Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hebben jullie toevallig geen proteïne bars zonder choco smaak?
'k bedoel keer iets andersalle proteïne bars zijn chocolade en ik hou der niet van
![]()

Mooi zo!Intussen netjes afgeleverd (zoals altijd), waarvoor dank!
Vreemd dat je geen sample hebt. Er moet bij elke bestelling minimaal 1 sample zitten. De kleintjes RPM waren op, vandaar even Drive.Geen samples (3e keer) , extra drive terwijl ik drive (al) besteld had (hoopte op RPM dit weekend),
erg jammer dat het mij weer moet overkomen...
Mja er zijn er meer ...
zal meteen maar RPM bestellen...
Inderdaad hopen dat het de volgende keer beter gaat. Misschien zit er dan een smerige cappuccino sample bij. Of een smerige perzik/mango sample. Wie zal het zeggenHeb me whey binnen.
Wel jammer dat hier maar 1 smerige bananen sample bijzat.
Maarjah volgende x beter hoop ik maar!

Alle grondstoffen komen uit NL/EU. Geen goedkope rommel, daar hoef je niet bang voor te zijnIk had deze vraag ook al op de website gesteld maar misschien dat andere dbb'ers er antwoord op weten.
Waar komen de eiwitten vandaan uit de Basic Bulk Whey series. Komt 't van Hollandse koeien uit Nederland of worden de eiwitten ergens anders vandaan gehaald; binnen of buiten de EU?

Die hebben we verschillende!hebben jullie toevallig geen proteïne bars zonder choco smaak?
'k bedoel keer iets andersalle proteïne bars zijn chocolade en ik hou der niet van
![]()
Als het goed is binnen 2 weken. Het is vakantieperiode, dus alles duurt helaas wat langer dan normaal.
Ik zal er eens naar laten kijkenWanneer kan je op de xxl website automatisch inloggen?
Nu moet ik steeds alles handmatig invullen, de optie om het winkelwagentje na xx tijd te legen mag ook wel uit, komop, we zitten in 2010!![]()

Komt deze week weer binnen!@ XXL Nutrition,
Wanneer hebben jullie Activate Xtreme weer op voorraad?
Ziet er interessant uit en heb hier op de site positieve dingen over gelezen.
Word dus bestellen!![]()
Kan je gewoon 2 caps per dag nemen.Hey xxl, maat van mij heeft vandaag joint suport besteld voor zen vriendin,
nu vroeg hij zich af wat de dosis voor vrouwen hier van is..
Ga er vanmiddag even naar kijken.Wat is het etiket van Amino-2000? Hoeveel van wat zit er in een dosering?
Unleash v3 is de sterkste pre workout van dit moment. Misschien dat de trainingstack iets voor je is.Mega grow lijkt wel goed te werken
Wat kan je me aanraden als een goede pre workout supp?
Zeurders heb je altijd. Het overgrote merendeel van onze klanten vind het leuk dat er een sample bijzit. Daar doen we het natuurlijk voorHet is wel te merken dat het merendeel op dit forum Nederlands is (ben ik zelf trouwens ook). Iedere keer om die samples zeuren en ook nog zeiken achteraf als er maar ééntje bijzat. De smaken van de meeste whey komen toch redelijk overeen met de echte smaak van bv banaan, vanille etc. Dus niet zo zeuren.

Ik heb besloten die verhoudingen niet meer weer te geven. Alles wat we tegenwoordig maken wordt gekopieerd door andere shops. Vroeger deden we dat wel, maar we zijn dus iets voorzichtiger geworden.Is er bekend wat de verhoudingen zijn van xxl all day protein? Ik wil namelijk graag zo'n blend hebben, maar vraag me af welke samenstelling het heeft. Met de huidige ingredientenlijst zou er net zo goed 90%concentraat in kunnen zitten. Ga er vanuit dat xxl een goed product heeft hoor, tot nu toe altijd tevreden geweest over mijn bestellingen!
Komt goedheb zojuist 2 potten crack besteld =>66821. Ik schrijf morgen over, je mag er altijd wat samples bijgooien!:d, maakt niet uit wat. thnx!
Ik zal er vanmiddag even naar kijken.Moet trouwens zeggen dat ik de wrist wraps niet geweldig vindt. Als je ze strak aantrekt kan je het klittenband niet goed vastmaken.
Binnen 2 weken als het goed is.
Ik zie dat de Essential Amino Stack is goedkoper dan BCAA door de aanbieding zie ik nu, ook wat uitgebreider in aminozuren.
Is de EAS ook even geschikt als voor de ochtend cardio op een lege maag?
Verder is jullie CLA uitverkocht en de Vendetta niet meer goedkoper per 2, dat vind ik jammer.
Laatste bestellingen altijd wel gehad dat er iets uitverkocht was, ging vroeger beter.