Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

hey rené, is het mogelijk om een sample unleash bij bestelling te doen ipv whey delicious
ordernr 76927;)

Laatst bewerkt:
Rene, heb je de zero lactose protein op voorraad?

Weer netjes het pakket volgende ochtend geleverd. Super service! 4 potten whey delicious (vanille, banaan, appeltaart en cappuchino) pot dextrojuice, sporttas, shirtje, bidon en handdoek.... ik kan weer aan de slag! :cool:

BTW: de whey delicious is echt de lekkerste whey ooit. :p(behalve de aardbij smaak, die is beetje funky)

@ rené Ik heb een bestelling geplaatst waarbij ik ook all day protein besteld had . Ik zie nu dat er bij de bestelling staat all day protein 2500 gram ( banaan ) smaak , ik had nochtans chocolade aangeduid ?

Kan je dat nog veranderen of is mijn bestelling al verzonden ?

bestelnummer is: 77006

Is blijkbaar opgelost door een van uw medewerkers via info@xxlnutrition :)

Laatst bewerkt:
Wil weer eens bestellen op jullie site. Zie alleen dat er twee verschillende proefpakketjes zijn voor whey die beide zijn uitverkocht. Komen deze nog in voorraad en zo ja kunnen jullie iets zeggen over hoe lang dat nog duurt?

thanks voor de extra's rené, heb idd unleash sample gekregen. juist geprobeerd, dacht dat ik door het dak van men auto ging vlammen, maar na 3 oefeningen rug was het totaal op ???
kan wel aan verlaagde kh inname liggen, maar hier heb ik anders geen last van. neem normaal xpand.
vanavond met zma beginnen, wel weer netjes geleverd!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.367
ik zie mammoth niet meer staan in de productlijst, verkopen jullie die niet meer?
Verkopen we inderdaad niet meer. We hebben een beter alternatief, van de makers van Mammoth.
hey rené, is het mogelijk om een sample unleash bij bestelling te doen ipv whey delicious
ordernr 76927;)
Kan je altijd het beste even in de opmerking van je bestelling zetten. Dan lezen de inpakkers het meteen. Ik lees het meestal te laat ;)
Rene, heb je de zero lactose protein op voorraad?
Ja! Alles is op voorraad wat op de site staat :D
Weer netjes het pakket volgende ochtend geleverd. Super service! 4 potten whey delicious (vanille, banaan, appeltaart en cappuchino) pot dextrojuice, sporttas, shirtje, bidon en handdoek.... ik kan weer aan de slag! :cool:

BTW: de whey delicious is echt de lekkerste whey ooit. :p(behalve de aardbij smaak, die is beetje funky)
Tnx, horen we vaker :zuip:
@ rené Ik heb een bestelling geplaatst waarbij ik ook all day protein besteld had . Ik zie nu dat er bij de bestelling staat all day protein 2500 gram ( banaan ) smaak , ik had nochtans chocolade aangeduid ?

Kan je dat nog veranderen of is mijn bestelling al verzonden ?

bestelnummer is: 77006

Is blijkbaar opgelost door een van uw medewerkers via info@xxlnutrition :)
Mooi, zijn ze weer goed bezig geweest :D
Wil weer eens bestellen op jullie site. Zie alleen dat er twee verschillende proefpakketjes zijn voor whey die beide zijn uitverkocht. Komen deze nog in voorraad en zo ja kunnen jullie iets zeggen over hoe lang dat nog duurt?
Onze eigen samples packs komen als het goed is eind volgende week weer binnen.
thanks voor de extra's rené, heb idd unleash sample gekregen. juist geprobeerd, dacht dat ik door het dak van men auto ging vlammen, maar na 3 oefeningen rug was het totaal op ???
kan wel aan verlaagde kh inname liggen, maar hier heb ik anders geen last van. neem normaal xpand.
vanavond met zma beginnen, wel weer netjes geleverd!!!
Had je het op een redelijk nuchtere maag genomen?

Verkopen we inderdaad niet meer. We hebben een beter alternatief, van de makers van Mammoth.

Kan je altijd het beste even in de opmerking van je bestelling zetten. Dan lezen de inpakkers het meteen. Ik lees het meestal te laat ;)

Ja! Alles is op voorraad wat op de site staat :D

Tnx, horen we vaker :zuip:

Mooi, zijn ze weer goed bezig geweest :D

Onze eigen samples packs komen als het goed is eind volgende week weer binnen.

Had je het op een redelijk nuchtere maag genomen?
jep, werkte goed maar wel kort vond ik.

bestelling vandaag gekregen, vol ongeduld de unleash v3 binnengenomen en wat een knaltraining!
het enige jammer is de waanzinnig slechte smaak van de cassis. heb al tal van pre workout gehad maar deze steekt er qua smaak toch met kop en schouders bovenuit!
de ON caramal whey is dan weer uitermate lekker! :D

Nooit geen Whey Isolaat tropische vruchten maar voor mij, ik moet steeds boertjes laten en krijg een adem die naar rotte vis ruikt, zelfs na 2x tandenpoetsen gaat het nog niet weg :(

Bedankt weer voor mijn laatste bestelling en samples.

Ik vraag me wat af.
Vandaag en gister heb ik aan de samples van oa Crack gezeten.
Bij beide producten kreeg ik op de bovenkant van me handen jeuk.
Toen ik 2x een halve sample Crack had genomen had ik hier geen last van.
Is dit het "tintelende" gevoel waar voor gewaarschuwd wordt met Beta-Alanine of kan dit door een ander ingredient komen?
Ik ben benieuwd of dit met No Explode ook gaat gebeuren, want dat ga ik uiteindelijk in combi met Cell Mass gebruiken als me andere samples op zijn.
Tijdens de training had ik er gelukkig geen last meer van.
Ik ben gewoon nieuwschierig omdat ik het nu 2 dagen achter elkaar had met 2 verschillende merken en dit nieuw voor mij is.

Laatst bewerkt:
Ik vraag me wat af.
Vandaag en gister heb ik aan de samples van oa Crack gezeten.
Bij beide producten kreeg ik op de bovenkant van me handen jeuk.
Toen ik 2x een halve sample Crack had genomen had ik hier geen last van.
Is dit het "tintelende" gevoel waar voor gewaarschuwd wordt met Beta-Alanine of kan dit door een ander ingredient komen?
Ik ben benieuwd of dit met No Explode ook gaat gebeuren, want dat ga ik uiteindelijk in combi met Cell Mass gebruiken als me andere samples op zijn.
Tijdens de training had ik er gelukkig geen last meer van.
Ik ben gewoon nieuwschierig omdat ik het nu 2 dagen achter elkaar had met 2 verschillende merken en dit nieuw voor mij is.

Als je meer dan 10 mg per kg lichaamsgewicht neemt van beta-alanine (samen met carnosine) dan krijg je paresthesie.
In bijna iedere pre-workout supp heb je beta-alanine, maar door gewenning wordt het gevoel wel ietsje minder.

Rene: Mijn complex carb gainer en Whey protein Instant van jullie huismerk is in November aan de datum. Hoe strikt moet ik deze datum nemen? Off the record antwoord mag :).

Verder wilde ik een nieuwe bestelling gaan plaatsen, maar mijn e-mailadres is verwijdert uit jullie bestand? Kan dat? Het is haasje35 apenstaartje hotmail punt com

En kan je me vertellen waarom jullie huismerk Glucosamine beter is (want iets duurder) dan die van Nowfood? Ik heb deze altijd gebruikt, en prima ervaringen mee.

Bump voor info.

Als je meer dan 10 mg per kg lichaamsgewicht neemt van beta-alanine (samen met carnosine) dan krijg je paresthesie.
In bijna iedere pre-workout supp heb je beta-alanine, maar door gewenning wordt het gevoel wel ietsje minder.
Tnx voor je uitleg.
Ik weeg natuurlijk als vrouw een stuk minder dus het verbaasd me niks dat dit de oorzaak is.:p

• #18.377

ALs je het droog en niet in direct zonlicht bewaard gaat het meestal wel wat langer mee. ZOlang het normaal ruikt en smaakt kan je het prima gebruiken.

Geen idee. Probeer eens om je te registreren met hetzelfde emailadres. Dat wil wel eens werken.

Wat de clucosamine betreft zal het elkaar niet veel ontlopen.

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

bestelling vandaag gekregen, vol ongeduld de unleash v3 binnengenomen en wat een knaltraining!
het enige jammer is de waanzinnig slechte smaak van de cassis. heb al tal van pre workout gehad maar deze steekt er qua smaak toch met kop en schouders bovenuit!
de ON caramal whey is dan weer uitermate lekker! :D

Ik vind de smaak zelf erg goed te drinken :D En ja, ik heb er ook nog steeds knaltrainingen van :D

Woensdagavond om 23u besteld en betaald, vrijdagmiddag in huis!
Was dik inorde!

• #18.379
Mooi zo! :thumbs:

Ben benieuwd naar de peptopro met een smaakje... als alles goed gaat dan is die woensdag in huis! :D

Terug
Naar boven