MikeJoshua
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een vraagje over de XXL Fish Oil Caps. Ik zit nu een aantal caps te bekijken en zie dat er een soort vertroebeling in de caps is ontstaan (was in het begin zeker niet aanwezig), harde stukjes vet of iets dergelijks. Het potje is tot 2013 houdbaar dus in principe moet het nog goed zijn. Het is wel zo dat ik het potje een aantal keer van koelkast naar koelkast heb versleept waardoor het dus een aantal keer is opgewarmd en wee afgekoeld.
De vraag is uiteraard of ik het nog veilig kan nemen. B.v.d.
Dan proef ik het minder als ik daarna zit te boeren.

Die nieuwe caps heb ik geen last van (geen visboeren). Neem je ze wel rond een maaltijd?Dan proef ik het minder als ik daarna zit te boeren.
Maar kleine update: de vertroebeling is inmiddels verdwenen. De capsules waren gewoon koud.![]()
Altijd na een maaltijd, niet meer dan 5 capsules.Die nieuwe caps heb ik geen last van (geen visboeren). Neem je ze wel rond een maaltijd?
Die is lekkerrrrr, zeker met EAS lemon samen.Ben benieuwd naar de peptopro met een smaakje... als alles goed gaat dan is die woensdag in huis!![]()
Met een beetje geluk straks al in huis (vergiste me een dag qua bezorging) - dan ga ik het proeven!

Brinta met whey vind ik persoonlijk een prima combinatie om redelijk kort voor een training te nemen. Kun je ook zo vloeibaar maken als je zelf wilt., Bedankt voor je reactie.
Een fatsoenlijke maaltijd lijkt me ook beter 's ochtends, maar ik wil niet, nog vroeger opstaan en ben bang dat als ik bijv. havermout en whey e.d. pak het te lang duurt en ik dus 30 min. naderhand niet volop kan trainen..
Bij last van de gewrichten, en gevoelige aanhechtingen; Beter glucosamine of Cissus gebruiken?
Beide nemen. Volgens mij heeft cissus een andere werking dan glucosamine. Dacht dat cissus beter voor de doorbloeding van de pezen zorgde. Regelmatig gebruik ik een mix van glucosamine , chondroitine, msm en cissus tesamen.
Kan ik dan zeggen dat glucosamine en chondroitine meer voor het kraakbeen is en cissus meer voor botten en pezen/spieren?