MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.342
Is het mogelijk om 1 of 2 sampletjes van Unleash v3 te krijgen ? Lees positieve reviews en ben aan het twijfelen tussen Jack3D en Unleash.
Ja hoor, zet het even in de opmerking van je bestelling. Dan moet het goedkomen!
vraagje heb juist men 5kg complex carb gainer, 2,5kg whey delicious , megagrow ontvangen nu is de vraag hoelang blijft deze houdbaar? vertrek binnen 3 weken voor 4maanden naar het buitenland...
Blijft minimaal een jaar houdbaar.
Net weer een leuke bestelling geplaatst :p is alweer een tijdje geleden datk nog iets besteld heb maar we zijn terug voor meer :p ik verwacht hem vrijdag maar dat is normal geen probleem altijd al goeie service gehad bij xxl dus.
Je bestelling:
Olimp, Anabolic Amino 5500 Mega Caps 360 caps, aantal:1 € 21.20
Labrada, Super Charge New 800 gram, aantal:1 € 43.95
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 2500 gram (Vanille), aantal:1 € 34.50
XXL Nutrition, XXL Tas 1 stuk, aantal:1 € 14.95
Totaalbedrag: € 114.60

alvast bedankt ;)
Mooie bestelling, tnx!
Cookies en Cream is ook erg lekker :D
Rene even een vraagje over de PEM spray.

Ik had juist mijn winkelmandje vol toen ik deze zag. Maar helaas is hij nog uitverkocht. Enig idee wanneer hij terug binnenkomt?

Zou hem namelijk graag toevoegen :D
Voorlopig had ik dit al verzameld :D

Whey Delicious
XXL Nutrition 1 1000 gram Vanille € 23.95
Cafeine Booster XXL
XXL Nutrition 1 250 caps € 13.00
Pillendoosje
XXL Nutrition 1 1 stuk € 1.95
Lifting Straps
XXL Nutrition 1 1 set € 5.75
Mega Grow
XXL Nutrition 1 2000 gr Kers € 39.50

Totaal: € 84.15
Komt denk ik volgende week weer binnen.

post-wo: glutamine peptide matrix, vitargo en whey - kan dat allemaal door elkaar? Scheelt een stuk met de smaak van de glutamine ;)

En vitargo: is daar ook een andere smaak voor dan orange? (lemon of)
Kan hier niet heel erg enthousiast over worden... (geen enkele Delicious smaakt er lekker bij)

Doe alles bij elkaar...behalve je whey, drink deze 15 min later op ;) beter en smakelijker!

Ik heb een pot Eas en V3 staan. Bij beide is de poeder hard. Waar komt dit door?

Pak een vork of mes en roer er eens hard door! Is niets mis mee, kan door vochtigheid ofzo komen denk ik

René, wanneer verwacht je de Mitotropin terug in stock?

Kun je HMB van xxl combineren met six star creatine die creatine wordt ook verkocht op xxlnutrtion? Wanneer het beste HMB in nemen voor of na crea? op lege maag of niet?

Je kunt het gerust combineren. Neem je HMB id ochtend, uur voor het trainen en voor het slapen. Creatine uur voor het trainen en erna

Kun je HMB van xxl combineren met six star creatine die creatine wordt ook verkocht op xxlnutrtion? Wanneer het beste HMB in nemen voor of na crea? op lege maag of niet?

Het spijt me vreselijk, maar wat moet een jongen van 17 met HMB?
Zou je niet gewoon heel goed eten en hard trainen? HMB gaat echt geen verschil maken.

Benieuwd wat in de weekaanbieding komt

Laatst bewerkt:
hij heeft zeker 't xxl magazine gehad:p

nee khad creatine+hmb stack gekocht maar ben nog met creatine bezig van six stars ( 8 weken lang ) nu week 6 zeg maar maar dacht waarom niet alvast die HMB er bij pakken nu :rolleyes:. Geld speelt geen rol dus ja

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Het spijt me vreselijk, maar wat moet een jongen van 17 met HMB?
Zou je niet gewoon heel goed eten en hard trainen? HMB gaat echt geen verschil maken.

doe ik al best lang hehe soms wil je ff iets proberen xD

nee khad creatine+hmb stack gekocht maar ben nog met creatine bezig van six stars ( 8 weken lang ) nu week 6 zeg maar maar dacht waarom niet alvast die HMB er bij pakken nu :rolleyes:. Geld speelt geen rol dus ja

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Had mn post al aangepast ik dacht dat HMB hgh was haha

Rene: Mijn complex carb gainer en Whey protein Instant van jullie huismerk is in November aan de datum. Hoe strikt moet ik deze datum nemen? Off the record antwoord mag :).

Verder wilde ik een nieuwe bestelling gaan plaatsen, maar mijn e-mailadres is verwijdert uit jullie bestand? Kan dat? Het is haasje35 apenstaartje hotmail punt com

En kan je me vertellen waarom jullie huismerk Glucosamine beter is (want iets duurder) dan die van Nowfood? Ik heb deze altijd gebruikt, en prima ervaringen mee.

Laatst bewerkt:
Pakketje is weer veilig en wel thuisgekomen. :thumbup:

ps: leuke t-shirts nu van xxl

Rene: Mijn complex carb gainer en Whey protein Instant van jullie huismerk is in November aan de datum. Hoe strikt moet ik deze datum nemen? Off the record antwoord mag :).

Zolang je dit droog en donker bewaard hebt is er niks aan de hand (niet in de volle zon bedoel ik daarmee). Als het goed ruikt is het vaak ook goed te eten (net als veel ander voedsel trouwens). Lost het niet lekker meer op, ruikt het vreemd of zo: niet meer nemen.

Net een grote pot complex carb gainer besteld + een grote pot Whey delicious aardbei

Kan ik weer even vooruit :D

ik zie mammoth niet meer staan in de productlijst, verkopen jullie die niet meer?

Terug
Naar boven