XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Volgende week in de aanbieding: whey delicious megagrow oh yeah bars EAS en misschien CCG:p Vul maar aan mensen wat willen jullie in de aanbieding...

Net nu ik twee dozen Oh Yeah bars heb staan... :no:

Doe mij maar de Vitargo Electrolyte ;)

neem je altijd eten mee op vakantie:P hebben ze daar geen eten waar je heen gaat? fijne vakantie alvast :)
Zit veel in de auto, en ben veel aan het wandelen. Eten hebben ze genoeg, maar wil wat lekkers meenemen voor tussendoor (als alternatief voor een Mars, zeg maar)... Compleet aan voedingsschema houden gaat toch niet (waarom zou je dat willen op vakantie?), de hele dag junk eten gaat me te ver. Ofwel: lekkere repen meenemen! :D

@ reny

waarom zie ik niks bij categorie en dan als ik op eiwit -proteine klik komt er niks

een bug ofzo?

Bij deze wil ik Rene en heel de XXL crew bedanken voor alle steun die ze mij gegeven hebben! Ik heb TOP vooruitgang gemaakt het voorbije jaar dankzij hun producten.
Gisteren ben ik 2de geworden in de A klasse bij de heren -90 kg NBPF.

Klein voorproefje van de foto(s):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jammer dat René er zelf niet was (ondanks de sponsoring van XXL Nutricion)

(Ja, ze schreven het fout in de presentatie!)

Er was trouwens een overvloed van XXL folders aanwezig! ;)

Laatst bewerkt:
Wanneer zijn jullie huismerk bars terug in stock?

Mvg

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.438
Hey

Wanneer zijn de sample packs van Whey delicious weer op voorraad? Wil graag een paar andere smaken uitproberen

thanks
Samples Packs staan weer op de site!!
Vandaag heb ik eindelijk me sample unlesh 3 gebruikt.
Ik was best wel bang voor de smaak maar gelukkig was het beter te doen dan unlesh 2.
Vooral de laatste 2 slokken vond ik echt erg en werd er een beetje misselijk van.
Kwa voeding ben ik geen zeikerd en heb veel leren eten maar als het om supplementen gaat wel maar dat komt misschien wel omdat ik verwend ben met Cellmass en No Explode wat gewoon goed smaakt.

Gelukkig ben ik over de werking van het supplement heel tevreden.:cheer:
Dit product staat voor mij duidelijk samen met No Explode op een gedeelde 1e/2e plek van alle samples die ik de laatste tijd heb gebruikt.
Zoals het product wordt omschreven zo heb ik het ook allemaal echt ervaren terwijl ik bij de meeste andere producten niet alle voordelen van een pre workout product ervaar.
De training heeft de smaak meteen doen vergeten.:)
Goede werking is het belangrijkste, smaak is bijzaak :D
Rene ik zag juist dat je bij het bestellen van de XXL trainings stack 2x de MegaGrow kan kiezen.

Is dit een foutje of is het mogelijk om ipv de EAS ook een pot MG te nemen?
Nee is geen foutje. Je moet 1 keer MG kiezen en 1 keer EAS.
kom wel keertje bij je eten kan je direct nieuwe bestellen:p
Ben jij nou gewoon onze dwarf aan het versieren? ;)

Goede werking is het belangrijkste, smaak is bijzaak :D

Heel eens, maar de meesten vinden smaak vaak belangrijker. Zelfs bij eiwitten waarbij er 'n verschil van 20gr per 100gr zit oid. is het al snel van; ja, maar ik vind die ander wat lekkerder.

Zolang ik er niet van moet kotsen vind ik het prima. Unleash V3 moest ik niet van kotsen, dus prima. :)

Bij deze wil ik Rene en heel de XXL crew bedanken voor alle steun die ze mij gegeven hebben! Ik heb TOP vooruitgang gemaakt het voorbije jaar dankzij hun producten.
Gisteren ben ik 2de geworden in de A klasse bij de heren -90 kg NBPF.

Klein voorproefje van de foto(s):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gefeliciteerd kerel. :)

Terug
Naar boven