- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

(behalve de aardbij smaak, die is beetje funky)
Verkopen we inderdaad niet meer. We hebben een beter alternatief, van de makers van Mammoth.ik zie mammoth niet meer staan in de productlijst, verkopen jullie die niet meer?
Kan je altijd het beste even in de opmerking van je bestelling zetten. Dan lezen de inpakkers het meteen. Ik lees het meestal te laathey rené, is het mogelijk om een sample unleash bij bestelling te doen ipv whey delicious
ordernr 76927![]()

Ja! Alles is op voorraad wat op de site staat

Tnx, horen we vakerWeer netjes het pakket volgende ochtend geleverd. Super service! 4 potten whey delicious (vanille, banaan, appeltaart en cappuchino) pot dextrojuice, sporttas, shirtje, bidon en handdoek.... ik kan weer aan de slag!
BTW: de whey delicious is echt de lekkerste whey ooit.(behalve de aardbij smaak, die is beetje funky)

Mooi, zijn ze weer goed bezig geweest@ rené Ik heb een bestelling geplaatst waarbij ik ook all day protein besteld had . Ik zie nu dat er bij de bestelling staat all day protein 2500 gram ( banaan ) smaak , ik had nochtans chocolade aangeduid ?
Kan je dat nog veranderen of is mijn bestelling al verzonden ?
bestelnummer is: 77006
Is blijkbaar opgelost door een van uw medewerkers via info@xxlnutrition![]()

Onze eigen samples packs komen als het goed is eind volgende week weer binnen.Wil weer eens bestellen op jullie site. Zie alleen dat er twee verschillende proefpakketjes zijn voor whey die beide zijn uitverkocht. Komen deze nog in voorraad en zo ja kunnen jullie iets zeggen over hoe lang dat nog duurt?
Had je het op een redelijk nuchtere maag genomen?thanks voor de extra's rené, heb idd unleash sample gekregen. juist geprobeerd, dacht dat ik door het dak van men auto ging vlammen, maar na 3 oefeningen rug was het totaal op![]()
kan wel aan verlaagde kh inname liggen, maar hier heb ik anders geen last van. neem normaal xpand.
vanavond met zma beginnen, wel weer netjes geleverd!!!
jep, werkte goed maar wel kort vond ik.Verkopen we inderdaad niet meer. We hebben een beter alternatief, van de makers van Mammoth.
Kan je altijd het beste even in de opmerking van je bestelling zetten. Dan lezen de inpakkers het meteen. Ik lees het meestal te laat
Ja! Alles is op voorraad wat op de site staat
Tnx, horen we vaker
Mooi, zijn ze weer goed bezig geweest
Onze eigen samples packs komen als het goed is eind volgende week weer binnen.
Had je het op een redelijk nuchtere maag genomen?

Onze eigen samples packs komen als het goed is eind volgende week weer binnen.
Ik vraag me wat af.
Vandaag en gister heb ik aan de samples van oa Crack gezeten.
Bij beide producten kreeg ik op de bovenkant van me handen jeuk.
Toen ik 2x een halve sample Crack had genomen had ik hier geen last van.
Is dit het "tintelende" gevoel waar voor gewaarschuwd wordt met Beta-Alanine of kan dit door een ander ingredient komen?
Ik ben benieuwd of dit met No Explode ook gaat gebeuren, want dat ga ik uiteindelijk in combi met Cell Mass gebruiken als me andere samples op zijn.
Tijdens de training had ik er gelukkig geen last meer van.
Ik ben gewoon nieuwschierig omdat ik het nu 2 dagen achter elkaar had met 2 verschillende merken en dit nieuw voor mij is.
Rene: Mijn complex carb gainer en Whey protein Instant van jullie huismerk is in November aan de datum. Hoe strikt moet ik deze datum nemen? Off the record antwoord mag.
Verder wilde ik een nieuwe bestelling gaan plaatsen, maar mijn e-mailadres is verwijdert uit jullie bestand? Kan dat? Het is haasje35 apenstaartje hotmail punt com
En kan je me vertellen waarom jullie huismerk Glucosamine beter is (want iets duurder) dan die van Nowfood? Ik heb deze altijd gebruikt, en prima ervaringen mee.
Tnx voor je uitleg.Als je meer dan 10 mg per kg lichaamsgewicht neemt van beta-alanine (samen met carnosine) dan krijg je paresthesie.
In bijna iedere pre-workout supp heb je beta-alanine, maar door gewenning wordt het gevoel wel ietsje minder.

bestelling vandaag gekregen, vol ongeduld de unleash v3 binnengenomen en wat een knaltraining!
het enige jammer is de waanzinnig slechte smaak van de cassis. heb al tal van pre workout gehad maar deze steekt er qua smaak toch met kop en schouders bovenuit!
de ON caramal whey is dan weer uitermate lekker!![]()
En ja, ik heb er ook nog steeds knaltrainingen van