XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Mijn ervaring met proteinbars is dat ze allemaal er niet als "een lekkere chocolade reep" uitzien, laat staan er naar smaken. Maar goed je eet ze toch niet om de smaak?
Zowel dan zijn er wel goedkopere oplossingen.....

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.803
@SynQ..

1> dat die repen in de doos verspreid liggen komt door het vervoer. Wij leggen een 25st doos er in zijn geheel in en plakken die vaak nog even dicht. Als er dan iemand met die doos gaat lopen gooien dan gaat het mis.

2> De MDY repen zijn aboluut niet bedorven houdbaarheid is volgens mij eind 2008. Zelf ben ik ook geen liefhebber van de chocolade smaak. Het klopt dat de repen aan de onderkant (waarvan je een foto hebt gemaakt) wat wittig zijn. Ik denk dat het iets te maken heeft met het productieproces. Iets met poeder zodat ze niet kleven ofzo.

Wij versturen absoluut geen bedorven of spullen die overdatum zijn. Alles wat wij versturen heeft een hele behoorlijke houdbaarheid. Mocht dit niet zo zijn dan geven wij dat van te voren aan op de site.

Ik vind het jammer dat je niet tevreden bent en de repen niet lekker vind, maar smaken verschillen en daar kan ik niets aan veranderen.

René

Eiwitrepen zijn toch altijd zo :rolleyes:

Eiwitrepen smaken altijd ..op zijn zachtst gezegd "vreemd"

Heb dezelfde repen ook al eens toegestuurd gekregen van XXL nutrition en er was niks mis mee. Maarja smaken verschillen natuurlijk.
Ik zou me evenwel niet kunnen voorstellen dat XXL producten van mindere kwaliteit zouden versturen.

Juist eerste training van het jaar achter de rug en moet zeggen die dextrojuice orange samen met whey protein instant banaan is super lekker! Protein 80 vanile is ook al goedgekeurd. Als ik hem vergelijk met optimum nutrition en pvl kwa smaak, is deze veeeel lekkerder, komt al veel beter in de buurt van syntha-6 maar dan met minder calorieën! Zelfs met water ziet hij eruit als een schuimige shake, pvl en ON zijn slappe bedoening op dat gebied. Maar de samenstelling is natuurlijk ook belangrijk, maar ben al zeer tevreden! Oplosbaarheid is ook in orde! Ben blij dat ik eindelijk een shakebeker heb die toe blijft, kwaliteit!

• #1.808
Juist eerste training van het jaar achter de rug en moet zeggen die dextrojuice orange samen met whey protein instant banaan is super lekker! Protein 80 vanile is ook al goedgekeurd. Als ik hem vergelijk met optimum nutrition en pvl kwa smaak, is deze veeeel lekkerder, komt al veel beter in de buurt van syntha-6 maar dan met minder calorieën! Zelfs met water ziet hij eruit als een schuimige shake, pvl en ON zijn slappe bedoening op dat gebied. Maar de samenstelling is natuurlijk ook belangrijk, maar ben al zeer tevreden! Oplosbaarheid is ook in orde! Ben blij dat ik eindelijk een shakebeker heb die toe blijft, kwaliteit!

:thumbs: mooi... over de kwaliteit van de proteine van XXL hoef je je echt geen zorgen te maken.. Wij kopen de allerbeste kwaliteit in altijd.

Ook voor mij de eerste keer dat ik proteine van XXL besteld heb en ik moet zeggen de aardbei whey valt heel goed mee. De pro 80 choco vind ik wat minder van smaak maar dat ligt er mischien aan dat ik teveel melk of te weinig poeder heb gebruikt. Voor dit geld zeker niet slecht :thumbs:

• #1.810
Ook voor mij de eerste keer dat ik proteine van XXL besteld heb en ik moet zeggen de aardbei whey valt heel goed mee. De pro 80 choco vind ik wat minder van smaak maar dat ligt er mischien aan dat ik teveel melk of te weinig poeder heb gebruikt. Voor dit geld zeker niet slecht :thumbs:

:thumbs: Ik neem zelf alleen maar Vanille :D mixt overal mee.

maak eens wat havermout, laat afkoelen en doe er 20 gram choco whey of pro80 bij

damn smaakt net naar chocoladepudding heerlijk hoor :D

Dit ontbijt eet ik al jaren , vroeger zelfs in een wedstrijdvoorbereiding :
1 kop havermout
2 kopjes water
3 eiwitten

4 minuutjes in de magnetron en dan een kwartiertje laten afkoelen , een schep choco eiwitpoeder erdoor en smullen maar ;)

De 1ste bestelling van't jaar is geplaatst, zal wel supersnel binnen zijn met die nieuwe belgische rekening :cool:

• #1.815
De 1ste bestelling van't jaar is geplaatst, zal wel supersnel binnen zijn met die nieuwe belgische rekening :cool:

:D ja.. we hebben al een keer gehad dat een Belgische klant op maandag bestelde om 12uur meen ik en dat de betaling direct gestort was. Pakket die dag weg en volgende dag bezorgd... Wij trots hier :D binnen 24h naar Belgie!

:D ja.. we hebben al een keer gehad dat een Belgische klant op maandag bestelde om 12uur meen ik en dat de betaling direct gestort was. Pakket die dag weg en volgende dag bezorgd... Wij trots hier :D binnen 24h naar Belgie!

Ik heb net het geld via pc-banking overgemaakt, hup, hup, verzenden die shizzle :D

stom weekend :grumble:

Sanca leeft op supplementen lol , laat in het vervolg gewoon je loon doorstorten naar XXL , dan zullen zij je wel op tijd bevoorraden :knipoog:

Dit ontbijt eet ik al jaren , vroeger zelfs in een wedstrijdvoorbereiding :
1 kop havermout
2 kopjes water
3 eiwitten

4 minuutjes in de magnetron en dan een kwartiertje laten afkoelen , een schep choco eiwitpoeder erdoor en smullen maar ;)

wat dacht je van 220ml water voor 2 mins in de magnetron. daar 50gr brinte, 25gr muesli doorheen en goed mengen om daarna 25gr whey choco er doorheen te mengen. Is jummy :D

koud water, brinta en whey is makkelijker en sneller... :D

Sanca leeft op supplementen lol , laat in het vervolg gewoon je loon doorstorten naar XXL , dan zullen zij je wel op tijd bevoorraden :knipoog:
Whehehehe hij rijd nu een golfje 1.9 diesel. Hij heeft de bmw en de MB eruit gedaan om supplementen te kunnen kopen :D

Terug
Naar boven