Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ook voor mij de eerste keer dat ik proteine van XXL besteld heb en ik moet zeggen de aardbei whey valt heel goed mee. De pro 80 choco vind ik wat minder van smaak maar dat ligt er mischien aan dat ik teveel melk of te weinig poeder heb gebruikt. Voor dit geld zeker niet slecht :thumbs:

De banaan is héérlijk :D

hebben jullie die goodies van alri al lang in store ?
viel me recent pas op dat het in je sig stond

ik heb even vraagje daarover. op de site staat niks over leeftijd grens van JW
en omdat ik de oudste niet ben en hier op dbb toch geadviseerd word om het pas te nemen op/na je 21ste wilde ik het hier eerst even navragen voordat ik het ga bestellen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.824
hebben jullie die goodies van alri al lang in store ?
viel me recent pas op dat het in je sig stond

ik heb even vraagje daarover. Pp de site staat niks over leeftijd grens van JW
en omdat ik de oudste niet ben en hier op dbb toch geadviseerd word om het pas te nemen op/na je 21ste wilde ik het hier eerst even navragen voordat ik het ga bestellen

Nee nog niet zo lang.. Je kan je anders ook inschrijven voor onze nieuwsbrief op de site dan wordt je maandelijks op de hoogte gebracht.

De komende maand komen er nog veel nieuwe dingen bij, dus kwestie van af en toe even kijken.

Dat ivm met je leeftijd duf ik je nu niet direct op te antwoorden.. Ga eens rondvragen.

rene

• #1.828
Top! Volgende keer die mammoth eens proberen :cool:

:rolleyes: haha.. ik blijf zeggen dat Complex Carb Gainer the way to go is!
Maar goed.. het is een veel gebruikt supplement en daarom heb ik het toch toegevoegd.. We proberen het assortiment wat uit te breiden zodat we aan zeg 90% van de wensen kunnen voldoen. ;)

haha die text die erbij staat
GENIAAL

:rolleyes: haha.. ik blijf zeggen dat Complex Carb Gainer the way to go is!
Maar goed.. het is een veel gebruikt supplement en daarom heb ik het toch toegevoegd.. We proberen het assortiment wat uit te breiden zodat we aan zeg 90% van de wensen kunnen voldoen. ;)

Ow, tja, ik heb al zoveel goede dingen gehoord over mammoth... vandaar ;)

• #1.831
die Mammoth Bar ga ik ook nog eens kopen handig nu kan ik bijna alles bij jullie bestellen

• #1.833
hahaha het houd niet op bij Rene

hahaha sanca zouden ze willen

Terug
Naar boven