bruno ch
Cool Novice
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

heb je mss een aanrader welke stacker/ fatburner het beste is voor een vrouw leeftijd 50jaar?

+1 helemaal mee eens, fat burners zijn overrated (mijn mening)Haar verbruik omhoog gooien met cardio waardoor er een negatieve balans in haar calorieen inname / verbruik onstaat?
Sorry René, je hebt echt top fatburners.. daar twijfel ik niet aan. Echter vind ik vrouwen van 50 jaar aan fatburners not done.
Een fatburner gaat ook pas helpen icm met een gedisciplineerd dieet, anders heeft het echt geen zin.
Als er veel caffeine/geranamine inzit vind ik ze toch al minder overrated, maar goed, gebruik ze ook niet om vet te verbranden+1 helemaal mee eens, fat burners zijn overrated (mijn mening)

Ook dan vind ik het Overrated, je krijgt er misschien meer Energie van maar dat betekend niet automatisch dat men er harder of meer door gaat trainen,Als er veel caffeine/geranamine inzit vind ik ze toch al minder overrated, maar goed, gebruik ze ook niet om vet te verbranden![]()
We krijgen zelfs boze mailtjes dat mensen 2 keer dezelfde sample achter elkaar krijgenGoede opmerking wat betreft het al of niet bijleveren van samples allerhande. Mensen mogen wat mij betreft tevreden zijn met het extraatje dat wordt meegeleverd. Ik kocht vroeger mijn spullen (voor behoorlijk wat geld nota bene) bij een shop in Antwerpen, nooit wat extra's gekregen hoor. Dat terwijl ik vaak moest aanzien hoe 'nieuwe' klanten wel vaak extra's mee naar huis kregen. Dus ben ik maar al te blij wanneer ik een bestelling plaats dat er een sample bijzit van wat dan ook. Hoe ging dat spreekwoord ook al weer? Wie het kleine niet eert...

Die verkopen we inderdaad niet meer. Was te weinig vraag naar.Is die kip in blikjes niet meer beschikbaar?
Vind het niet zo direct terug![]()
Je zou NOX Pump eens kunnen proberen. We hebben ook de nieuwe No XPlode Igniter Shot binnen. Die vind ik zelf erg goed. Je kan ook van verschillende boosters eerst een aantal losse zakjes bestellen.Binnekort weer eens een pre=workout booster bestellen...unleash v3 doet helaas niet wat v2 wel deed....dus gamaar eens een andere uitproberen. (tips?)
Krijg dr zelf altijd wel samples bij wat leuk is maar 90% van die samples is dan wel weer een whey delicous sample wat dan weer jammer is aangezien ik daar 2 potten van heb staan.
Top bedrijf dat zeker
(ps, iets minder boekjes mag wel....vorige bestelling zaten dr 6 in de doos)
Ik zou niks te heftigs nemen. Stacker 2 ofzo. Wat ze ook kan doen is een aantal losse producten nemen zoals CLA, groene thee etc. Maar het begint inderdaad met goede voeding.heb je mss een aanrader welke stacker/ fatburner het beste is voor een vrouw leeftijd 50jaar?
Met medicijnen moet je altijd voorzichtig zijn, kan je het beste dus even aan je huisarts vragen. De shirtjes komen niet meer terug. Alleen nog de gele en rode van Animal en alles van eigen merk.Mooi zo!
Mag je trouwens deze supps gebruiken met medicijnen?
Ik gebruik Tetracycline 250mg, zodat ik geen puistjes krijg.
Dat is volgens mij een best wel een zware medicijn.
Verder had ik nog een vraag of jullie nog de t-shirt met de tekst 'Squat till you puke' krijgen in de maat M.
Ben namelijk bang dat maat S te klein is voor mij, ook al staat dat de maten groter uitvallen.
Ben 70kg, 8% @ 174. Volgens mij gaat het dan beetje erg strak zitten?
En ik wil die echt heel graag hebben.
Misschien als ik daarmee in de sportschool loop dat er eindelijk meer mensen gaan squaten.![]()
Haar verbruik omhoog gooien met cardio waardoor er een negatieve balans in haar calorieen inname / verbruik onstaat?
Sorry René, je hebt echt top fatburners.. daar twijfel ik niet aan. Echter vind ik vrouwen van 50 jaar aan fatburners not done.
Een fatburner gaat ook pas helpen icm met een gedisciplineerd dieet, anders heeft het echt geen zin.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Bij een goede fatburer voel je gewoon dat je stofwisseling omhoog gaat.+1 helemaal mee eens, fat burners zijn overrated (mijn mening)
Inderdaad, daar gaat sowieso je hart een stuk sneller van kloppenAls er veel caffeine/geranamine inzit vind ik ze toch al minder overrated, maar goed, gebruik ze ook niet om vet te verbranden![]()

Die komt volgende week weer binnen.Wanneer is de Cafeïne Booster XXL weer op voorraad?
Geen t-shirt.Met medicijnen moet je altijd voorzichtig zijn, kan je het beste dus even aan je huisarts vragen. De shirtjes komen niet meer terug. Alleen nog de gele en rode van Animal en alles van eigen merk.

Die komt volgende week weer binnen.
Ligt er inderdaad aan waar en hoe je het bewaard. Als je het droog en niet te warm bewaard blijft het een hele tijd goed.
Die is nog gewoon meegegaan!René,
Was net 11 seconden (na 15:00) te laat met mijn bestelling (67035). Sluiten jullie exact om 3 de boeken of kan ik mijn order morgen nog verwachten?
Dat moet het inderdaad nog gewoon goed zijn. Als het normaal ruikt en smaakt kan je het nog prima gebruiken.Ik heb het in de kelder op een plank staan. Dus een jaar later is het ook nog goed?
Geen idee hoelang EAS in je bloed blijft. Maar je kan het prima nemen voor je ochtendcardio. PeptoPro heeft altijd zin, zeker rondom je training of cardio. Ik zou de multi gewoon bij je ontbijt nemen.Bestelling weer binnen.
Heel erg benieuwd naar de unleash v3, over een paar weken ga ik hem gebruiken ter afwisseling met vendetta.
En bedankt voor de samples.
Nog wat vragen.
1 Hoelang blijft de EAS eigenlijk in je bloed als je 5 gram neemt op een lege maag ivm ochtend cardio?
2 Heeft het zin om een half schepje pepto pro bij me vendetta te fl*kkeren, of heeft dat geen meerwaarde omdat vendetta zelf al veel amino's heeft?
3 De multi vit, Is het handig die direct voor de ochtendcardio te nemen ivm vitamine C en cortisol bescherming of maak ik hier een denkfout en is er een beter tijdstip voor een multi vit?
De megagrow en peptopro neem ik na me krachttraining
Nu wil ik na me krachttraining nog wat cardio doen..
is het dan eerst krachttraining daarna shake daarna cardio.. Of na de cardio?