XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.741
je kan altijd die van new science bestellen in de plaats als het echt dringend is he :)

Is new science ook van xxl? aangezien jullie adres daar opstaat? (op de pot)

prima spul trouwens!

René, enig idee wanner de whey hydrolisaat weer binnen zou zijn?

• #17.746
Is new science ook van xxl? aangezien jullie adres daar opstaat? (op de pot)

prima spul trouwens!
Dat is inderdaad ook een merk van ons. Gericht op de internationale markt. Alleen we hebben het zo druk met XXL dat we NSL even op een laag pitje hebben gezet.
René, enig idee wanner de whey hydrolisaat weer binnen zou zijn?
Met een beetje geluk deze week nog. Anders zeker begin volgende week.

Hé rené geef je inpakkers een "pintje" opkosten van mij hehe :D
6samples gekregen! Ik had er 3 gevraagd om dat ik voor 3 personen besteld had, 3samps crack en 3 delicous cappucino gekregen, en dan nog 3 pennen, m'n maten zijn tevreden :D

Bestelling aangekomen ! Dank uuu. Jammer dat er geen samples bij zaten. Maar was het dan ook vergeten bij mededeling te zetten, en René had er vast overgelezen in het xxl topic.

Maar met die Energize pillen is het wel jackpot.
Heb er gewoon 1 half uur na de maaltijd genomen. Dus het zal nog niets een zijn volledig effect hebben. Ben normaal altijd kapot na de training en moet me steeds naar huis trekken.
En nu zit ik hier gwn een uur na de training nog steeds zenuwachtig op mijn stoel. Vroeg slapen zal er iig niet inzitten.
Goede shit ouwe.

Ik hem mijn bestelling in goede orde ontvangen! Eindelijk kunnen genieten van de ADP, dat was het wachten wel waard! Echter ontbrak de shakebeker waarover ik had gemaild (66088) Geen probleem verder, komt wel goed met de volgende bestelling! (aangezien EAS deze week in de aanbieding is :D)

Zonet eerste keer met unleash getraind, moet zeggen ging lekker! 2 pr's gesneuveld.
Alleen spijtig dat er geen sample bij de bestelling zat, volgende keer dan maar :)

Zo werd wel weer tijd dat ik wat bestel,
Energize was op en wat extra's besteld vergeet alleen telkens om samples te vragen :o

66480 bestel nummer, weet niet waarom ik dat post maar iedereen doet dat :D

Na post ik ook maar wat ik besteld heb ben nou toch bezig,

LG Sciences, Anadraulic Pump 405 gram. (Iemand ervaring met deze PRE W ?)

Nutrition, Energize! 120 caps Applied Nutriceuticals.
DRIVE + gratis RPM 25 caps 110 Caps.

Laatst bewerkt:
Dipeptides in de aanbieding :d

this is my lucky day.

Is het mogelijk om (suikervrije) siroop in de shaker te doen met EAA en water? Heeft dit enig effect op de EAA? Tijdens het trainen is het namelijk niet echt een lekker drankje om af en toe een nip te nemen

vandaag weer mooi pakketje binnen gekregen 3dozen vol met bars voor op vakantie en wat andere dingen!en jongens bedankt voor me verjaardagskado leuk dat jullie er wat bij deden super servis!

Is het mogelijk om (suikervrije) siroop in de shaker te doen met EAA en water? Heeft dit enig effect op de EAA? Tijdens het trainen is het namelijk niet echt een lekker drankje om af en toe een nip te nemen

Ja waarom niet? persoonlijk vind ik het zo wel lekker,
je kunt ook wat waxy maize toevoegen

• #17.757
Hé rené geef je inpakkers een "pintje" opkosten van mij hehe :D
6samples gekregen! Ik had er 3 gevraagd om dat ik voor 3 personen besteld had, 3samps crack en 3 delicous cappucino gekregen, en dan nog 3 pennen, m'n maten zijn tevreden :D
Hehe zal ik doen :D
Bestelling aangekomen ! Dank uuu. Jammer dat er geen samples bij zaten. Maar was het dan ook vergeten bij mededeling te zetten, en René had er vast overgelezen in het xxl topic.

Maar met die Energize pillen is het wel jackpot.
Heb er gewoon 1 half uur na de maaltijd genomen. Dus het zal nog niets een zijn volledig effect hebben. Ben normaal altijd kapot na de training en moet me steeds naar huis trekken.
En nu zit ik hier gwn een uur na de training nog steeds zenuwachtig op mijn stoel. Vroeg slapen zal er iig niet inzitten.
Goede shit ouwe.
Hhm bij elke bestelling horen gewoon samples te zitten. Energize is inderdaad goeie shit!
Ik hem mijn bestelling in goede orde ontvangen! Eindelijk kunnen genieten van de ADP, dat was het wachten wel waard! Echter ontbrak de shakebeker waarover ik had gemaild (66088) Geen probleem verder, komt wel goed met de volgende bestelling! (aangezien EAS deze week in de aanbieding is :D)
:thumbs:
Zonet eerste keer met unleash getraind, moet zeggen ging lekker! 2 pr's gesneuveld.
Alleen spijtig dat er geen sample bij de bestelling zat, volgende keer dan maar :)
Volgens mijn heeft er een inpakker staan slapen. Komt misschien door het warme weer :D

Goed om te horen dat je tevreden bent over Unleash. Ik vind het zelf nog steeds de beste pre workout booster ever :D
Dipeptides in de aanbieding :d

this is my lucky day.
Lucky week :D
Kan prima, geen probleem.
vandaag weer mooi pakketje binnen gekregen 3dozen vol met bars voor op vakantie en wat andere dingen!en jongens bedankt voor me verjaardagskado leuk dat jullie er wat bij deden super servis!
Geen dank, en veel plezier op vakantie :thumbs:
Ja waarom niet? persoonlijk vind ik het zo wel lekker,
je kunt ook wat waxy maize toevoegen

Doe ik inderdaad ook altijd. Tijdens het trainen Waxy Maize met EAS. Heerlijk :D

Geen samples (3e keer) , extra drive terwijl ik drive (al) besteld had (hoopte op RPM dit weekend),
erg jammer dat het mij weer moet overkomen...

Mja er zijn er meer ...
zal meteen maar RPM bestellen...

Laatst bewerkt:
Heb me whey binnen.

Wel jammer dat hier maar 1 smerige bananen sample bijzat.

Maarjah volgende x beter hoop ik maar!

Terug
Naar boven