- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
khou ni van de smaak chocolade in men shakes liever vanille
had hievoor banaan ccg die was ook wel goe maar ben em wel beu na 2 potten 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
khou ni van de smaak chocolade in men shakes liever vanille
had hievoor banaan ccg die was ook wel goe maar ben em wel beu na 2 potten 
Ja hoor, zet het even in de opmerking van je bestelling. Dan moet het goedkomen!Is het mogelijk om 1 of 2 sampletjes van Unleash v3 te krijgen ? Lees positieve reviews en ben aan het twijfelen tussen Jack3D en Unleash.
Blijft minimaal een jaar houdbaar.vraagje heb juist men 5kg complex carb gainer, 2,5kg whey delicious , megagrow ontvangen nu is de vraag hoelang blijft deze houdbaar? vertrek binnen 3 weken voor 4maanden naar het buitenland...
Mooie bestelling, tnx!Net weer een leuke bestelling geplaatstis alweer een tijdje geleden datk nog iets besteld heb maar we zijn terug voor meer
ik verwacht hem vrijdag maar dat is normal geen probleem altijd al goeie service gehad bij xxl dus.
Je bestelling:
Olimp, Anabolic Amino 5500 Mega Caps 360 caps, aantal:1 € 21.20
Labrada, Super Charge New 800 gram, aantal:1 € 43.95
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 2500 gram (Vanille), aantal:1 € 34.50
XXL Nutrition, XXL Tas 1 stuk, aantal:1 € 14.95
Totaalbedrag: € 114.60
alvast bedankt![]()
Cookies en Cream is ook erg lekker

Komt denk ik volgende week weer binnen.Rene even een vraagje over de PEM spray.
Ik had juist mijn winkelmandje vol toen ik deze zag. Maar helaas is hij nog uitverkocht. Enig idee wanneer hij terug binnenkomt?
Zou hem namelijk graag toevoegen
Voorlopig had ik dit al verzameld
Whey Delicious
XXL Nutrition 1 1000 gram Vanille € 23.95
Cafeine Booster XXL
XXL Nutrition 1 250 caps € 13.00
Pillendoosje
XXL Nutrition 1 1 stuk € 1.95
Lifting Straps
XXL Nutrition 1 1 set € 5.75
Mega Grow
XXL Nutrition 1 2000 gr Kers € 39.50
Totaal: € 84.15

Doe alles bij elkaar...behalve je whey, drink deze 15 min later opbeter en smakelijker!
René, wanneer verwacht je de Mitotropin terug in stock?

Kun je HMB van xxl combineren met six star creatine die creatine wordt ook verkocht op xxlnutrtion? Wanneer het beste HMB in nemen voor of na crea? op lege maag of niet?
. Geld speelt geen rol dus jaHet spijt me vreselijk, maar wat moet een jongen van 17 met HMB?
Zou je niet gewoon heel goed eten en hard trainen? HMB gaat echt geen verschil maken.
nee khad creatine+hmb stack gekocht maar ben nog met creatine bezig van six stars ( 8 weken lang ) nu week 6 zeg maar maar dacht waarom niet alvast die HMB er bij pakken nu. Geld speelt geen rol dus ja
---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------
.Rene: Mijn complex carb gainer en Whey protein Instant van jullie huismerk is in November aan de datum. Hoe strikt moet ik deze datum nemen? Off the record antwoord mag.