wat lastiger. Ook zijn we natuurlijk afhankelijk van andere. Als iets bij een leverancier is uitverkocht doe je er weinig aan.

Goede opmerking wat betreft het al of niet bijleveren van samples allerhande. Mensen mogen wat mij betreft tevreden zijn met het extraatje dat wordt meegeleverd. Ik kocht vroeger mijn spullen (voor behoorlijk wat geld nota bene) bij een shop in Antwerpen, nooit wat extra's gekregen hoor. Dat terwijl ik vaak moest aanzien hoe 'nieuwe' klanten wel vaak extra's mee naar huis kregen. Dus ben ik maar al te blij wanneer ik een bestelling plaats dat er een sample bijzit van wat dan ook. Hoe ging dat spreekwoord ook al weer? Wie het kleine niet eert...

Is die kip in blikjes niet meer beschikbaar?
Vind het niet zo direct terug :help:

Binnekort weer eens een pre=workout booster bestellen...unleash v3 doet helaas niet wat v2 wel deed....dus gamaar eens een andere uitproberen. (tips?):)
Krijg dr zelf altijd wel samples bij wat leuk is maar 90% van die samples is dan wel weer een whey delicous sample wat dan weer jammer is aangezien ik daar 2 potten van heb staan.

Top bedrijf dat zeker:thumb:

(ps, iets minder boekjes mag wel....vorige bestelling zaten dr 6 in de doos)

Terug
Naar boven