XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bestelling binnen! Super! Leuke samples!

Is de actie gedaan, René?

Yes knalpakket 1!, eerste bestelling bij jullie en ik dacht waarom niet direct alles is uitproberen. Als student zijnde zijn dergelijke voordelige acties een godsgeschenk! Zeer scherpe prijs en dan nog zulke extra's is enkel maar gelukkige wederkerende klanten :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.785

yep!.. Er mag niets meer afgestoken worden na nieuwjaar dus geen knalpakketten meer ;)

We wilden gewoon met een leuke actie het jaar afsluiten en is een succes geweest we hebben heel wat pakketten verzonden.

Bedankt allemaal! :thumbs:

re

hey renee

mijn stack is eindelijk binnen :cool:

kan nu op vakantie thx kerel:D

sika

Bestelling ook hier binnen. Thx voor de samples ;)

yep!.. Er mag niets meer afgestoken worden na nieuwjaar dus geen knalpakketten meer ;)

We wilden gewoon met een leuke actie het jaar afsluiten en is een succes geweest we hebben heel wat pakketten verzonden.

Bedankt allemaal! :thumbs:

Je kan ook met een leuke actie het jaar inluiden. ;)
Nee joh, zijn tevreden.

heb net precies een behoorlijke bestelling gedaan maar had het dus beter een paar dagen eerder kunnen bestellen ivm eidejaarsacties?? Zag ook al nergens iets van gratis handschoenen, t-shirts, samples en dat soort dingen maarja bestelling toch maar geplaatst en betaald. Als er nog iets mogelijk is mijn Bestelnummer is 9519.

Groet, Robin.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.792
heb net precies een behoorlijke bestelling gedaan maar had het dus beter een paar dagen eerder kunnen bestellen ivm eidejaarsacties?? Zag ook al nergens iets van gratis handschoenen, t-shirts, samples en dat soort dingen maarja bestelling toch maar geplaatst en betaald. Als er nog iets mogelijk is mijn Bestelnummer is 9519.

Groet, Robin.

Robin,

We zitten helemaal door onze goodies heen. We hebben van alles weggegeven. Dat heb je altijd met actie's die zijn tijdelijk..... Soms wel wat lullig maar goed. Als het altijd zo zou zijn zouden er geen acties zijn ;)

Hey XXL,

Ik heb ondertussen al een tijdje mijn bestelling aangekregen van de Protein80 met daarbij 25 eiwitrepen. Ik ben eerlijk gezegd echt niet te spreken over die repen die ik toegestuurd gekregen heb. Eerst en vooral lagen ze gewoon over gans de doos verspreid, precies er gewoon ingesmeten ma da zal wel gelogen hebben aan de koerierdienst dan. Ze plakte onder een goedje waarvan ik niet weet was het is + de repen zelf zien er precies 10j oud uit. Dan nog maar te zwijgen over de allereerste die ik opat, gewoon een verdufte bittere smaak, verre van melkchocolade smaak.

Ik had eerst eens een white chocolade besteld, ik heb toen speciaal melkchocolade besteld met een pack van 25 omdat ik niet zot ben van witte chocolade ma ik moet eerlijk bekennen dat die witte wel een pak appeteitelijker smaakte + eruit zag.
Ik ben ondertussen al enkele repen verder met die melkchocolade en elke reep ziet er gewoon even verjaart uit als de andere. Al die chocolade is gewoon uitgeslagen alsof die reep al jaren in de kast ligt. Een dikke 0 voor deze in ieder geval...

Ik ben geen moeilijk mens maar zo hoort chocolade er zeker niet uit te zien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nou denk ik gewoon zo maar even dat het netjeser geweest zou zijn dat je XXL een mailtje gestuurd zou hebben ipv dit hier te posten...

Ik ben ondertussen al enkele repen verder met die melkchocolade en elke reep ziet er gewoon even verjaart uit als de andere. Al die chocolade is gewoon uitgeslagen alsof die reep al jaren in de kast ligt. Een dikke 0 voor deze in ieder geval...

Ik ben geen moeilijk mens maar zo hoort chocolade er zeker niet uit te zien.

Chocolade ziet er inderdaad niet zo uit.
Waarom blijf je dat dan doorvreten?
Mailtje naar XXL en terugsturen samen met een briefje zou je veel meer goed gedaan hebben.

Als zo'n repen koud liggen slagen ze toch aan?!

Mss denkt hij dat eiwitrepen hetzelfde zijn als Snickers of zo...
In ieder geval weinig tactisch om hier van zijn bos te komen maken.

True

Viel mij inderdaad ook al op dat die chocolate temptation repen wat wit uitgeslagen waren. Zal wel door de kou of zo komen. Die van mij zijn houdbaar tot eind 2008 dus dat kan het probleem ook niet zijn. En zo heel verkeerd vind ik ze niet smaken, voor een proteine reep althans..

Bestelling nu net in ontvangst genomen:D :meal:

Terug
Naar boven