- Waardering
- 1.339
Ik vind spruitjes zonder whey een stuk lekkerder!al gooi je nog deze door je spruiten.. vrouwen vinden dit altijd lekker![]()

(en mijn favoriete smaak blijft toch de speculaas
)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind spruitjes zonder whey een stuk lekkerder!al gooi je nog deze door je spruiten.. vrouwen vinden dit altijd lekker![]()

)Ik ga weer eens een massieve bestelling moeten doen want alles begint op te raken
dus ik ga ff kijken op de site en ik zie dat er heel wat smaken zijn bijgekomen bij de whey deliciousniet normaal... appeltaart
![]()

Oh Yeah!

staat een datum op de potten als het goed is...vraagje heb juist men 5kg complex carb gainer, 2,5kg whey delicious , megagrow ontvangen nu is de vraag hoelang blijft deze houdbaar? vertrek binnen 3 weken voor 4maanden naar het buitenland...

vraagje heb juist men 5kg complex carb gainer, 2,5kg whey delicious , megagrow ontvangen nu is de vraag hoelang blijft deze houdbaar? vertrek binnen 3 weken voor 4maanden naar het buitenland...

Te laat je buitenland info gekregen?vraagje heb juist men 5kg complex carb gainer, 2,5kg whey delicious , megagrow ontvangen nu is de vraag hoelang blijft deze houdbaar? vertrek binnen 3 weken voor 4maanden naar het buitenland...

is alweer een tijdje geleden datk nog iets besteld heb maar we zijn terug voor meer
ik verwacht hem vrijdag maar dat is normal geen probleem altijd al goeie service gehad bij xxl dus.
Net weer een leuke bestelling geplaatstis alweer een tijdje geleden datk nog iets besteld heb maar we zijn terug voor meer
ik verwacht hem vrijdag maar dat is normal geen probleem altijd al goeie service gehad bij xxl dus.
Je bestelling:
Olimp, Anabolic Amino 5500 Mega Caps 360 caps, aantal:1 € 21.20
Labrada, Super Charge New 800 gram, aantal:1 € 43.95
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 2500 gram (Vanille), aantal:1 € 34.50
XXL Nutrition, XXL Tas 1 stuk, aantal:1 € 14.95
Totaalbedrag: € 114.60
alvast bedankt![]()
Te laat je buitenland info gekregen?
Volgens mij (pin me er niet op vast) zijn al die producten mits gesloten en goed bewaard een jaar houdbaar.
Op mijn CCG staat zelfs een label tot 2012.
Mag je het niet meenemen dan?

ben zenuwachtig dinsdag voor t eerst aan de huidplooi meter zal mn 0 punt zijn vanaf dan knallen en eten als een achterlijke
toen ik t resultaat zag schrok me kapot

Rene even een vraagje over de PEM spray.
Ik had juist mijn winkelmandje vol toen ik deze zag. Maar helaas is hij nog uitverkocht. Enig idee wanneer hij terug binnenkomt?
Zou hem namelijk graag toevoegen
Voorlopig had ik dit al verzameld
Whey Delicious
XXL Nutrition 1 1000 gram Vanille € 23.95
Cafeine Booster XXL
XXL Nutrition 1 250 caps € 13.00
Pillendoosje
XXL Nutrition 1 1 stuk € 1.95
Lifting Straps
XXL Nutrition 1 1 set € 5.75
Mega Grow
XXL Nutrition 1 2000 gr Kers € 39.50